علی عزیز دل ماعلی عزیز دل ما، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره
زندگی شیرین مازندگی شیرین ما، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

♥`*•.¸علی کوچولو پسر پاییزی من ¸.•*´♥

ღ♥ عید مبعث مبارک..!!

1391/3/28 22:18
1,702 بازدید
اشتراک گذاری

  

 

ای پـــادشـــاه عــــالـــم عـــشـــقت به ســـینــــه دارم  

 

در قـــاب ســـینه ی خود عکــس مـــدینـــه دارم

 

دارم ولایــــــت تـــو ، در دل محـــبّـــت تــــــو 

 

سرمست جام عشقم،در شام بعثت تو

  

 

 

 

 عید مبعث بر تمام شیعیان مبارک باد 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

نایسل
29 خرداد 91 12:57
هواسم نبود خب


♥ مامان آینده ♥ :
نایسل
29 خرداد 91 12:57
عید مبارکککک


♥ مامان آینده ♥ :عید شما هم مبارک عزیززززززم
نسترن(یک عاشقانه آرام)
30 خرداد 91 13:01



♥ مامان آینده ♥ :
مامان پریسا
30 خرداد 91 13:22
شما هم برای ما خیییییییییلی عزیز هستید و خییییییییلی دوستتون داریم

عید شما هم مبارک


♥ مامان آینده ♥ : مرسیییییییی عزیزم...!!!
مامان الهه
30 خرداد 91 14:08
زیبایی زندگی به اینه که :
بی خبر دعات کنند....
نبینی و نگاهت کنند....
ندونی و یادت کنند....
ممنون از متن قشنگت عزیزم


♥ مامان آینده ♥ :خواهش میکنم قربونت برم!!
محقق زایمان طبیعی
30 خرداد 91 14:37
سلام عزیزم
عیدت مبارک

هر چند قبلا تبریک گفته شده بوده
ولی حالا ضرر نداره. باز هم مبارک باشه


♥ مامان آینده ♥ : سلام گلم...!!!
مرسی عزیزم ممنونم
مهسا مامان مرسانا
30 خرداد 91 15:04
دوست دارم مهربونم


♥ مامان آینده ♥ : قربونت برم عزیز دلم