علی عزیز دل ماعلی عزیز دل ما، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره
زندگی شیرین مازندگی شیرین ما، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

♥`*•.¸علی کوچولو پسر پاییزی من ¸.•*´♥

ღ♥ فــــرزنـــــدم ...

1391/10/29 23:29
649 بازدید
اشتراک گذاری

 

فـــــــرزنــــد عــــزیـــــزم:



آن زمان که مرا پیر و از کار افتاده یافتی،


اگر هنگام غذا خوردن لباسهایم را کثیف کردم و یا نتوانستم لباسهایم را بپوشم


اگر صحبت هایم تکراری و خسته کننده است ؛

 

صبور باش و درکم کن...


یادت بیاور وقتی کوچک بودی مجبور میشدم روزی چند بار لباسهایت را عوض کنم...


برای سرگرمی یا خواباندنت مجبور میشدم بارها و بارها داستانی را برایت تعریف کنم...


وقتی نمیخواهم به حمام بروم مرا سرزنش و شرمنده نکن..


وقتی بی خبر از پیشرفتها و دنیای امروز سوالاتی میکنم ، با تمسخر به من ننگر!


وقتی برای ادای کلمات یا مطلبی حافظه ام یاری نمیکند، فرصت بده و عصبانی نشو..


زمانی که میگویم دیگر نمیخواهم زنده بمانم و میخواهم بمیرم،عصبانی نشو ...


از اینکه در کنارت و مزاحم تو هستم ، خسته و عصبانی نشو...

 

وقتی پاهایم توان راه رفتن ندارند ، دستانت را به من بده...

 

همانگونه که تو اولین قدمهایت را کنار من برمیداشتی....


 

 

یاریم کن همانگونه که من یاریت کردم..


کمک کن تا با نیرو و شکیبایی ِ تو این راه را به پایان برسانم...لبخند

 

 


" فـــرزنـــد دلـــبـــنـــدم،دوســـتــــت دارم "

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

مامان یه فسقِلی
30 دی 91 0:24
فدات شم عزیزم...خیلی لطف کردی و تشریف آوووردی به وبلاگ فسقِلیه آینده مون ...

با افتخار لینک شدید


♥ مامان آینده ♥ : خواهش میکنم عزیزم...من هم شما رو لینک میکنم
♥●•٠·˙مامان عارفه ی نی نی جون♥●•٠·˙
30 دی 91 15:57



♥ مامان آینده ♥ :
مائده(ني ني بوس)
30 دی 91 18:49



♥ مامان آینده ♥ :
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
1 بهمن 91 11:56
عزیزدلم ممنون بابت کامنت هات ...
ولی من از پوشکـــ کانفی خوشم نیومد ...
عزیز دلم خصوصی


♥ مامان آینده ♥ : فدات عزیزم
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
1 بهمن 91 11:58
بازم یادم رفت خصوصیش کنم لفطا تأئید نکن ...


♥ مامان آینده ♥ :
مامان یه فسقِلی
1 بهمن 91 13:37
عاشق کامنت گذاشتنتم ... خیلی بامزه می نویسی!


♥ مامان آینده ♥ : قربونت عزیزم
مامان امیر محمد
1 بهمن 91 15:08
سلام مامانی خیلی مطلبت قشنگ بود نمیدونم چرا وقتی خوندمش گریم گرفت

راستی فسقلی ما چطوره حالش خوبــــــــه اینم کلــــــــــــی بوی برا فسقلتــــــــ
:::


♥ مامان آینده ♥ : سلام خانومی...!!
ببخش که اشکتو در آوردم
انشاله که فرزندای ما قدر پدر و مادرشونو میدونن...
فسقلی هم که پیش خدا باشه جاش خوبه خوبه.........!!
فدات عزیز دلم
مامان کورش
1 بهمن 91 17:22
عزیزم خیلی زیبا وقشنگ بود واقعا ادم تحت تاثیر قرار میگیر:
ممنون که به ما سر میزنی


♥ مامان آینده ♥ : ممنونم عزیزم
خواهش میکنم گلم وظیفه اس.....
مامان یه فسقِلی
1 بهمن 91 22:34
عزیز دلم، چند صفحه ای بودن وبلاگ من، بخاطر قالب نیست...

خودت می تونی تنظیم کنی که توی هر صفحه ای چند تا مطلب باشه ...

توی قسمت تنظیمات وبلاگ، پایینش، نوشته: " مطالب در هر صفحه" ... جلوش هم یه مربع گذاشته ... توی اون مربع، هر عددی بنویسی، همون میشه... من عدد 6 رو گذاشتم، یعنی توی هر صفحه 6 تا پست یا همون مطلب رو نشون بده. و ما بقی هم میره توی صفحه ی بعد ...!

