علی عزیز دل ماعلی عزیز دل ما، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره
زندگی شیرین مازندگی شیرین ما، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

♥`*•.¸علی کوچولو پسر پاییزی من ¸.•*´♥

ღ♥ فرزند پر خیر و برکت ما

1392/2/28 13:57
1,139 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام فرشته نازنینم......!!!فرشته

 

سلام به قاصدک مهربونم....!!قلب

 

قاصدکی که هنوز نیومده پیشمون اما برکاتش زودتر از خودش رسیده...!!خیال باطل

 

آره قاصدکم ...!!برکت....!! اون هم از نوع معنویش....!!!

 

ازت ممنونم که ما رو به خدا نزدیک تر کردی....!!

 

ازت ممنونم که حس و حال معنوی و روحانی خونمون رو بیشتر کردی....!!!

 

به خاطر ِ اومدن ِ تو....به خاطر ِ فراهم کردن موقعیتی خوب و مناسب....

 

برای پیدا کردن لیاقتِ پدر و مادر شدن....برای ِ حضور ِ هرچه زودتر ِ تو....

 

برنامه هایی رو روزانه انجام میدیم  که حسّ خیلی خوبی به ما میده...!!

 

حالا دیگه شب جمعه ای نیست که دعای کمیل و سوره یاسین نخونم....

 

شب پنج شنبه ای نیست که خوندن حدیث شریف کسا رو فراموش کنم....

 

شبهای چهارشنبه دعای توسل و زیارت عاشورا میخونم....

 

خوندن آیه الکرسی،چهار قل،آیه ی نور و دعای فرج چندین بار در روز فراموش نمیشه...

 

صدقه و صلوات برای سلامتی آقا امام زمان...!!

 

 

صدبار گفتن ذکر هرروز و دعای روزهای هفته و زیارت پیامبر و ائمه (ع) در روزهای هفته...

 

تعقیبات بعد از هر نماز....نماز مغرب و عشا با جماعت و خوندن نماز غفیله و نافله....

 

روزانه صد بار استغفار از درگاه خدای مهربون....زیاد گفتن یا مبدی....و سبحان الله....

 

صبحها موقع بیدار شدن و شب وقت خوابیدن گوش دادن به دعای عهد و زیارت آل یاسین..

 

خوندن روزانه آیات قران....اعمال روزانه ماه مبارک رجب و انجام مستحبات و...و...و....

 

اینا همه کارهاییه که برنامه روزانه ما شدن....!!!مژه

 

اول برای رضای خدا و بعد هم به خاطر اومدن تو اینکار ها رو انجام میدیم....!!قلب

 

حالا فهمیدی چرا  گفتم ازت ممنونم که مارو به خدا نزدیک تر کردی؟!!!

 

الهی قربون فرشته کوچولوی نازم بشم من..بغل

 

دعای من در حقت اینه که فرمانده سپاه آقا امام زمان (عج) باشی...فرشته

 

فرزند صالح و با تقوا و پرهیزگاری باشی....خیال باطل

 

خدا و ائمه ازت راضی باشن  و مایه ی چشم روشنی ما باشی و الگو و پیشوای مردم....!!!لبخند

 

آرزوهای زیادی برات دارم فرزندم....

 

آرزوهای خیلی بزرگ......

 

انشالله خدا بهم لیاقت بده مادر ِ فرزندی باشم که همچین خصوصیاتی داشته باشه...

 

راستی خوردن فولیک اسید رو هم یک ماهیه شروع کردم...مژه

 

لیستی گرفتم دادم به بابایی تهیه کنه که برنامه غذایی رو هم انشالله شروع کنیم...

 

خوردن روزانه خرما و انواع مغزها و اینجور چیزای تقویتی....عینک

 

انشالله که همه چیز برای اومدنت فراهم باشه...قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

اسماء
28 اردیبهشت 92 12:53
ای جونم خوش بحالت مامان جون واسه منم دعا کن....


♥ مامان آینده ♥ : قربونت برم محتاجیم به دعا
زهـــرا مامان فنچی
28 اردیبهشت 92 13:16
قربون نی نی بشم که نیومده مامان و بابا دارن براش برنامه ریزی میکنن .خیلی خوبه از قبل همه چی رو برا اومدنش سازگار میکنین .تمام جسم و روح !انشاا.. نینی سالم و صالحی خدا بهتون عظا کنه


♥ مامان آینده ♥ : مرسی خاله جون مهربون
انشالله بتونیم اونجور که باید و شاید از پسش بر بیایم...
اسماء
28 اردیبهشت 92 14:46
سلام عزیزم
ممنون خانمی
نه عزیزم هنوز تصمیم نداریم نینیمون رودعوت کنیم.
شما دعوتش کردین؟
اقدام؟


♥ مامان آینده ♥ : سلام...!
ما هم هنوز دعوتش نکردیم...اما برنامه هامونو شروع کردیم...انشالله چند مدت دیگه...
مامان امیـــــــرعلی(پســــرکــــــ شیطـــــون)
28 اردیبهشت 92 16:24
عزیز دلم ممنون از کامنتت ...
ایشالا همه چی بر وفق مـــرادتون باشه و ی نی نی ناز و دوست داشتنی بیاد تو بغلتون ...
بشیــد اینطوری ی خانواده ...



