علی عزیز دل ماعلی عزیز دل ما، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره
زندگی شیرین مازندگی شیرین ما، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه سن داره

♥`*•.¸علی کوچولو پسر پاییزی من ¸.•*´♥

ღ♥ باران اردیبهشتی

1392/2/31 12:11
5,262 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام قاصدکم....!!!خوبی؟!قلب

چه زود دومین ماه از سال جدید هم تموم شد....!!!

نمیدونم چرا روزها به سرعت برق و باد میگذرن و

چشم به هم بزنی میبینی روزها و ماهها وسالها گذشته!

مثل اینکه دقایق و ساعات و روزها هم عجله دارن و میخوان من و زودتر به تو برسونن...نیشخند

 

عزیز دلم من و بابایی ماه اردیبهشت رو خیلی دوست داریم....!

واقعا اردیبهشت ماه بهشته....

از دوستای گلم دعوت میکنم حتما اریبهشت ماه به شیراز بیان و

شهر بهشتی ما رو ببینن...مخصــــــــــوصا باغ ارم که واقعا توی این ماه دیدنی میشه....

انشالله که سال دیگه اردیبهشت پای نازتو رو زمین گذاشته باشی...قلب 

 

 

قاصدکم...

از خواص آب نیسان زیاد شنیده بودم...

و توی یکی از کتابهایی که اخیرا خوندم نوشته بود برای بچه دار شدن خیلی خوبه....

آب نیسان، بارونی هست که اردیبهشت ماه میباره....

موقعی که این مطلب رو خوندم با خودم گفتم شهر ما بعیده اردیبهشت بارونی بشه...

و افسوس میخوردم که نمیتونم این آب رو تهیه کنم...

تا اینکه چند روز بعد وقتی من و بابایی سر کار بودیم و از صبح هوا ابری بود

ابرها شروع کردن به باریدن و حالا نبار کی ببار....!!!

بعد از چنددقیقه ای که بارون به شدت میبارید یهو یادم افتاد که

این بارون....بارون اردیبهشته....!!!یعنی آب نیسان.....!!! وااااای کللللی خوشحال شدم!

چون اونجا نمیشد آب بارون جمع کنم بابایی زنگ زد به مادرش و ازش خواست که چندتا 

ظرف بذاره توی حیاط تا آب بارون جمع بشه...

 

وقتی شب اومدیم خونه آب رو برداشتم و

شروع کردم به خوندن دعاهایی که باید به آب نیسان خوند...

70 بار سوره توحید

70بار سوره ناس

70 بار سوره فلق

70 بار سوره کافرون

70 بار سوره حمد

70 بار آیه الکرسی

70 بار الله اکبر

70 بار لا اله الّا الله

70 صلوات بر محمد آل محمد(ص)

70 بار تسبیحات اربعه

 

وقتی این دعاهارو خوندم به مدت هفت روز ، صبح و شب من و بابایی از این آب خوردیم...

یه مقدار از آب نیسان رو هم توی فریزر گذاشتم که انشالله وقتی خواستیم دعوتت کنیم 

دوباره به مدت هفت روز بخوریم....

 

خواص آب نیسان توی " این لینک " هست...

 

انشالله که به برکت این آب همه درد ها و مریضی ها و ضعف ها از بدنمون بره بیرون...


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

Man & Ma (مامان فاطمه ناز )
31 اردیبهشت 92 22:17
___________ ____████████__________ ▌ ___███____███_________ █ ___██_______██__________▌ __███________█__________▌ __▌●█________█_________█ __███_______ █_________█ ___██_______█________██ ____________██_______██__▌ ____█______██______███_ █ _____▌_____██_____████_█ __________███___█████_█_█ ________███__██████__█_█ ______███__████____██_█ _____███_█████_████_█ ____████_██████_███_█__▌ ___████_█ █__███ _█__██_▌ __█████_████_▌_█_███_▌ _█████_██___██___██_█ _█████_███████_███__█__██ _███_▌███___██____██_███ _███_▌█████___███__█__█ _████_▌▌___█__█_██████ __██████_████__▌_████ ___█████_____████████ ._=--███████████████ _=--=_-████████████ =--_=-_=-█████████ ,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~- .*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~- *•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸. آپم زود بیا
زهرا مامان فنچی
31 اردیبهشت 92 23:02
همسری من عاشق شیرازه

میگما واسه آب نیسان هنوز وقت هست ؟؟


♥ مامان آینده ♥ : تشریف بیارید خانومی در خدمت باشیم

نه متاسفانه....

