علی عزیز دل ماعلی عزیز دل ما، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره
زندگی شیرین مازندگی شیرین ما، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

♥`*•.¸علی کوچولو پسر پاییزی من ¸.•*´♥

ღ♥ نتایج کنکور

1391/11/9 13:02
1,807 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام و صد سلام به قاصدک جونم و دوستای گلمقلب

خوبید؟!انشالله که همیشه سالم و سلامت باشید...ماچ   

 

 

قاصدکم دیروز نتایج کنکور فراگیر  اومد...

من و بابایی هر دو قبول شدیم.....

بابایی که به احتمال خیلی زیاد ثبت نام نمیکنه...

اما من.....نمیدونم چه کار کنم...!! 

 نمیدونم برم یا نه....هنوز معلوم نیست...


قاصدکم...شاید یکی از دلایلی که علی رغم علاقه ی شدیدی که به بچه داریم

اما هنوز اقدام نمیکنیم ، همین درس خوندن باشه....

من هنوز تکلیفم با خودم معلوم نیست....

نمیدونم از آینده ام چی میخوام....... نمیدونم برنامه ام چیه !


منی که همیشه شاگرد اول بودم و عاشق درس و ادامه ی تحصیل...

برام سخته که باور کنم درس رو کنار گذاشتم و از ادامه تحصیل خبری نیست...

دوست دارم هرطور شده ادامه بدم... هرچند اون رشته ای که مدّ نظرمه خیلی سخته...

از طرفی هم میترسم این ادامه تحصیل زمان رسیدن من و تو به هم رو عقب بندازه

و اونقدر درگیر درس و امتحان بشم که اومدنت رو به تاخیر بندازیم...

و من دوست ندارم اینجوری بشه....

 

هم دوست دارم ادامه بدم و هم اینکه هرچه زودتر تو رو داشته باشم...!!! 

و هنوز این آمادگی رو در خودم نمیبینم که از پس ِ هردوی اینکارا بربیام...!!


پیام نور رشته مترجمی زبان انگلیسی امتحان دادم و قبول شدم,به این رشته علاقه دارم

و اما هدف اصلی من از ادامه تحصیل این رشته نیست....

واگر برم و مترجمی بخونم فقط برای اینه که فرصت رو از دست نداده باشم...

قبولی رشته ای که من میخوام توی دانشگاه دولتی خیلی سخته

و با این شرایط من از پسش برنمیام....

 چندین راه دیگه دارم که اونا رو برم و به رشته ی دلخواهم برسم....

امـــــا.....!!!

 

انشالله سر فرصت مناسب در موردش توضیح میدم... 


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (52)

مامان کوثری
9 بهمن 91 12:55
اگر دنبال تقویم 92 با عکس کودکتون هستین!!! اگر میخواهید جشن تم دار بگیرین !!!! اگر دنبال فریم های زیبا واسه روز عشق هستین!!!! حتما سری به مابزنید و طرح های زیبا و بینظیر ما رو ببینید http://temparti.blogfa.com/ هر طراحی که شما بخواهید تو سریع ترین زمان انجام میشه
مامان نفس طلایی
9 بهمن 91 13:48
سلام عزیزم مبارک باشه ... حالا بقیه اش و بنویس تا من نظرم و بگم


♥ مامان آینده ♥ : سلام خانومی...ممنونم
شیدا
9 بهمن 91 14:00
دستت درد نکنه
منم اول که میخواستم نی نی بیارم به درسم فکر میکردم ولی بعد دیدم اگه من و عرفان هردومون کمک کنیم به درس هیچکدوممون لطمه وارد نمیشه!!!