امیدوارم تونسته باشم، خوب راهنماییت کرده باشم

♥ مامان آینده ♥ : ممنونم عزیز دلم بابت توضیحاتت...
منم همین کارو کردم اما بازم نشد...فکر کنم از قالبه
مامان یه فسقِلی
1 بهمن 91 22:41
حالا من یک سوال دارم:

از طریق کدوم قسمت از تنظیمات وبلاگ، اون جمله زیبا رو اون بالا گذاشتی ؟
"زندگی زیبای من و همسر جان تا این لحظه .... "



♥ مامان آینده ♥ : اومدم براتون توضیح دادم خانومی
نگاری
2 بهمن 91 0:04
خیلی متن جالبی بود و عکس هاش از همه جالب تر


♥ مامان آینده ♥ : ممنونم
کاکل زری یا نازپری
2 بهمن 91 11:16
چه حرف های قشنگی نوشتی عزیزم


♥ مامان آینده ♥ : قربونت برم عزیزم
مامان بشری
2 بهمن 91 11:41
سلام عزیزم
مرسی که به یادمی
برام خیلی دعا کن که سخت محتاجم
تا زایمانم به راحتی طی بشه


♥ مامان آینده ♥ : سلام مامان خانومی...!!
انشالله...همیشه برات دعا میکنم دوستم....
مامان ماني مسافر كوچولو
2 بهمن 91 14:55
خيلي دلنشين بود انگار حرف دل همه ما مادر پدرا رو زدي ادم فك ميكنه اين چيزا يه روز شايد براش پيش بياد


♥ مامان آینده ♥ : ممنونم عزیز دلم
انشالله که این روزها هیچوقت برای ما پیش نمیاد و فرزندان ما بدون گفتن این حرفا هوای پدر و مادرشونو دارن
مامان یه فسقِلی
2 بهمن 91 20:25
مرسی از راهنماییت گلم ...


ای وای... واقعا ؟! نمیدونستم به قالب هم مربوط میشه... منو ببخش گلم ...


♥ مامان آینده ♥ : فدات دوستم
مامان یه فسقِلی
3 بهمن 91 13:36
سلام گلم ....
http://yasnakhanoom.niniweblog.com
آدرسی که گذاشتم مال یه مامانیه که تونسته وبلاگش رو صفحه بندی کنه...

آدرستو واسش گذاشتم که راهنماییت کنه...

امیدوارم که درست بشه

♥ مامان آینده ♥ :سلام گلم...ممنون عزیزم
مامان الهه
4 بهمن 91 9:46
خصوصی گلم


♥ مامان آینده ♥ :
عاشقانه هایم برای تو
4 بهمن 91 13:58
سلام
از وبلاگتون خیلی خوشم اومد
مخصوصا از عکساش
لینکتون میکنم
دوست داشتین لینکمون کنین
نی نی ما هم تازه به دنیا اومده
ان شاءالله هرچی زودتر مامان بشین


♥ مامان آینده ♥ : سلام مهربون
ممنونم گلم شما لطف داری...
به به قدم نورسیده مبارک...!!!
حتما بهتون سر میزنم
زهرا
4 بهمن 91 18:23
چه سایت قشنگی دارین ، از جملات هم خیلی خوشم اومد،ایشاا.. که زودی صاحب نی نی ناز وخوشگل شین والبته سالم


♥ مامان آینده ♥ : ممنونم مهربونم
لطف داری شما...
انشالله
مامان بردیا
5 بهمن 91 12:35
خییییلی قشنگ بود. ممنون
عاشق عکس آخریه شدم


♥ مامان آینده ♥ : خوشحالم که خوشت اومده دوستم
مامان کورش
5 بهمن 91 12:56
سلام عزیزم متن زیبایی بود با اجازتون تو وبم گذاشتم


♥ مامان آینده ♥ : سلام خانومی...
خواهش میکنم عزیزم
زینب ( مامان فرشته آسمونی امیرعباس)
5 بهمن 91 15:20
سلام عزیزم ...
خیلی زیبا نوشتی...



♥ مامان آینده ♥ : سلام گلم...
هما
5 بهمن 91 17:42

سلام.وب زيبايي دري و پر از مطالب خوندني.
ايشالله زودي كوچولوي عزيزتو توي بغل بگيري.
اين پست فرزندم رو خوندم خيلي جالب بود.مطمئن باش بچه ات با ديدن اين نوشته هات و درك خوبي و مهربوني والدينش حتما سپاسگذار خواهد بود.


♥ مامان آینده ♥ : سلام عزیزم...
ممنونم که اومدی
انشالله...همچنین شما دوست عزیزم
انشالله همینطور که میگی باشه...
شیدا
7 بهمن 91 17:31
ایشالا شمام زوده زود نی نی دار میشین،یه 4قولو
خیلی این پست قشنگ بود


♥ مامان آینده ♥ : ممنونم عزیزم
مــآمــآنــے
12 بهمن 91 10:45
سلام عزیزم
خیلی قشنگ بود
با اجازت میخوام کپیش کنم


♥ مامان آینده ♥ : سلام عزیزم ممنون