ماه نیسان از 23 فرودین شروع میشه به مدت یک ماه یعنی تا 23 اردیبهشت...
اسماء
1 خرداد 92 12:12
سلام عزیزم
خیلی خوبی وای چقدر واسه نینی کارای خوب میکنی؟
خداکنه منم زمان دعوت کردن نینیمون مثل شما باشم
شرمنده میتونم بپرسم متولد چه سالی هستی؟


♥ مامان آینده ♥ : سلام خانومی...!!
عزیزم شرمندم میکنی ها...!!انشالله خدا قبول کنه
انشالله که همین طور میشه...
اگ برنامه ریزی کنی و با هدف بری جلو مطمئنا کارهای خیلی بیشتری هم انجام میدی
مامان امیر محمد(وروجـکـ مامانــــــی)
1 خرداد 92 15:58
مـــــــــااااااااااامــــــــااااااااااانی شما شیرازی هستیید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ای بابا چرا زودتر نگفتی من دوسال شیراز زندگی کردم
میشه بپرسم کجازندگی میکنید؟؟؟


♥ مامان آینده ♥ : آره عزیز دلم...
البته الان به خاطر شغل همسری شیراز زندگی نمیکنیم
zahra
1 خرداد 92 16:14
به مسابقه دعوت شدید .لطفا قبول فرمایید


♥ مامان آینده ♥ : بذار فکر کنم...!
ریحان
1 خرداد 92 20:38
ایشالله به زودی زودصاحب یه فرزندمیشی...خوشحال میشم تبادل لینک کنیم....اخه منم مث تومنتظرم..


♥ مامان آینده ♥ : انشالله هروقت خدا صلاح بدونه ممنونم عزیزم
حتما...میام پیشت
مامان بردیا
2 خرداد 92 10:16
چقدر با احساس و خواستنی مراسم استقبال از فرشته نازتو شروع کردی. انشاا... که میادش و یک عمر شاد و خوشبخته با داشتن مامان و بابایی چون شما...
عیدت و روز مرد زندگیت مبارک عزیزم


♥ مامان آینده ♥ : ممنونم عزیزم از نظر لطفت..
انشالله...شما هم برای ما دعا کنید
ممنونم مهربونم منم تبریک میگم
مامان دانیال
3 خرداد 92 1:29
سلام عزیزم خوبی کجایی کم پیدایی دیگه سر نمیزنیشوخی کردم گلم همین که خودت خوبی واسه من کافیه ممنون دوست جونم مطالبت خیلی جالب بودن به ما هم سر بزن


♥ مامان آینده ♥ : سلام خانومی شرمنده بخدا این روزها خیلی کمتر از قبل میام نت...
ممنونم از مهربونیت گل من...
مامان آینده یه فسقلی
3 خرداد 92 19:39
به به، چه کارای قشنگی کردی توی این ماه قشنگ، یعنی اردیبهشت.
خوشبحال نی نی اینده تون،
چقدر مامان و بابا منتظرشن و دوستش دارن.

عزیزم،
امیدوارم به مراد دلت برسی، هر چه زودتر


♥ مامان آینده ♥ : ممنونم دوست جون عزیزم
انشالله که خدا قبول کنه ازمون
آره نی نی ِ نیومده خیلی برامون عزیزه...
خیلی مهـــــــربونی ممنــــــــونم
دو تا ♥♥
4 خرداد 92 11:37
چه چیزا نشنیده بودم آب نیسان و. شیرازم ما امسال اوایل اردیبهشت آمدیم. عالی بود


♥ مامان آینده ♥ : خوش اومدید
مامان دانیال
4 خرداد 92 19:42
♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o
مامان پریسا
7 خرداد 92 12:27
خصوصی
مامان پریسا
9 خرداد 92 12:35
ممنون گلم.
از خواص این اب من هم زیاد شنیدم.
ایشالله مثمر ثمر باشه.


♥ مامان آینده ♥ : مرسی عزیزم انشالله
zahra
9 خرداد 92 14:03
سلام خانووم خوبی خوشی؟

قالب جدیدت مبارک .خیلی خوشگله
سلیقه ت حرف نداره
بوووس برای بهترین مامان آینده


♥ مامان آینده ♥ : سلام مهربونم...!1ممنونم
مرسی عزیزم از لطفت
منم هزار بار روی ماهتو میبوسم
نرگس
14 خرداد 92 7:42
خوش به سعادتت عزیزم. برای ما هم دعا کن.


♥ مامان آینده ♥ : قربونت عزیزم لایق باشم حتما....
مامان نفس طلایی
17 خرداد 92 23:27
چه کار جالبی و... تو تهران که عمرا نمیشه اب نیسان خورد بس که هوا الوده است ... یه بارون که میاد ماشن ها وحشتناک میشن ... فکر می کنم به جای خواص بیماری زا باشه ... اما خوش بحالت که تونستی اب پاک رو با ادعیه اش بخونی


♥ مامان آینده ♥ : آره فکر کنم همینطور باشه که تو میگی
با این هوای آلوده کلی میکروب وارد بدن میشه...