♥ مامان آینده ♥ : خواهش میکنم
بله عزیزم اگر دو طرف کمک کنن و اراده داشته باشن از پس هرکاری بر میان
زهرا
9 بهمن 91 15:15
عزیزه دلم اصلا این فکر رو نکن که بخاطر درس نخوای مامان بشی، شاید در خور سن من نباشه که من اینا رو بهت بگم ، اما اینو بدون ، درس و بچه در کنار هم خوبه ، اگه درس باشه بچه نباشه ، فایده ای نداره ، شاگرد الف دانشگامون 3تا بچه داشت ، یه دخترش که راهنمایی و 2 تا پسر دوقلو ،فکرشو کن با سه تا بچه چه جوری اینقد موفق شده


♥ مامان آینده ♥ : آره عزیزم واقعا همین طوره...
انشاله که بتونم از پس هردو بربیام...
چه جالب...!مادر سه بچه باشی و بشی شاگرد ممتاز...!!ایول داره!!!
زهرا
9 بهمن 91 15:19



♥ مامان آینده ♥ :
زهرا
9 بهمن 91 15:43
خواستن توانستن است پس حتما موفق میشی اگه بخوای


♥ مامان آینده ♥ : انشالله...توکل بر خدا
مامان یه فسقِلی
10 بهمن 91 1:02
دســـــــــــــــــــت هایم نمــــــــــــــــــــــی رسند تا ستـــــــــــاره آرزوهای محــــــــــــــال را برایت بچــــــــــــــــــــــــــینم...

آنچــــــــــــــــــــه از ستاره برایم مهـــــــــــــــــــــمتر است، رویای نابِ آرامــــــــــــــــــــشِ توست...

عزیزم ، اعیــاد مـــــــــــــبارک ...


♥ مامان آینده ♥ : قربوووووووونت گلمممممممممم
عید شما هم مبااااااارکخیلی زیبا بود
مامان یه فسقِلی
10 بهمن 91 1:04
تبریک میگم عزیزم...

بنظر من درسِتو کنار نذار ... خیلی هم رشته ی خوبیه... که البته علاقه هم مهمه

خووب فکراتو بکن و تصمیم بگیر...

امیدوارم هر چی خیر و صلاحته همــــــــون بشه و همیشه در همه مراحل زندگیت موفق باشی


♥ مامان آینده ♥ : مرسی گلم
آره رشته خوبیه و خودمم علاقه دارم
باید فکر کنم...
انشالله...ممنونم دوست گلم
✿✿الهه مامان روشا جون✿✿
10 بهمن 91 2:12
دوست جونم موفقیتتت رو تو کنکور تبریک میگم اکیدوارم همیشه و همه جا موفق و موید باشی.


♥ مامان آینده ♥ : ممنون دوست مهربونم
نگاری
11 بهمن 91 0:33
قبولی جفتتون و تبریک می گم
ولی در مورد دو دلیت
هرکی یه چیزی از زندگیش می خواد وبرای رسیدن بهش از یه سری چیزها می گذره


♥ مامان آینده ♥ : مرسی مهربون
انشالله که هرچی خیره و به مصلحتمونه خدا رقم بزنه
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
11 بهمن 91 2:08
عزیزم ایشـــاءا... هرچی که به صلاحته براتـــ پیش بیاد ... انشــــــــــــــــــــــــــــاء...



♥ مامان آینده ♥ : فدااااااااات دوستم
مامان یه فسقِلی
11 بهمن 91 9:58
سلااااااام خانووووووووووومی... خـــــــــــــــوبی؟

کجایی؟ نیســــــــــــــتی؟




♥ مامان آینده ♥ : سلام سلاااااااااااام......!!!
قربونت عزیزم دلم....منم همین جاهام....!!
میرسم خدمتتون...
مامان نفس طلایی
11 بهمن 91 11:18
خصوصی


