علی عزیز دل ماعلی عزیز دل ما، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره
زندگی شیرین مازندگی شیرین ما، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

♥`*•.¸علی کوچولو پسر پاییزی من ¸.•*´♥

ღ♥ روزانه

1391/10/29 23:30
792 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام به همه دوستای گلم و به قاصدک کوچولوی نازم.........

حالتون خوبه؟!قلب

 

چند شب پیش رفتیم خونه یکی از دوستامون....

امیر محمد هم اونجا بود...همونی که یکی دو ماه پیش

توی یکی از پستام اشاره کردم که به دنیا اومده و با دوستامون رفتیم دیدنش.....

ماشالله توی این مدت  بزرگ شده بود...الان سه ماهشه...قلب

همون شب شک کردم که یکی از دوستام نی نی دار شده ازش پرسیدیم چیزی نگفت......

اما وقتی رفتیم خونه اس داد و گفت درست حدس زدید یه خبراییه....!!!

وااای خیلی خوشحال شدم وقتی پیامشو خوندم...فردا صبح بهش زنگ زدم و تبریک گفتم....

گفت حدودا 25 روز پیش رفتم آزمایش و الان هفته نهم هستم....!!!

خوب خدا رو شکر....دوستامون یکی یکی دارن مامان میشن....قلب

 

یکی دو هفته پیش هم من و بابایی با همون دوستمون که گفتم سوء تفاهم  باعث شده بود

از دست هم ناراحت بشیم بعد از حدود سه ماه رفتیم بیرون

و خدا رو شکر با صحبت کردن رو در رو مشکل حل شد و دلخوری ها برطرف شد...

توی این مدت خیلی ناراحت بودم...آخه اولین بار بود همچین موضوعی برام پیش میومد...

اونم با این دوستمون که اولین دوست مشترک من و بابایی هستن....

اونها الان دوسال و نیمه ازدواج کردن و منتظرن انشالله آخر سال برن مکه و برگردن 

و بعد نی نی شونو دعوت کنن بیاد....قلب

 

از وقتی سایت نی نی لازم افتتاح شده دوست داشتم یه سفارش بدم

اما خوب چیزی مد نظرم نبود و البته لازم هم نبود که بخرم...!!

اما با دیدن لباسای کوچولو دلم طاقت نیاورد و سفارش دادم 

چند روز بعد هم به دستم رسید..کلی بوس بارونش کردم  و نی نی نیومده مونو

توی این لباس تصور کردم...! اینم عکسش:


       

 

این عکس دسته گل نرگسی که عاشقشم و خیلی قشنگ تزیین شده

پدر مهربونم برام هدیه آورده..دستش درد نکنه....بوی خوشش تمام فضا رو پر کرده..

فدای باباییم بشم که اینقدر مهربونه و همیشه به یادمه..

                     

 

                    

 

این شالگردن رو برای عشقم بافتم...آخه بابایی خیلی سرمائیه اینو بندازه گردنش گرم شه...

        

 

این شالگردن رو هم بافتم و هدیه دادم به خاله مریم که وقتی میره مدرسه بندازه گردنش :

      

 

قاصدکم دیروز تولدم بود...! البته به تاریخ قمری !!! یعنی 4 ربیع الاول...

18 دی هم هشتمین سالگرد نامزدی من و بابایی بود...

به همین زودی هشت سالو پشت سر گذاشتیم...!!

چه روزایی بود...خوشحالم که الان حدود یک سال و نیمه که

من و بابایی زیر یه سقف هستیم و خوشبختیم..

و همه اینها رو مدیون خدای مهربونی هستیم که همیشه هوای ما رو داره...قلب

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
28 دی 91 12:11
عزیز دلم تولدت به تاریخ قمــــری مبارک باشه ...

