علی عزیز دل ماعلی عزیز دل ما، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره
زندگی شیرین مازندگی شیرین ما، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

♥`*•.¸علی کوچولو پسر پاییزی من ¸.•*´♥

ღ♥ بی تاب ِ تو ام...

1391/12/24 10:00
1,021 بازدید
اشتراک گذاری

 

 سلام به دوستای عزیزم و  قاصدک ناز و دوست داشتنی خودمماچ 

انشالله که همتون خوب و سلامت باشیدقلب 


قاصدک شیرینم مامانیتو ببخش که اینقدر تنبل شده و

حوصله ی  یه پست کوتاه گذاشتن هم ندارهنیشخند

این روزا درگیر خونه تکونی بودم و زیاد وقت نداشتم..

بارها اومدم که بنویسم برات اما چون مدتی دور بودم از نوشتن ، 

فکر و ذهنم همراهیم نمیکرد و  تا میومدم شروع کنم  کلمه ها از ذهنم میپریدن...ابرو 

 

عزیز دلم این روزها بیش از گذشته من و بابایی بی تاب ِ حضورت هستیم....

و بیصبرانه منتظر روزی هستیم که روی ماه تو رو ببینیم.......

سال  92 برای ما یه سال ویژه است...به امید خدا....قلب

انشالله از ابتدای سال 92 برنامه هایی که داشتیم برای دعوت کردنت

چه عبادی چه جسمی و روحی رو عملی میکنیم و انشالله در آینده ای نه چندان دور

کارت دعوت رسمی رو میفرستیم خدمتتون....نیشخند

 

نگی نگفتی هاااااا....!! 

ببین قاصدکم...!!از حالا دارم بهت خبر میدم که انشالله سال جدید باید از آسمونا سفر کنی 

و بیای زمین پیش مامان و بابا...!

از حالا بهت گفتم که فرصت کافی داشته باشی برای اینکه بار و بندیلتو جمع کنی و 

از دوستات خداحافظی کنی و تو هم مثل ما توی این چند ماه باقیمونده از خدای مهربون بخوای

که زود زود زود تو رو بفرسته پیش مامان و بابایی که دوست دارن خیلی زود بیای تو بغلشون...چشمک 

 

قاصدکم این روزها این دعا ورد زبونمونه :

اَللّهُمَّ ارزُقنا وَ لَدا وَ اجعَلهُ تَقيّا زَكيّا لَيسَ فى خَلقِهِ زيادَةٌ وَ لا نُقصانٌ وَ اجعَل عاقِبَتَهُ إلى خَير 

 

و این آیات شدن چاشنی سجده های آخر نمازمون :

 رَبِّ هَب لِي مِن لَدُنکَ ذُریَّةٌ طَیِّبَةٌ اِنَّکَ سَمیعُ الدُّعاءِ ؛ ربِّ لاتَذَرنی فردا و انتَ خَیرُ الوارِثین... 

 

یه دفتر زرد خوشگل خریدم و برنامه هامونو توش مینویسم....

کارایی که قبل و بعد از بارداری باید انجام داد و

توی سایتهای مختلف میبینم رو اونجا یادداشت میکنم

همینطور نکات ضروری که توی کتابایی که خریدیم میبینم رو هم مینویسم

میخوام همه رو یه جا داشته باشم نه اینکه هر مطلبی رو برم توی یه سایت یا کتاب پیدا کنم...

 

خیلی روزا و خیلی شبها موضوع صحبت من و بابایی تویی قاصدکم....

خوشحالم که همسرم هم مثل خودم عاشق بچه هاست و مشتاق اینکه زودتر پدر بشه....

چند روز پیش وقتی از سر کار اومد خونه من نماز میخوندم...صداشو میشنیدم که با خودش 

حرف میزنه و قربون صدقه میره....!!!!بعد نماز اومدم با تعجب نگاش کردم....!!

میگه وقتی درو باز کردم یه لحظه تصور کردم یه نی نی بامزه ی کوچولو

بیاد استقبالت و بپره توی بغلت چه حس خوبی داره.....!!!!

واااااااای که فکرشم خستگی رو از تنم بیرون برد....!!!

و این خیال بافی بابایی تا کلی وقت ادامه داشت و

مـــوقع ناهار و شــام هم تو رو توی ذهــنـــش تــصـــور می کرد و

به جای خالی کنارمون که جای تو باشه با ذوق نگاه میکرد......