♥ مامان آینده ♥ :
بهار
11 بهمن 91 12:24
سلام عزیزم مبارک باشه ایشالا موفق باشی

منم شوشوم دوروزی هست که عمل واریکوسل انجام داده در حال پرستاری هستم
التماس دعا


♥ مامان آینده ♥ : سلام مهربون....ممنونم عزیز دلم...
انشالله زود زود حالشون خوب شه....و به زودی خبر نی نی دار شدنتونو بشنویم
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
11 بهمن 91 12:59
سلام عزیز دلم خوبی ؟؟؟؟
دلم براتـــ تنگـــ شده بود ...
مـــــــــــــــرسی امیدوارم همینطور که میگی باشه ...
البته من واقعا برای خواهـــــر شوهـــــرهام کم نذاشتم ...
راستی تو هم زنداداش هستی ؟؟؟

♥ مامان آینده ♥ : سلام قربونت برم
منم همینطـــــــــــور
بله عزیزم از مهربونیت پیداست...
بعـــله...!!من هم زنداداش هستم هم زنداداش دارم...!!!
شیدا
11 بهمن 91 13:28
ممنون
لینکت کردم


♥ مامان آینده ♥ :
مامان بردیا
11 بهمن 91 15:02
مبارک باشه بسلامتی انشاا...
خبر موفقیتتون خوشحالم کرد


♥ مامان آینده ♥ : ممنونم عزیز دلم
مامان الهه
11 بهمن 91 20:03
اصلاً به خاطر درس بچه دار شدن رو عقب ننداز چون برای درس خوندن همیشه وقت هست ولی برای بچه دار شدن نه!!


♥ مامان آینده ♥ : اوهووم..!!نظر خودمم همینه...!همیشه میشه درس خوند...!!اما بچه داری مناسب یه سن خاصه...!!
هرچه تفاوت سنی مادر و فرزند کمتر باشه بهتره....
✿✿الهه مامان روشا جون✿✿
11 بهمن 91 23:25



♥ مامان آینده ♥ :
مامان کورش
12 بهمن 91 3:14
سلام عزیزم بهت خیلی تبریک میگم امیدوارم همیشه در مراحل زندگیت موفق باشی من میدونم میتونی 2 تا کار با هم انجام بدی موفق باشی


♥ مامان آینده ♥ : سلام خانومی...!!ممنونم عزیزم انشالله...
قربونت برم عزیزم:
مامان یه فسقِلی
12 بهمن 91 10:45
________♥╗╔╗═ ♫╔
╗╔╦╦╦═♫║║╝╔ ╗╚
╣╔║║║║╣╚♫╗╚╝╔
╝═╩♫╩═╩═╚╝♫═╚
ஜ۩۞۩ஜ YOU ஜ۩۞۩ஜ




♥ مامان آینده ♥ :
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
12 بهمن 91 10:47
اَه اصلا خوشــــــم نمیاد از این پستــــ های برای من و بابایی ....
آدم با کلی ذوق و شوق میبینه ی آشنــــــــا به روزه ســــــــریع وبش و باز میکنه ولی میبینه که رمزداره کلی حالش گرفته میشه ...
عزیزکم شوخی کردم خوش باشـــین
حالا واقعا فقط برای تو و بابائیه ؟؟؟ نمیشه ما هم در جــــریان باشــــــــیم ؟؟؟



♥ مامان آینده ♥ : قربونت برم........!!!ببخشید که خورد تو ذوقت
ممنونم گلم خیلی مهربونی
آره گلم مخصوص من و باباییه ....!!!
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
12 بهمن 91 20:26
مامانی کجــــــــــــــــایی پس ؟؟؟


♥ مامان آینده ♥ : همین دور و برم میرسم خدمتتون
مامان دونفرو نصفی
12 بهمن 91 21:18
سلام خانمی ان شا الله چه بخونی چه نخونی موفق باشی و سلامت و هرچی خیره برات پیش بیاد بدو بیا وبم


♥ مامان آینده ♥ : سلام گلم....ممنونم مهربون انشالله
مامان یه فسقِلی
13 بهمن 91 1:43
پاشو بیا که آپم با سه تا پست