هشتـــــمین سالگـــــــرد نامزدیتونم مبارک امیدوارم همیشه خوشبخت و سلامت با هم زندگی کنیــــــــــن ...
عزیز دل خاله نی نی نیومده لباس قشنگت مبارک گلــــــــــــــــــم ...
ما اومده بودیم تا امیرعلی بوست کنه ولی با این پست پر محتوا واجب شد بوس کردن



♥ مامان آینده ♥ : سلام مهربونم....!!!
ممنونم عزیزم..........!!!!!
فدای شما خاله مهربون و اون فرشته کوچولوتون بشم من

مرررررررررررررسی................!!!!!!!!!!
عزیزممممممممم امیرعلی جونممممم ممنونم خاله جون....!!!

♥●•٠·˙مامان عارفه ی نی نی جون♥●•٠·˙
28 دی 91 12:13
ماشالله هشت سال گذشته که!پس نی نی کی بیاد خب؟


♥ مامان آینده ♥ : آره هشت سال گذشته....!!!اونم مثل برق و باد...!البته از نامزدیمون...
اما از ازدواجمون 1 سال و 4 ماه گذشته...!!!
انشالله نی نی هم به وقتش میاد به امید خدا....

مامان نصفی
28 دی 91 13:44
سلام عزیز
خوبی
هم تولدت هم سالگرد ازدواجتون مبارک باشه
چه مامان هنرمندی
زود دست به کارشو نی نیت منتطره ها
بیا وبم و تو نظر سنجی شرکت کن



♥ مامان آینده ♥ : سلام گلم...!
ممنونم بابت تبریک تولد و سالگرد نامزدی
انشالله...
اومدم
مائده(ني ني بوس)
28 دی 91 16:15
عزيزم هم تولد قمريت و هم سالگرد ازدواجتون مبارك ايشالا سال ديگه سه نفري جشن بگيريد



♥ مامان آینده ♥ : ممنونم عزیزم بابت تبریک تولد و سالگر نامزدیانشالله
مامان کورش
28 دی 91 18:45
سلام عزیزم چه پست زیبایی پر از خبرهای عالی چه شال گردن زیبایی دست گلت درد نکن فوق العاده بود وهمین طور دسته گل هم زیبا بود با سلیقه درست کرده بودن عزیزم سالگرد نامزدیت تبریک میگم انشالله 100 بشه تولد نازت تبریک میگم ایشالله 120 ساله بشی وای خدای من لباس که دیگه نگو خیلی خوشمل وناز بودی ایشالله سال دیگه تن نی نی نازت کنی وعکسش تو وبش بزاری

♥ مامان آینده ♥ : سلام مهربونم...!!!
ممنونم عزیزم.......!!!خیلی خوشحالم کردی:
انشالله..............!!!!
ممنونم که اومدی عزیزم................
مامان نفس طلایی
28 دی 91 20:43
سلام عزیزم تولدت مبارک و سالگرد نامزدیتون به به چه شال های نازی افرین عجب لباس جیجری منم اون روز یه جا دیدم خیلی از مدلش خوشم امد ...
راستی خصوصی


♥ مامان آینده ♥ : سلام خانومی...!!ممنونم عزیز دلم
مامان سها
29 دی 91 1:42
سلام مامان آینده عزیز
خوشحال شدم از آشناییتون
ایشالا یه روز عکس نی نی رو با لباسای نازش اینجا بذاری


♥ مامان آینده ♥ : سلام مهربون...
ممنونم عزیزم
انشالله...
خوشحالم کردی با اومدنت دوست عزیز
مامان نفس طلایی
29 دی 91 21:40
سلام خانوم گل ... ممنونم از اینکه جواب دادی ... انشالله همیشه در کنار هم خوش باشین خصوصی


♥ مامان آینده ♥ : سلام خانومی...!خواهش میکنم عزیزم
انشالله...همچنین شما عزیزم...
مامان نفس طلایی
29 دی 91 22:29
واقعا که اسمت برازندته عزیزم بس که گلی


♥ مامان آینده ♥ : مررررسی گلم...........لطف داری
✿✿الهه مامان روشا جون✿✿
29 دی 91 22:58
مبارک بلوز شلوار.ایشالا یه روزی نی نی گولو اینو لباسو بپوشه و عکسش رو بذاری تو وبلاگت.
کلی هم هنرمندی خانومی چه شال گردنای خوشگلی.
دست آقای شوهر درد نکنه چه دسته گل زیبایی منم عاشق نرگسم.
سالگرد نامزدیتونم مبارک .شاد و موفق باشید.


