علی عزیز دل ماعلی عزیز دل ما، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره
زندگی شیرین مازندگی شیرین ما، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

♥`*•.¸علی کوچولو پسر پاییزی من ¸.•*´♥

ღ♥ آخرین پست سال 91

1391/12/30 0:45
1,322 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام قاصدک نازنینم....

آخرین پست سال 91 رو در آخرین شب ِ این سال برات می نویسم......

سال 91 مثل برق و باد گذشت......

انگار همین دیروز بود که صبح زود نشستیم پای سفره ی هفت سین ِ قشنگی 

که مادرم زحمت تزیینشو کشیده بودن و

به همراه هدایا به عنوان اولین عیدی زندگی مشترکمون برامون آوردن...

 

سال 91 پر بود از اتفاقات خوب و شیرین...و گاهی بد...

اولین عید نوروز زندگی مشترک....اولین ماه رمضون و اولین سالگرد ازدواج......

خبرهای خوبی شنیدم...بیشترین خبر خوب نی نی دار شدن آشناها بود!

سال 91 کلی نی نی به جمعمون اضافه شد البته بعضی هاشون به دنیا اومدن

و بعضی هاشون قدمشونو سال جدید به دنیا میذارن.......

 

امشب...در آخرین ساعات سال 91 باز هم خبر بارداری یکی دیگه از دوستامو شنیدم....!!!

بی نهایت خوشحال شدم.......

حالا ازاین اکیپ دوستای 4 نفرمون (البته 4 زوج) فقط ما موندیم....!

سه تاشون هم زمان نی نی تو راهی دارن!

 

سال 91 گذشت....بدون هیچ برنامه ای......

از نظر شغلی سال سختی برامون بود..........

فردا شروعی دوباره اس.......

یه جور ترس و واهمه دارم از اومدن سال جدید.....!!!

دوست دارم سال 92 سال متفاوتی باشه برامون...!!!

دوست ندارم مثل 91 باشه....!!میخوام با انگیزه تر...با اراده تر، با برنامه تر وارد سال جدید بشم!

توکل بر خدا....انشالله خودش امسال هم مثل همیشه هوامونو داشته باشه........

 

قاصدک نازنینم دیشب به بابایی میگفتم  عید ِ بدون ِ نی نی رو تجربه کردیم...

عید ِ دونفره!!

دوست دارم انشالله سال دیگه  عیدمون دو نفر و نصفی باشه....!!یعنی تو دلم باشی...!!

و عید سال بعد به دنیا اومده باشی و کنارمون سر سفره بشینی و 

عید  رو سه نفره جشن بگیریم...!!! دوست دارم هرسه مدلو تجربه کنم...!!!

عید ِ بی نی نی.....عید با نی نی تو شکم.... و عید با حضور نی نی......

الهی قربونت برم کی میشه بیای و با ما کنار سفره بشینی و

برای ماهی گلی ِ تنگ ِ کوچولو ذوق و شوق کنی....!!

بی تاب ِ حضورتم........قلب

 


 

دوستای گلم سال خوب و خوش و پر برکتی رو براتون آرزو مندم

عیدتون مبارک........قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (34)

زهرا
1 فروردین 92 20:55
سلام عزیزم .خوبـــــــــــــــــــی ؟ امیدوارم سال خوش یٍمن و پر برکتی داشته باشی !
امیدوارم لحظات خوشی همراه با نی نی آیندت داشته باشی
بــــــــــــــــوووووووووس


♥ مامان آینده ♥ : سلام مهربونم...!!!!ممنونم عزیز دلم...!!
منم سالی پر خیر و برکت و پر از شادی و خوشحالی برات آرزو مندم
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
1 فروردین 92 23:51
قربونت برم که دوست داری هر سه حالت رو تجربه کنی، اما من واست آرزو می کنم که سال 93 سه تایی بشینین سر سفره هفت سین ...

