علی عزیز دل ماعلی عزیز دل ما، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره
زندگی شیرین مازندگی شیرین ما، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

♥`*•.¸علی کوچولو پسر پاییزی من ¸.•*´♥

ღ♥ یه خبر خوش!!!

1391/3/30 15:49
1,367 بازدید
اشتراک گذاری

 شکلک های محدثه

 

سلام سلااااااااام صد تا سلااااااااااااااااام..........!!!!!!

 

واااااااااااای امروز خیلی خوشحاااااااااااااااااااااااااالم...................!!!!!

 

آخه خاله شدم.............!!!!!

 

بهترین دوستم داره مامان میشه............!!!!!

 

وقتی اس ام اسشو خوندم که نوشته بود داری خاله میشی اشک شوق جمع شد تو چشام!!!!

 

انشالله به  سلامتی  و تندرستی این چند ماه رو پشت سر بذاری عزیز دلم...........!!!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

تارا
30 خرداد 91 15:48
سلام
واسم دعا کنید
خیلی محتاجم
منم یکی از دوستام بهم اس ام اس داد که تارا یه خبر خوش من دارم مامان میشم
اما 2 ماه اش بود که چند روز پیش خبر دار شدم نی نی اش رفته!

♥ مامان آینده ♥ : سلام عزیزم...!
باشه عزیز حتما...توکلت به خدا باشه
دور از جون دوستم و همه ی مامانها...
واای چقدر بد...خدا واسه هیچکس نخواد
mamani helena
30 خرداد 91 16:09
salam azizam enshala ye rozi khodet maman beshi dost dashti be ma ham sar bezan


♥ مامان آینده ♥ : سلام مهربون...!ممنونم که اومدی عزیزم...انشالله!
مامان امیرحسین و امیرعلی
30 خرداد 91 19:23
مبارکه.
اولش فکر کردم خودت داری مامان میشی.
ایشالا به سلامتی این دوران و پشت سر بزاره....
ممنون ککه میای پیش ما.


♥ مامان آینده ♥ : ممنونم عزیزم...!!!
انشالله گلم...!خواهش میکنم عزیزم وظیفه اس
محقق زایمان طبیعی
30 خرداد 91 22:57
منم یکی از دوستام بهم زنگید گفت داری خاله میشی.
مثکه همه دارن خاله میشن
روزی اونا باشه خاله بشن

عجب نی نی نازیه. خداااااااااااااااااا منم می خوام. به همین خوش خندگی


♥ مامان آینده ♥ : واااای بهت تبریک میگم عزیزم...!
آره انشالله به زودی اونا خاله بشن...!!
آره خیلی خوردنیه...!!!
مامان نفس طلایی
31 خرداد 91 19:55
انشالله بزودی شما تو وب بنویسی ما خاله شدیم و ما ذوق کنیم ... برام خیلی دعا کن


♥ مامان آینده♥ : انشالله عزیزم حتما گلم..محتاجیم به دعا
الهه مامان روشا جون
1 تیر 91 0:59
چه قدر عالی!!!!!!!!!!!!!من هنوز هیچ کدوم از دوستام ازدواج نکردن که بخوان بچه دار بشن ولی خاله شدن تو دنیای مجازی هم مزه میده.ایشاالله یه روزی بشه خاله ی نی نی شما بشم البته اگه قابل باشم.


♥ مامان آینده♥ : همه ی دوستای من تو دنیای واقعی ازدواج کردن!البته دوستایمشترک من و همسری...
حالا یکی یکی انشالله نی نی دار شن...!
قربونت برم عزیز دلم...!خوشحالم که نی نی آینده من خاله مهربونی مثل شما داره!