♥ مامان آینده ♥ : اومدم گلم
کاکل زری یا نازپری
13 بهمن 91 14:18
مبارکه عزیز دلمممممممممممم ماشااللله تا باشه موفقیت به نظر من که ثبت نام کن نی نی هم میاد مگه من نیستم هم برای پزشکی می خونم هم نی نی تو راهی دارم امید به اینده ادمو زنده نگه میداره برنامه ریزی و نظمم خیلی مهمه


♥ مامان آینده ♥ : مررررسی گلم
بله عزیزم..وقتی اراده باشه آدم میتونه هرکاری بکنه و
توی همه کاراش هم موفق باشه...
انشالله همیشه موفق باشی دوستم
یک عاشقانه آرام
13 بهمن 91 14:54
سلاااااااااام
اولا تبریک بابت قبولیتون.عزیزم نذار هیچی مانع ادامه تحصیلت بشه به نظر من ثبت نام کن برو درستو بخون
ایشالا هرچی خیره همون پیش بیاد


♥ مامان آینده ♥ :سلام عزیزم....!
ممنونم....انشالله هر چی صلاحه
مــآمــآنــے
13 بهمن 91 15:49
ممنون از حضورت عزیزم
انشالله نی نی شما هم میاد
منم دانشجوام و نی نی دار دارم میشم
هدیه بزرگی بهم داده خدا

انشالله


♥ مامان آینده ♥ : خواهش میکنم عزیزم...
انشالله...!!
به سلامتی خدا حفظش کنه این هدیه عزیز و دوست داشتنی رو
نیم وجبی
13 بهمن 91 19:11
چه وب بامزه ای ساختی مامان آینده
پیش نیم وجبی ما هم بیا


♥ مامان آینده ♥ : ممنونم عزیز
چشم حتما میام..........
مامان یه فسقِلی
13 بهمن 91 20:35
سلام نازنین جان . اون کد واسه صفحه بندی وبلاگ بهم بده قالبمو عوض کردم و بهش نیاز دارم

کد رو واسم تو قسمت نظرات بفرست ... ممنون


♥ مامان آینده ♥ :سلام مهربونم
نایسل
13 بهمن 91 21:46
مرسیی قربونت برم
میدونم ....
ولی واقعا دیگه نمیتونم و نمیرسممم



♥ مامان آینده ♥ : دلمون واست تنگ میشه
مامان نفس طلایی
14 بهمن 91 21:38
سلام عزیزم لطف داری ... انشاالله هرچی خیر و صلاحه واست پیش بیاد دوست گلم


♥ مامان آینده ♥ : سلام گلم...ممنونم انشالله
مامان نفس طلایی
15 بهمن 91 12:20



♥ مامان آینده ♥ :
مامان یه فسقِلی
15 بهمن 91 22:36
دوستت دارم عـــــــــــزیزم


♥ مامان آینده ♥ : قربونت برم دوســـــنم منم همیــــــــــنطور.......!!
مامان یه فسقِلی
16 بهمن 91 21:58
... دلم برات تنگ شده.


♥ مامان آینده ♥ :
مامی امیرین
17 بهمن 91 10:37
تبریک میگم به هر جفتتون.
باید با دلت کنار بیای ببینی به کدوم الان بیشتر علاقه داری و کدوم و مهمتر میدونی..شایدم از پس 2 تاش با هم بر بیای


♥ مامان آینده ♥ : ممنونم سمیرا جون...
هما
17 بهمن 91 17:19
ايشالله هر جا هستي و هر تصميمي مي گيري موفق باشي.


♥ مامان آینده ♥ : ممنونم دوست گلم...انشالله
♥●•٠·˙مامان عارفه ی نی نی جون♥●•٠·˙
21 بهمن 91 18:51
از ریسک کردن من یاد بگیر بابا
ترم اول ارشد باردار شدم و همه متعجب بودن
ولی به خدا توکل کردم
ایشالله خدا کمک میکنه


♥ مامان آینده ♥ : من هنوزم دو دلم و نمیدونم چکار کنم..........!!
مامان امیر محمد
21 بهمن 91 22:47
سلام خانمی انلاینی بیا نی نی گپ بگپیم......