ایشالا

خیلی خیلی دوستت دارم خانومی


♥ مامان آینده ♥ : فدات عزیزم مرسی منم متقابلا همین دعا رو میکنم برات عزیزم...!!
ایشالا....!
مامان امیر محمد (وروجکــــ مامانیــ)
2 فروردین 92 15:01
وایــــــــــــــــــــــــــــ عجیجم نوشتهات خیلی قشنگه
من پارشال حامله بودم باد کرده بودم عین بادبادکـــــــــــ
عزیــــــــــــــــز دلم انشااله هر چی صلاحه همون بشه
عزیز دلم عیــــــــــــــــــــــــــــــدتـــــــــــــــــ مبارکــــــــــ
انشاله که سال خوبی داشته باشی عزیزمـــــــــــ


♥ مامان آینده ♥ : ممنونم مهــــــربونم...!!!
انشاله........!!
منم همیشه میگم هرچی صلاحه و هر وقت که خدا ودش مناسب دونست نی نی مونو بده بهمون
انشالله که شما هم سال خوبی کنار همسری و پسرت داشته باشی دوست گلم
مــآمــآنــے
2 فروردین 92 23:38
انشالله تو این سال جدید خدا یدونه فرشته هاشو می فرسته پیشتون

دوقلو داشتن شیرینه ولی بزرگ کردنشون خیلی سخته
خیلی خیلی خیلی



♥ مامان آینده ♥ : انشالله عزیزم ممنونم...
انشالله که خدا صلاح بدونه و ما رو لایق پدر و مادر شدن بدونه
همسری عاشق دوقلوئه...!!!
واقعا سخته !!!
شیدا
3 فروردین 92 2:56
عیدت مبارک عزیزم
موقع سال تحویل خیلی برای تو فرزانه جون دعا کردم.
ان شاالله زیر سایه امام زمان سال پر برکتی رو داشته باشین..
--------------------
دیدی بهت گفتم افکارت مثل منه
منم دلم میخواست همینجوری عیدارو سپری کنم.
پس توام شوهرتو خیلی اذیت میکنی،آره


♥ مامان آینده ♥ : عید شما هم مبارک دوستم....!!
ممنونم
مرسی مهربون که به یادم بودی
همچنین شما عزیزم....انشالله
اوهوم...!!جالبه...!!
خوشحالم که شما هر سه حالت رو تجربه میکنی!!
مامان امیر محمد (وروجکــــ مامانیــ)
3 فروردین 92 12:51
خدا جونم ی دخمل خوشمل مثل این عکس بالایی به این خاله من بده تا نامزد من بشه
امیـــــــــــرمحمــــــد
نامزد جونیــــــــــــ دلم برات تنگه کی میــــــــای


♥ مامان آینده ♥ : واااای دخملکم ببین هنوز نیومده خواستگار پیدا کردی.......!!!!
رضوان
3 فروردین 92 14:31
سلام مامانیییییییییییییییی اینده
عیدت مباررررررررررررررک
اگه با تبادل لینک موافقی به وب منم بیای خیییییییییییییییییلی خوشحال میشم


♥ مامان آینده ♥ : سلام عززم عید شما هم مبارکککک
ممنونم که اومدی
شیدا
4 فروردین 92 2:29
مایه ی افتخاره با شما کار کردن


♥ مامان آینده ♥ : قربونت
مامان امیر محمد (وروجکــــ مامانیــ)
4 فروردین 92 2:54
این قلبا فقط به عشق تو میتپه نازنینم







♥ مامان آینده ♥ : فدات دوست مهربونم یه عالمه بوس تقدیم به تو
کاکل زری یا نازپری
4 فروردین 92 14:10
سلااااااااااام عیدت مبارک دوست گلممممممممممم بهترین هارو برات ارزو دارم انشالله پربار پر برکت همراه با شادی بخش ترین اتفاق ها باشه و نی نی امسال بیاد مهمون دلت بشه


♥ مامان آینده ♥ : سلام مهربونم....!!!ممنونم عزیز دلم
همچنین برای شما انشالله سال خوبی باشه...پر بار و پر از نی نی...!!
مامان نفس طلایی
7 فروردین 92 23:46
سلام عزیزم عیدت مبارک