♥ مامان آینده ♥ : قربونت عزیزم
انشالله....!!!ممنونم...!!
واااااایییی چه خانوادده پرجمعیتی.....!!!
ایول...!!انشالله...!!
مامان نفس طلایی
28 اردیبهشت 92 16:25
سلام عزیزم
به به چه اعمال خوبی ... خوش به سعادتت ... مطمئن باش انجام هر کدوم از این کارا لیاقت می خواد که قطعا تو داری ... برای ما هم بیشتر از حد دعا کن ... سخت محتاجم


♥ مامان آینده ♥ : سلام خانومی....!!
ممنونم از لطفت عزیز دلم...
انشالله که خدا قبول کنه و دعاهامون رو مستجاب...
چشم...حتما لایق باشم براتون دعا میکنم
زهـــرا مامان فنچی
28 اردیبهشت 92 19:00
انشاا.. که بر میاین .منم یادم باشه این کارا رو قبل اومدنش مهیا کنم
دوست جونی مرسیییییییییییی


♥ مامان آینده ♥ : انشالله...ممنونم عزیز دلم...
آره یادت باشه از چندماه قبل برنامه ریزی کنی
الهام
29 اردیبهشت 92 1:07
اوناع بادی خوشگل و ناز و انواع سرهمی مارک کارترز و انواع 3 تیکه زنبوری و کاپ کیک دخترونه و فوتبال پسرونه http://www.elham690.blogfa.com
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
29 اردیبهشت 92 13:07
واااااای عزیزم

چقدر خوبه که اینهمه فضای خونه تون معنوی شده ..

آرزوی بهترین ها رو واست دارم و البته یه نی نی ِ ناز و خوشمل و صد البته صالح و سالم ...




♥ مامان آینده ♥ : مرسی گلم ممنونم
منم بهترین ها رو از خدا میخوام برات دوست مهربونم
نرگس
29 اردیبهشت 92 13:26
سلام عزیزم خوش به سعادتت برای ما هم دعا کنین.
انشاالله خدا نینیهای سالم و صالح بهتون بده ...........


♥ مامان آینده ♥ : سلام مهربون...
انشالله خدا ازمون قبول کنه...
ممنونم گلم
مامان مریم
29 اردیبهشت 92 13:52
سلاممممممممم
مامان آینده
خوشحالم که داری برای آوردن فرشته ات تلاش میکنی
کم پیدایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


♥ مامان آینده ♥ : به به سلام مامان مریم...!!
ممنونم از حضورت خوشحالم کردی...
منم همین دور و برام...میام پیشت
مامان دوقلوها(حســـــین_حســـــام)
29 اردیبهشت 92 14:43
سلام عزیز دلم خوبی گلم
وای چه خوب
چه مامان بابای خوبی
ایشالا زودی نی نی میاد
قربونت برم من


♥ مامان آینده ♥ : سلام مهربونم...!!
ممنونم از لطفت...
انشالله....!!!
شیدا
30 اردیبهشت 92 13:14
ایشالا خدا یه نی نی صالح بهت میده
دیگه به من سر نمیزنی؟
بیمعرفت شدی


♥ مامان آینده ♥ : انشالله عزیز دلم ممنونم
قربونت برم شرمندم به خدا همین الان میام پیشت
مامان بشری
30 اردیبهشت 92 14:09
آفرین آفرین به این مامان نمونه
مطمئن باش نتیجه این اعمال رو خیلی خوب توی بچه آینده ات میبینی

اولین بارداری خیلی لذت بخشه امیدوارم بهترینها برات رقم بخوره

برای من و بشرا هم دعا کن


♥ مامان آینده ♥ : ممنونم مهربونم...!!انشالله همینطور بشه که تو میگی
بی تاب ِ رسیدن دوران طلایی ِ بارداری ام...!!
منم بهترین هارو برای شما و همسرت و گل دخترت از خدای مهربون میخوام
زهـــرا مامان فنچی
30 اردیبهشت 92 22:41
بوووووووووووووووس


♥ مامان آینده ♥ :
الناز
4 خرداد 92 18:38
جالب بود .


♥ مامان آینده ♥ :
آسمونی*مامان سیب بهشتی*
19 خرداد 92 6:40
وااااای خوش بسعادتت مامانی آینده... خوش بحال نی نی....
ما از الان با کمال افتخار از دخترتون (اگه بود) واسه شازده پسرمون خواستگاری میکنیم...
وااای من تازه فهمیدم همشهری هستیم
خلاصه اسم مارو تو لیست اونایی که پشت در خونه ی معنویتون صف میکشن بذاریدا...
من قول میدم مادر شوهر خوبی باشم...
خیییییییییییلی برام دعا کن عزیزم
خصوصا واسه زایمانم..


♥ مامان آینده ♥ : واااااااای ببین دخمل نیومده من چقدر خواستگار داره از الان...!!!
پارتی بازی میکنم شما که همشهری هستی رو میذارم تو اولویت

محتاجیم به دعا گلم... دعاگو بودم....
انشالله به سلامتی و راحتی زایمانت رو پشت سر بذاری
منتظر
22 خرداد 92 13:08
سلام منم 7 8 ماهی میشه ک منتظرم دقیقا اینکه میگی ب خدا نزدیکت کرده رو با تمام وجود حس کردم دکتر این بار بهم گفت داره وضعیتم بهتر میشه برای منم دعا کن راستی منم ب فکر اینم ک احساسات مادرانم رو تو ی وبلاگ بنویسم


♥ مامان آینده ♥ : سلام عزیزم...ممنونم که به وبم اومدی...
انشالله بحق این ماه عزیز به زودی زود از انتظار در بیای
مطمئنا قلب پاک و با ایمانی داری که با وجود چند ماه انتظار
خودت رو به خدا نزدیکتر میدونی..

حتما یه وبلاگ برن و بنویس برای فرزند آینده ات از انتظار شیرینت و از لحظه زیبایی که فرشته کوچولوتو توی دلت داری...