البته منم  پا به پاش  خیالبافی میکردم و قربون صدقه ات میرفتم عشقم........بغل


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

زهرا
24 اسفند 91 11:02
سلام عزیزه دلم خوبین ؟ انشاا.. که سال پر برکت وخوشی رو به همراه نی نی داشته باشین که بشه بهترین سال عمرتون
راستی خسته نباشی با خونه تکونی وخونه داری


♥ مامان آینده ♥ : سلام مهربونم
انشالله...همچنین برای شما عزیزم....
ممنونم خانومی خستگیم در رفت
مامان امیر محمد
24 اسفند 91 11:35
عزیز دلم انشااله هر چی زودتر بیاد اتفاقا همسر منم که از سرکار برمیگشت خونه من همیشه عادتم بود میرفتم جلوی در استبالش بعد که حامله شدم میگفت کی میشه دیگه تو نیای بچم بیاد


♥ مامان آینده ♥ : انشالله عزیزم ممنونم
به نظر من که برای مردها هیچی از این بهتر نمیشه که خانوم و نی نی شون برن استقبالشون...!!خوش به حالشون!!
مامان بردیا
24 اسفند 91 12:13
این پست حسابی سر حالم کرد.امیدوارم زود کارت دعوت به دست نی نی نازمون برسه.
به فال نیک میگیرم این خبر خوب رو که انشاا... سال پیش رو پر از روزهای شاد باشه برای همه مخصوصا شما مامان و بابای مهربون.
سالی که نکوست از بهارش پیداست


♥ مامان آینده ♥ : قربونت برم عزیزم
انشالله......ممنونم عزیزم
انشالله که برای شما و همه دوستان سال پر بار وپر برکتی باشه
مامان اینده *آرزو*
24 اسفند 91 13:29
سلامممم عزیزم خیلی قشنگ نوشتی ....انشالله که هر وقت واسه نی نی دعوت نامه فرستادید زود زود میاد پیشتون ....توکل به خدا ...


♥ مامان آینده ♥ : سلام مهربونم ممنونم
انشالله....!!!هرچی خدا صلاح بدونه....
negar
24 اسفند 91 13:32
سلام خوبین وبلاگ خیلی خیلی خوبی دارین حتما به وبلاگ منم بیاین راستی میخواستم بپرسم شما واسه تزئین اتاق بچه تون چکار میکنید؟؟


♥ مامان آینده ♥ : سلام عزیزم ممنونم...
مائده(ني ني بوس)
24 اسفند 91 13:39
ايشالا كه سال ٩٢ سال تولد ني ني خوشگل و ملوست باشه


♥ مامان آینده ♥ : انشالله
مــآمــآنــے
24 اسفند 91 17:47
ای جونم
انشالله که تو سال 92 قرشته شما هم زمینی میشه
خصوصی داری


♥ مامان آینده ♥ : ممنونم عزیزم... انشالله...
مامان آینده یه فسقلی
25 اسفند 91 1:09
ای جوووووووونم ... چقدر قشنگ نوشتی گلم ...

حظ کردم خانوووومی ...

ایشالا عزیزم ، ما هم منتظر پست باردار شدنت خواهیم ماند



♥ مامان آینده ♥ : به به ببین کی اومده........!!!
رسیدن به خیر عزیزم
مرسی عزیزم یه دنیا خوشحالم کردی
شیدا
25 اسفند 91 19:16
آخی،وقتی مینویسی یاد خودم میوفتم
منم یه دفتر خریدم همه چیو توش مینوشتم
شوهر منم عاااشق بچه هاست...
اصلا اگه اون نمیخواست ما حالا حالا ها بچه دار نمیشدیم


♥ مامان آینده ♥ : چه خوب شما هم همینکارو کردی
خدارو شکر که الان نی نی تو شکمت داری عزیزم خدا حفظش کنه
مامان نفس طلایی
25 اسفند 91 21:05
سلام عزیزم انشالله به سلامتی میاد و چشمت و دلتون روشن میشه ... راستی از برنامه های غبادی و جسمی و... برای ما هم بنویس یا کتابا رو معرفی کن ... البته لفطا


♥ مامان آینده ♥ : سلام خانومی..ممنونم گلم انشالله
باشه حتما مینویسم و کتابها رو معرفی میکنم عزیزم
مهسا (مامان آینده ی یه دخملی♥)
26 اسفند 91 2:03
سلام عزیزم خوبی؟وبلاگتون خیلی قشنگه چقدر مهربونید و با فکر که از الان برای نینی نیومده وبلاگ ساختینموفق باشین خوشحال میشم تبادل لینک کنیم


♥ مامان آینده ♥ : سلام مهربون ممنونم عزیزم نظر لطفتونه...خوشحالم کردی با اومدنت
حتما میام پیشتون
مامان دانیال
26 اسفند 91 9:38
سلام گلم خیلی قشنگ نوشتی کیف کردم ایشالله به زودیه زود مامان بشی عزیزم پیشاپیش سال نو رو هم به شما و خانواده مهربونتون تبریک میگم....


