علی عزیز دل ماعلی عزیز دل ما، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره
زندگی شیرین مازندگی شیرین ما، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

♥`*•.¸علی کوچولو پسر پاییزی من ¸.•*´♥

ღ♥ یا امام رضا (ع)

1392/3/14 12:15
779 بازدید
اشتراک گذاری

 

                                 

سلام....!!

باورم نمیشه...!!

تا چند ساعت دیگه عازم مشهد میشیم....!!

میریم دیدار امام رضا....!!

قربونت برم آقا که مارو طلبیدی و خودت برنامه سفرمون رو جور کردی....!!!

خیلی دلم هوات رو کرده بود....

از همین الان اشک تو چشمامه تا وقتی که گنبد طلایی تو از دور ببینم و دلمو خالی کنم....

دوستان حلال کنید...

خدا نگهدار....


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مــآمــآنــے
14 خرداد 92 12:24
التماس دعای فراوان

چشمت افتاد به گنبد طلایی قشنگ امام رضا
به یاد منم باش


♥ مامان آینده ♥ : دعاگو بودم عزیزم
مامان مهسا
14 خرداد 92 12:50
عزیزم چقدر دلم زیارت امام رضا میخواد.پستتو که خوندم بغضم گرفت.خواهش میکنم از طرف منم نائب الزیاره باش و ازشون بخوا منم دعوت کنه.دلم لک زده واسسه زیارت امام رضا
انشالله ضامن آهو سبب میشه تا شما حس خوب مادری رو تجربه کنین


♥ مامان آینده ♥ : دعا بودم عزیز دلم...دعا کردم انشالله امام رضا همه اونایی که دوست دارن برن زیارتش رو بطلبه...
انشالله که به زودی میری زیارت
ممنونم از مهربونیت
شیدا
14 خرداد 92 15:01
مارو دعا کن
به سلامت عزیزم


♥ مامان آینده ♥ :برات دعات کردم عزیز دلم
مامان دونفرونصفی
15 خرداد 92 20:35
سلام عزیز التماس دعا

کاش قسمت منم بشه خیلی دلم میخواد


♥ مامان آینده ♥ : سلام خانومی

انشالله که قسمت میشه و به زودی با محسن کوچولو میری زیارت
مامان دونفرونصفی
16 خرداد 92 0:13
سلام خاله خوبی ؟
اومدم دعوتت کنم از سیسمونی پسرم که تو دو تا پست گذاشتم دیدن کنی
ان شا الله تو همین ماهها قسمت خودت بشه


♥ مامان آینده ♥ : سلام مامانی مهربون
به به مبارک باشه..!
چشم حتما میام میبینم
مامان آینده یه فسقلی
17 خرداد 92 0:29
ای جانممم ... عززززززززززیزم

قربونت برم که اشک شوق تو چشمات حلقه زده ...

سفر خوبی داشته باشی ... و پر از خاطره های خوش

++++++++++++++++

زیارتت هم قبول


♥ مامان آینده ♥ : ممنونم دوست جون مهربونم

اونجا دعاگو بودم

بازم مرسی
مامان نفس طلایی
17 خرداد 92 23:23
خوش به سعادتت .... التماس دعای خاص


♥ مامان آینده ♥ : انشالله به زودی قسمت شما بشه
هلیا دخمل خوشگل
18 خرداد 92 10:56
خوش به سعادتت عزیزم برای شما سفر خوب و خوشی ارزومندم التماس دعا


♥ مامان آینده ♥ : ممنونم عزیزم...انشالله قسمت شما بشه
زهرا
19 خرداد 92 20:09
زیارت قبول


♥ مامان آینده ♥ : قربونت برم دوستم مرررسی
هانیه
19 خرداد 92 23:39
سلام مامان مهربون آینده .ایشاا... خدا هرچه زودتر یه نی نی سالم و صالح و خوشکل بهتون هدیه کنه . برا منم خیلی خیلی خیلی دعا کنید


♥ مامان آینده ♥ : سلام خانومی...ممنونم عزیزم انشالله...
چشم حتما...

عزیزم چرا آدرس نذاشتی؟!
مامان بشرا
21 خرداد 92 9:24
سلام عزیزم
زیارت قبول
با اینکه یه ماه پیش رفتم ولی امام رضا قربونش بشم همچنان دل مارو میبره
التماس دعا


♥ مامان آینده ♥ : سلام خانومی
ممنونم عزیزم....
من دو سه روزه برگشتم اما بازم دلم هوایی شده و امام رضا رو میخواد
محتاجیم به دعا...
زهرا
22 خرداد 92 10:34
فدات .بووووووووووس


♥ مامان آینده ♥ :
شیدا
22 خرداد 92 14:17
بیا
واسه اون بازیه دعوتت کردم


♥ مامان آینده ♥ :
مــآمــآنــے
22 خرداد 92 20:27
خصوصی داری
شیدا
22 خرداد 92 21:24
رشتت چیه پس؟



منتظر
23 خرداد 92 0:14
سلام مامان آینده
ممنون که به کلبه دلنوشته هام سر زدی
انشاالله هرچه سریعتر به ملکوت مادری برسی عزیزم


♥ مامان آینده ♥ ; سلام عزیزم

انشالله عزیزم ممنونممنم متقابلا همین دعا رو برای شما دارم