♥ مامان آینده ♥ : ممنونم خانومی...!!
نظر لطفته
دست بابا جونم درد نکنه ایشون برام خریدن...
مرسی عزیز دلم...کل خوشحالم کردی با اومدنت...
مامان یه فسقِلی
29 دی 91 23:18
خیلی عشقولانه نوشتید ...

مبارک باشه ... ایشالا خوشبخت شید ...

همه این ها رو مدیون خدای مهربونی هستید که همیشه هوای شما رو داشته و داره و خواهد داشت ... اینجوری بهتر نشد؟


♥ مامان آینده ♥ : مرسی عزیز دلم......!!

ممنونم خانومی...خیلی مهربونی

صد البته این جمله ای که نوشتید خیلی خیلی بهتره ممنونم
مامان آناهیتا
3 بهمن 91 23:52
سلام عزیزم . از لحظه ای که فهمیدی حامله هستی و احساس کردی کوچولو توی دلت تکون می خوره مامان شدی پس مامان آینده نیستی عزیزم .
تولدت مبارک و دست پدر مهربونت با اون سلیقه بسیار نابش درد نکنه.
از لحظه لحظه این روزها لذت ببر حتی با سختی هاش . نمی دونم چند ماهه بارداری ولی بی صبرامه منتظر دیدن عکس دلبندت هستم .
راستی یه تجربه از خودم رو بهت میگم الان که می بینم لذت می برم . من هر روز از لحظاتی که داشتم و احساس می کردم می نوشتم کی تکون خورد کی لگد زد کی سونو رفتم عکس سونو رو می چسبوندم و .... الان که می خونم لذت می برم چون حس اول خیلی لذت بخشه . بعضی چیزا رو نمیشه نوشت توی نی نی وبلاگ ولی توی دفتر میشه نوشت .
من یه کتاب به همه دوستام که اولین تجربه رو احساس می کنند میگم براتون می نویسم یک دور کامل بخونش و تا سه سالگی هر ماه دلبندتو با اون کتاب چک کن به تموم سوالهات پاسخ میده .
کتاب : همه کودکان تیزهوشند اگر ...
تالیف : دکتر میریام استاپرد
ترجمه : دکتر سهراب سوری
از مجموعه تعلیم و تربیت بنیادین

مواظب اول خودت بعد مسافر کوچولوت باش .

با اجازتون لینکتون کردم


♥ مامان آینده ♥ : سلام خانومی...
ممنونم از حضورتون...
عزیزم من هنوز مامان نشدم...!
واین وبلاگ برای نی نی نازی که انشالله در اینده خداوند وارد زندگیمون میکنه درست کردم
خیلی خوشحالم کردی با اومدنت ممنون از بیان تجربیاتتون...و همچنین بابت معرفی کتاب
بهار
4 بهمن 91 7:39
با چند روز دیر کرد
تولدت مبارک سالگرد ازدباجتون مبارک اون لباس گوگولی هم مبارک باشه
ایشالا به زودی ازش استفاده کنی عزیزم


♥ مامان آینده ♥ : ممنونم عزیزم....!!!
شما کجایی پیداتون نیست؟!!
انشالله عزیزم ممنون
مامان الهه
4 بهمن 91 9:40
وای خدا چقدر این دسته گل قشنگه مبارکت باشه عزیزم
هزار ماشااله با سلیقه هم هستی ... چه شال گردنهای خوشکلی چه کامواهای خوشرنگی استفاده کردی ...


♥ مامان آینده ♥ : ممنونم عزیزم...!!قابلی نداره ها!!
لطف داری گلم........