♥ مامان آینده ♥ : سلام عزیزم ممنونم از حضورتون
انشالله مرسی گلم....منم سال نو رو تبریک میگم و بهترن ها رو براتون آرزو مندم
مــآمــآنــے
26 اسفند 91 11:29
خصوصی داری


♥ مامان آینده ♥ :
مــآمــآنــے
26 اسفند 91 11:30
لینک شدی عزیزم


♥ مامان آینده ♥ : مرسی گلم
فاطمه سادات مامان نی نی کوشولو
26 اسفند 91 13:50
آخی خیلی خوبه که این تصمیمو گرفتید انشالله هر موقع دعوتش کردین زود بیاد و حس شیرین مادر شدن رو بزودی تجربه کنی عزیزم


♥ مامان آینده ♥ : انشالله که زمان مناسبی باشه....
خدا کنه اینطور باشه آخه دوست ندارم زیاد چشم انتظار بمونم...!
مهسا
26 اسفند 91 23:44
خوشحالم که تصمیم گرفتید نی نی دار شید. ایشالا هرچی زودتر باردار شی


♥ مامان آینده ♥ : فدات دوستم
مامان امیر محمد (وروجکــــ مامانیــ)
27 اسفند 91 0:05
میتونی بیای نی نی گپ


♥ مامان آینده ♥ :عزیزم من اومدم اما هرکاری کردم پنجره چت باز نشد....!
مامان امیــــــرعلی ( پســـرکــــ شیطــــون)
27 اسفند 91 11:18
11ماه گذشت ... بعضی ها دلشـــون شکست...
بعضی ها دل شکوندن ... خیلیا عاشق شدن و
خیلیا تنهـــــا ... خیلیا از بینمون رفتن ... خیلیا بینمون اومدن ... گریه کردیم و خندیدیم ...
زندگی برخلاف آرزوهامون گذشتــــ ...
قثط 5 روز دیگه مونده ؛ 5 روز از اون همه خاطـــره ها !!!
آرزو دارم نوروزی که پیش رو داری آغاز روزهایی باشد که آرزو داری ...
پیشاپیش ســــال نو مبارکــــ ...

♥ مامان آینده ♥ : خیییییییییلی قشنگ بود ممنون دوستم
کاکل زری یا ناز پری
27 اسفند 91 14:06
الهیییییییییییی فداتتتتتتتتتتتتتتتت هم کوچولوت هم خدای مهربون صداتو می شنوه و فرشتتو می فرسته عزیزم انشاالله بهترین سال زندگیتون باشه امسال و هر سال بهتر از امسال


♥ مامان آینده ♥ : عزیزم ممنونم
منم بهترین ها رو برات آرزومندم یه دنیاااااا ممنون
نرگس
28 اسفند 91 10:39
عزيزم خسته نباشي بخاطر خونه تكوني

انشاالله خدا بهتون فرزنداي سالم و صالح بده ........آمين


♥ مامان آینده ♥ : ممنونم نرگس مهربونم
انــــشــــــــالله
♥●•٠·˙عارفه مامان فاطمه حلما جون♥●•٠·˙
28 اسفند 91 14:21



♥ مامان آینده ♥ :
مامان امیر محمد (وروجکــــ مامانیــ)
28 اسفند 91 23:14
دلت ابی تر از دریا عزیزم
به کامت گردش دنیا عزیزم
الهی دائما چون گل بخندی
بهارانت خوش و زیبا عزیزم
عید نوروز پیشاپیش مبــــــــــارک
مامان جونی مواظبــــــــــ دوست گل پسرم باشیا



♥ مامان آینده ♥ :ممنووووونم مهربونم خیلی قشنگ بود
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
28 اسفند 91 23:31
بــــــــهار ثانــــیه ثانــــــیه از راه میـــــــرســد،

و اینجـــــا کسیســـت که به انـــدازه تـــمام شـــکوفه هــای بهـــاری دوســــتت دارد.

پیشاپیش سال نو مبارک . . .

آرزومند آرزوهای قشنگت:

ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ




♥ مامان آینده ♥ : عزیز دلم ممنووونم
بهترین ها رو براتون آرزو دارم دوست گلم
هما
25 اردیبهشت 92 21:02
ایشالله زودی بیاد.


♥ مامان آینده ♥ :