علی عزیز دل ماعلی عزیز دل ما، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره
زندگی شیرین مازندگی شیرین ما، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

♥`*•.¸علی کوچولو پسر پاییزی من ¸.•*´♥

ღ♥ بابایی مهربون

1391/11/5 18:17
721 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام به قاصدک ناز و دوست داشتنی خودمماچ

 

خیلی خوشحالم...!بازم مثل همیشه با یه خبر  خوب اومدم...!

یکی از دوستای مجازی ِمهربون  و گلم  " زهرا " مامان شده....!!

خدای مهربون دو تا فرشته کوچولو گذاشته توی دلش تا بشن مونس و همدم مامان و باباشون!

قاصدکم برای نی نی ها دعا کن..

آخه دوستم به خاطر سابقه سقطی که داشته باید عمل شه...

دعا کن مشکلی براشون پیش نیاد...فرشته

 

 

 

 

دیشب از بابایی خواستم بیاد و پستی که گذاشتم رو بخونه..

"پست فرزندم..." گفتم بلند بخون دوست دارم منم بشنوم.....

بابایی شروع کرد به خوندن و ....

دیدم ساکت شد....

نگاهش کردم......و دیدم...............!

بابایی اشک تو چشماش جمع شده و بغض گلوش نمیذاره با صدای بلند بخونه...!!

مات و مبهوت نگاهش کردم...!!!به صورت مهربونش و اشکایی که رو صورتش جاری بودن..

الهی قربونش برم با این قلب مهربون  و لطیفش..!!

با دیدن اشک بابایی اشک منم بی معطلی در اومد و حالا یکی بیاد اشک ما رو بند بیاره!!

خلاصه اینکه خیلی نوشته تاثیر گذاری بود.....

و حسابی من و بابایی رو  تحت تاثیر قرار داد...

 

اما میدونم هیچوقت نیازی به گفتن این حرفا به شما فرشته کوچولوی نازنینم نیست...

انشالله هروقت اومدی ، من و بابایی به کمک و یاری خدا بتونیم اونطور که شایسته است

شما رو تربیت کنیم که بدون ِ گفتن این حرفا و دلنوشته ها

شما تا همیشه هوای مامان و بابات رو داشته باشی...

قدر بابایی رو بدون عزیز دلم و مراقب باش هیچوقت دل ِ نازک  و مهربونش رو نشکنی...



 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

saba
5 بهمن 91 16:37
سلام.وبلاگ واقعا زیبایی دارید من وارد کننده برچسب های دیواری(دکوراسیون منزل) هستم لطفا به وبلاگ من سر بزنید ونظر خود را بگویید واگر مایل بودید تبادل لینک کنیم با تشکر http://dewall.blogfa.com/
زهرا
5 بهمن 91 17:31
عکسایی که گذاشتی عالیه، ایشاا.. برای دوستم مشکلی پیش نیاد، چه خوبه که همسری میاد وب نی نی شو نگاه میکنه، وقتی من وبلاگو به همسرم نشوون میدم لبخند میزنه در حالی که اوایل اصلا با نی نی موافق نبود الان یکم بهتر شده وخودش درمورد نی نی حرف میزنه، واز خاطرات آینده میگه


♥ مامان آینده ♥ : ممنونم زهرا جان...
انشالله
آره همسری همیشه مطالب رو میخونه!
البته اول قرار بود اونم اینجا بنویسه اما چون وقت نداره؛همین که اینجارو میخونه و نظر میده برام کافیه
انشالله که اقای شما هم زود زود مشتاق میشه
مامان یه فسقِلی
6 بهمن 91 2:20
آخــــــــــــــــــــــــــــــــی ...

الهـــــــــــــــــــــــــــــــی ...

نبینــــــــــــــــــــــــــــــــم غم تو چشــــــــــــــمات عزیزنم...

ایشالا هــــــــــــر وقت به صلاح باشه، یه نی نی خوشمِل نصیبـــــــتون بشه


♥ مامان آینده ♥ : عــــــــزیــــزمـــــی

قربونت برم مهربون....

انشالله....
مامان ماني مسافر كوچولو
6 بهمن 91 10:32




♥ مامان آینده ♥ :
مامان دونفرو نصفي
7 بهمن 91 8:36
سلام
اشك منم درآوردي
خيلي قشنگ بود گلم


♥ مامان آینده ♥ : سلام عزیزم...
قربونت برم من
یک عاشقانه آرام
7 بهمن 91 11:17
سلام دوستی
ممنونم ازت
راستی ایشالا دوستت هم خوب باشه و بچه هاشو سالم به دنیا بیاره
قربون دل مهربونتون....


♥ مامان آینده ♥ : سلام عزیزم...!!
به به از این ورا...!
ممنونم عزیز دلم...انشالله....
مرسی گلم لطف داری
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
7 بهمن 91 11:29
متنت فوق العاده بود عزیزم همیشه شاد و سلامت باشین ...