♥ مامان آینده ♥ : سلام مهربونم...!!!عید شما هم مبارک!
بهار
8 فروردین 92 10:10
سلام عزیزم عیدت مبارک
خیلی خوشحال شدم دیدم با اومدن سال جدید تصمیمای جدید گرفتید ایشالا خدا بهترین فرشته هاشو میفرسته براتون
همسر منم خوبه ... هنوز موعد آزمایش چکاپش نشده... التماس دعا


♥ مامان آینده ♥ : سلام گلم...!!!
ممنونم عزیز دلم....منم با اومدن تو و خوندن کامنتت کلی خوشحال شدم...
انشالله عزیزم محتاجیم به دعا
مامان کورش
8 فروردین 92 19:15
سلام عزیزم سال نو بهت تبریک میگم امیدوارم سال خوبی در کنار خانواده داشته باشی


♥ مامان آینده ♥ : سلام خانومی...!!ممنونم عزیزم.....!!!
شیدا
10 فروردین 92 1:39

بهت میاد...
هم خودت نازنینی،هم اخلاقت..
ایشالا توام یه نی نی زودی دنیا میاری میشه هم بازی دخمل من..
منم که قراره بیام پیش شما مشغول به کار بشم


♥ مامان آینده ♥ : قربونت برم دوستم لطف داری...!!
انشالله..!!!
مــآمــآنــے
10 فروردین 92 9:51
ممنون عزیزم
آره هر چی بزرگتر میشه وروجکمو بیشتر حس میکنم و بهش وابسته تر میشم


♥ مامان آینده ♥ :
شیدا
11 فروردین 92 12:20
عکسم بود دیگه!!!!!
یکی کنار میز توالت،یکیم پنجره


♥ مامان آینده ♥ : بله چه قدر هم که مشخصه کاملا...
ساراکوچولو
12 فروردین 92 17:08
س..عیدت مبارک عزیزدلم..انشالله نوروز سال بعدعکس نی نی ات کنارسفره ببینم


♥ مامان آینده ♥ : سلام عزیزم!!ممنونم...!!
کجایی کم پیدایی؟!!
انشاللــــــــه!!
سارا مامانی دوقلوها
13 فروردین 92 0:31
سلام دوست جونی من عید گذشته نی نی ها توی دلم بودن چند سال هم عید بی نی نی داشتیم و امسال چهار تایی سالمونو نو کردیم انشاله توهم سال دیگه بانی نی نازت باشی
عزیزم کتا ریحانه بهشتی رو تهیه کن و قبل بارداری و زمان بارداری رو گفته که چه کارهای باید انجام بدی برای بعد از بارداری هم داره اعلائم و درکل کتاب خیلی خیلی خوبی هست انشاله کودکی سالم و صالح داشته باشی

♥ مامان آینده ♥ : سلام دوست عزیزم ...!!
ممنونم از حضورتون...اما چرا آدرس نذاشتی؟!!
واای چه قدر خوب...!!منم همینطوری دوست دارم...!!
اما چه غافلگیری باحالی میشه منتظر باشی سال دیگه عید رو سه نفری با هم باشی اما خدا بخواد و بشید 4 نفر...!!
ممنونم از راهنماییت عزیزم...اتفاقا این کتاب رو خوندم و
خیلی دوسش دارم...منم به همه مامانای آینده پیشنهاد میکنم بخونن...
عزیزم خوشحال میشم بازم حضورتو ببینم
زهرا
17 فروردین 92 11:10
بوووووووووس


♥ مامان آینده ♥ :
پریسا
17 فروردین 92 15:11
سلام مامانییی اینده
عیدت مبارک
اگه با تبادل لینک موافقی به وب منم بیای خیییییییییییییییییلی خوشحال میشم.


