علی عزیز دل ماعلی عزیز دل ما، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره
زندگی شیرین مازندگی شیرین ما، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

♥`*•.¸علی کوچولو پسر پاییزی من ¸.•*´♥

ღ♥ قاصدکم دوست داریم

1391/3/27 19:19
659 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قاصدک مامان...!!قلب

خوبی؟!دلم برات تنگ شده...!

کاشکی زودتر زمان بگذره و وقت اومدنت پیش مامان و بابا برسه....!خیال باطل

 

کادوی روز پدر بابایی رو با تاخیر بهش دادم...!!نیشخند

آخه سرم شلوغ بود و همش مهمونی بودیم وقت نشد برم کادو بخرم که دیگه چند روز پیش

بعد از یک هفته تاخیر کادوشو دادم که یه تی شرت خوشگل بود...خیلی به بابایی میاد!مژه

 

تولد ستاره کوچولو (دختر داییت) 15 خرداد بود...

همزمان با تولدش گوششو هم سوراخ کردن و به همین مناسبت واسش جشن گرفتن

توی باغشون...البته نه 15 خرداد ، دو روز بعدش...

قربونش برم خیلی خوشگل شده الان دیگه تاتی میکنه و میتونه چند قدمی راه بره...!بغل

حیف که نتونستم عکسهای خوبی بندازم ازش وگرنه عکسشو میذاشتم...

 

فرداش من و بابایی و خانواده هامون دعوت عمه ی من بودیم...

مهمونی به مناسبت پاگشای من و بابایی بود...

چون شوهرش ایران نبود پاگشای ما خونه ی عمه نه ماه عقب افتاد...!لبخند

دستشون درد نکنه خیلی زحمت کشیدن..

حس تازه عروس بودن بهم دست داد......!!!از خود راضی

 

جمعه اون هفته هم دعوت مادر بودیم...(مادربزرگ من)

رفتیم باغ...جات خالی مامان خیلی خیلی خوش گذشت.....!!!قلب

خاله مریم و دختر عمه هات کلی بازی کردن و خوش گذروندن...!

من و بابایی هم کلی قدم زدیم.....

واقعا که فضای قشنگی بود...گندمزار...سبزه...درخت.....صدای دلنشین رودخونه....

به بابایی گفتم اگر قاصدکمون الان پیشمون بود کلی عکس قشنگ ازش میگرفتم......خیال باطل

 

بعد از مدتها با بابایی رفتیم شاهچراغ...

کلی دعا کردم برای همه ی دوستام و اینکه هروقت خدا راضی بود 

و لیاقت پدر و مادر بودن رو در من و بابایی دید تو رو بهمون هدیه کنه....قلب

 

کتاب ریحانه بهشتی رو خوندم.....

خیلی خیلی کتاب جالبیه.....میتونه کمک بزرگی کنه به برنامه ریزی های بارداری...

این کتاب رو موقعی که رفتم واسه بابایی کادو بخرم دیدم و خریدمش 

و با اون تی شرته تقدیمش کردم به بابایی......چشمک

حدیث پست قبل رو هم از روی اون کتاب نوشتم...

قاصدکم دعا برای مامان و بابا فراموش نشه..........!!

خیلی دوست دارم فرشته ی ناز کوچولو..... ماچ

 

 شکلک های محدثه

 

حدیثی از رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله :

أَدِّبُوا أَولادَكُم فى بُطُونِ اُمَّهاتِهِم قيلَ: وَكَيفَ ذلِكَ يا رَسُولَ اللّه‏ِ؟ فَقالَ بِإطعامِهِمُ الحَلالَ؛


فـــرزندانتـــان را در رحـــم مــادرانــشــان تربـیت کنـــیــد

ســوال شد : این چگونه است ای رسول خدا؟

فرمودند: با خــوراندن غذاى حــــلال (به مادرش).

جنگ مهدوى، ص‏132

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مریم
27 خرداد 91 19:45
سلام من مریمم
وب خوشملی داری
نظرت درو مورد تبادل لینک چیه



♥ مامان آینده ♥ : سلام عزیزم...!ممنونم که به وبم اومدی
نسترن(یک عاشقانه آرام)
27 خرداد 91 20:22
ممنونم ازت دوست گلمممممم:-*


♥ مامان آینده ♥ :
نرگس
28 خرداد 91 8:44
سلام عزيزم مرسي كه به من سر ميزني انشاالله كوچولوت به سلامتي به دنيا بياد.


♥ مامان آینده ♥ : سلام مهربون..!خواهش میکنم عزیزمانشالله
نایسل
28 خرداد 91 11:36
گلم نی نی که سقط شد رو فعالش کردم بوس


♥ مامان آینده ♥ :
تارا
28 خرداد 91 19:33
سلام همشهری مهربان
این روزا درگیرم بسیار!
ممنون از حضورت
واسم خیلی دعا کن خیلی نیاز دارم به دعا!!!!
فکر کنم خدا صدای منو نمیشنوه!


♥ مامان آینده ♥ : سلام تارا خانومی....!!
انشالله لایق باشم دعاگو هستم قربونت برم...محتاجیم به دعا...
این حرفو نزن عزیزم...من و تو از حکمت خدا بی خبریم..