♥ مامان آینده ♥ :
مامان امیر محمد
21 بهمن 91 22:49
منم رمــــــــــــــــــــــــــــــز میخوامـــــــــــ


♥ مامان آینده ♥ : قربونت برم ببخش گلم نوشتم که خصوصیه...
مامان ریحانه
22 بهمن 91 1:46
تبریک میگم بهت. ایشالا که خدا بهت کمک کنه و بتونی تصمیم درستی واسه آینده ت بگیری


♥ مامان آینده ♥ : ممنونم عزیز دلم....انشالله
مامان فرزانه
22 بهمن 91 22:40



♥ مامان آینده ♥ :
علیرضا
23 بهمن 91 16:23
آپلود رايگان و دائمي عکس و فايل با فرمت هاي مختلف در نانو فايل. پسوند هاي MP3-MP4-CSS-FLV-SWF-ICO و تمامي تصاوير لينک مستقيم ميباشند.
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
24 بهمن 91 12:09
تقدیم به تو ...

امیدوارم هر جا که هستی، خوب و خوش و سلامت باشی ...



♥ مامان آینده ♥ : قربونت برم مرررررررررسی
مامان کورش
25 بهمن 91 19:03
ولنتاین مبارک همراه یک بغل گل رز و یک سبد ستاره ویک دنیا ارزوی شاد برای شما


♥ مامان آینده ♥ : ممنونم عزیز دلم........!!!
مامان امیر محمد
27 بهمن 91 23:34
سلام مامانی بلاخره چکار کردی فکراتو کردی منم خیلی دوست دارم درس بخونم ولی با این وروجک مگه میشه
نیستی کجایی
ولی امیر 2سالش بشه دوستدارم برم کلاس کامپیوتر خیلی علاقه دارم خدا کنه بشه


♥ مامان آینده ♥ : سلام خانوم...
بله فکرامو کردم
ببخش این روزا کمتر میام..........
مامان دانیال
28 بهمن 91 14:27
سلام عزیزم وبت عالیه عالیه شانسی پیدات کردم با بیشتر مطالبت گریه کردم آخه من خیلی احساساتیمایشالا به زودیه زود یه نینی ناز مهمون دلت بشه به ما هم سر بزن بوووووووووووووووووووس


♥ مامان آینده ♥ : سلام مهربون...
خوشحالم که اومدی....انشالله...!!!
مامان امیر محمد
30 بهمن 91 16:59
سلام عزیزم پسرم تو مسابقه شرکت کرده و برای برنده شدن به رای شما احتیاج داره ممنون میشم به سایت زیر بری و بهش رای بدی کد515 امیر محمد http://shahrekhatere.niniweblog.com/ رای دادی حتما خبرم کن
مامان کورش
30 بهمن 91 18:49
سلام دوست من شما به مسابقه دعوت شدی لطفا سری به وب من برنید ممنون اگه میشه رمز به من بدید


♥ مامان آینده ♥ : سلام عزیزم...ممنون مامان کوروش
زهرا
30 بهمن 91 18:55
خانومی کجایی؟ نیستی!!


♥ مامان آینده ♥ : خانومی ببخش که کم پیدام این روزا...
مامان نصفي
1 اسفند 91 8:49
سلام خوبي

كجايي نگرانتم يه خبري بده


♥ مامان آینده ♥ : سلام عزیز دلم......!!!
حتما میام پیشت
فاطمه سادات مامان نی نی کوشولو
3 اسفند 91 21:24
تبریک میگم عزیزم قبول شدنت رو البته با تاخیر
زیادسخت نگیر نی نی روهم به تاخیر ننداز


♥ مامان آینده ♥ : ممنونم دوست عزیزم...