♥ مامان آینده ♥ : سلام خانومی...
مرسی!عید شما هم مبارک!!
ممنونم از حضورتون
ماماندوقلوها(حسین_حسام)
18 فروردین 92 3:18
سلام عزیزم خوبی قربونت برم عیدتون مبارک امیدوارم ســـــآل خوبی همراه خانواده داشته باشین


♥ مامان آینده ♥ : سلام عزیزم...
ممنوم عید شما هم مبارک....انشالله بهترین ها نصیبتون بشه
ماماندوقلوها(حسین_حسام)
18 فروردین 92 3:19
عزیزم ما شما رو خیلی وقته لینک کردیم شما ما رو لینک نکردین


♥ مامان آینده ♥ : چشم عزیزم در اولین فرصت لینکتون میکنم
بابت تاخیر معذرت میخوام
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
18 فروردین 92 8:36
خیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی دوستت دارم مهــــــــــــــــــــــــربون ...


♥ مامان آینده ♥ : قربووووونت برم عزیزم دوست مهربونم منم همینطــــــــــــور
زهرا
18 فروردین 92 11:41
پخخخخخخخخ
کجایی خانومی؟


♥ مامان آینده ♥ : واااااییییییی ترسیدم
الان میام
مامان بشری
18 فروردین 92 14:14
سلام مامان آینده
ان شالله این آینده امسال تموم بشه
دوستت دارم


♥ مامان آینده ♥ : سلام مهربونم...!!!
چه قشنگ گفتی....!!! انشالله....!!
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
18 فروردین 92 23:14
سلام .سال نو مبارککککککککککککککککککک.سالی توام با سلامتی و موفقیت و شادی براتون آرزو میکنم


♥ مامان آینده ♥ : به به سلام عزیزم...!!!
مرررررسی سال نو شما و دختر خوشگلت هم مبارک
م(خط خطی خوانا)
19 فروردین 92 19:07
عزیزم شما که تازه ازدواج کردین
انشالا خدا یه نی نی خوشکل مثه این عکسایی که تو وب گذاشتی بهت بده
و سال دیگه حتما حتما به امید خدا تو عید یه نی نی تو
دلت باشه


♥ مامان آینده ♥ : آره عزیزم اما اگه نامزدی و عقدمون رو هم حساب کنیم چند سال میشه....

انشالله....!!!ممنونم از دعات عزیزم
م(خط خطی خوانا)
19 فروردین 92 23:34
میگم با این عکسای خوشکل از نی نی ها
والا ما مجردها دلمون خاست
چه برسه ببه شما متاهل ها


♥ مامان آینده ♥ : خوب پس زودتر متاهل شو و یه نی نی از اینا خوشگل تر بیار......!!!
مامان بردیا
20 فروردین 92 15:41
من هم امیدوارم هر سه مدل رو تجربه کنی عزیزم


♥ مامان آینده ♥ : انشالله...!!!
نرگس
21 فروردین 92 8:47
سلام عزيزم سال نو مبارك انشاالله همونجوري كه دوست داري پر از خير و بركت باشه و ني ني سالم و صالح گيرت بياد بوس


♥ مامان آینده ♥ : سلام مهربونم...!!ممنونم عزیز دلم
انشالله....ممنونم از دعای زیبات
مامان فنچـــــــی
22 فروردین 92 0:05
ای بابا اولین پست سال 92 رو هم بذار
چرا آپ نمیکنی؟؟؟؟؟؟؟


♥ مامان آینده ♥ : الان میام می آپم
مامان دوقلوها(حسین_حسام)
22 فروردین 92 13:13
ســـــلام عزیز دلم قربونتـــ برم من عیدتونم مبارکــ ایشال سال خوب و پر برکتی داشتـــه باشین میبوسمتون


♥ مامان آینده ♥ : سلام خانومی ممنونم عزیز دلم عید شما هم مبارک البته با اخیر...
مرسی گلم
م(خط خطی خوانا)
22 فروردین 92 22:42



♥ مامان آینده ♥ :
نرگس مامان باران
28 فروردین 92 11:28
سلام عزیزم دخمل من باران مظفری تو جشنواره عکس آتلیه سها شرکت کرده ممنون میشم اگه به وبلاگمون بیایی و به لینک مستقیم آتلیه بروید و امتیاز 5 رو بهش بدید خیلی وقتتون رو نمیگیره با تشکر