♥ مامان آینده ♥ :
فاطمه سادات
7 بهمن 91 18:18
سلام عزیزم خوبی؟ممنون که بهم سر میزدی موقعی که نبودم بلاخره آپیدم
راستی مطلب پایینت خیلی غمناک و قشنگ بود


♥ مامان آینده ♥ :سلام خانومی....!!از این ورا...!!

خواهش میکنم گلم.....حتما میام
مامان یه فسقِلی
7 بهمن 91 18:27
اگه دوست داری دوباره بیا و "بعد از امتحانِ همسری نوشت" هم بخون ...


♥ مامان آینده ♥ : حتما میام عزیزم
♥●•٠·˙مامان عارفه ی نی نی جون♥●•٠·˙
7 بهمن 91 20:26



♥ مامان آینده ♥ :
مامان نفس طلایی
7 بهمن 91 20:40
خدا حفظتون کنه


♥ مامان آینده ♥ : قربونت عزیزم
کاکل زری یا نازپری
7 بهمن 91 21:14
همیشه خوش خبر باشی خانومی انشاالله قسمت خودتتتتتتتت


♥ مامان آینده ♥ : مرسی گلم....!!
انشالله!!
مامان یه فسقِلی
7 بهمن 91 23:19
خیلی حس خوب یبهت دارم ... دوست دارم همش بیام پیشت ... عشق میکنم هی واست کامنت بفرستم ...


♥ مامان آینده ♥ : عزیییییزمی....!!!مرسی دوستم
دل به دل راه داره...منم همین طور
مامان حسناسادات
8 بهمن 91 9:29
واقعا جای گریه کردنم داشت...



♥ مامان آینده ♥ :
مامان ماني مسافر كوچولو
8 بهمن 91 10:23



♥ مامان آینده ♥ :
مامان یه فسقِلی
8 بهمن 91 11:39
توووو چتِ نی نی گپ منتظرت هستما .... جواب بده


♥ مامان آینده ♥ : اووووومدم......
نرگس
8 بهمن 91 12:48
خداي براي هم نگهتون داره دوست مهربونم


♥ مامان آینده ♥ : قربونت برم عزیزم ممنونم
شیدا
8 بهمن 91 13:53
سنجافک،نه سنجاقک
آره ممنون میشم لینکشو برام بذاری،یه دنیا ممنون


♥ مامان آینده ♥ : ئه چه جالب...!سنجافک...!
ببخشید عزیزم که متوجه نشدم...
حتما میذارم براتون...
مامان پریسا
8 بهمن 91 15:12
سلام عزیزم.خوبید؟

برای زهرا جون . نی نی شون خوشحالم و تبریک میگم.

وایییی چی نوشتی که اشک همسری رو دراوردی
ایشالله هر چی زودتر یه نی نی ناز بیاد تو بغلتون.


♥ مامان آینده ♥ : سلام گلم...ممنونم
مرسی عزیزم لطف داری
پست " فرزندم" یه پست قبل از این پست...
انشالله...!!
ممنونم عزیز دلم.....
زهرا
8 بهمن 91 15:24
عزیزم چقد جالبه ، من تازه توجه کردم که نی نی رو قاصدک خطاب میکنی!قربون قاصدکت بشم ، انشاا.. زودی خدا قاصدک رو بفرسته پیشتون


♥ مامان آینده ♥ : آره خاله جون...!!
اسم نی نی ما فعلا قاصدکه...!!!یه قاصدک ناز از طرف خدای مهربونمون..!!قاصدکی که پیام آور رحمت و برکت خداونده...
قربون شما خاله جون مهربوووووووووون
نگاری
8 بهمن 91 23:49
اخی چه قدر مهربونه باباییت


♥ مامان آینده ♥ : آره خیلی مهربونه..!
البته اینجا منظورم بابایی نی نی بودا...!!
مهسا مامان مرسانا
9 بهمن 91 11:34
ان شاالله یه روز خبر خوش خودت رو بدی به ما عزیزممممممممممم


♥ مامان آینده ♥ : ممنونم گلم انشالله.......!!!
مامی امیرین
9 بهمن 91 12:19
سلام عزیزم.
ایشالا که دوستت به سلامتی زایمان کنه.
واقعا بابا ها هم به موقعش با احساسن.
ایشالا که فرزند خوبی به دنیا بیارین و نیازی نباشه اینارو بهش یادآوری کنید.


♥ مامان آینده ♥ : سلام مهربونم...!!!
انشاله
آره..!!خدا رو شکر همسرای مهربون و با احساسی داریم
انشالله که همین طور باشه
مامان دوقلوها(حسین_حسام)
26 بهمن 91 23:37
سلام عزیز دلم قربونت برم مبارکه نی نی نازت الهی فداش بشم من انشاا...به سلامتی متن واقعا خیلی زیبا بود خیلی


♥ مامان آینده ♥ : سلام خانومی...ممنونم عزیز دلم....خدا نکنه خانومی...!!!
خیلی خوشحالم کردید با اومدنتون ممنونم