علی عزیز دل ماعلی عزیز دل ما، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره
زندگی شیرین مازندگی شیرین ما، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

♥`*•.¸علی کوچولو پسر پاییزی من ¸.•*´♥

ღ♥ دل تنگی

1391/8/26 0:05
826 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام به آرام جانم و فرشته ی قشنگم.....قلب

خــــوبی عـــشق مامان؟!!

دلم برات پر میکشه و دوست دارم با تمام وجودم در آغوش بگیرمت......بغل

 

 

 

فرارسیدن ماه محرم رو تسلیت میگم و التماس دعا دارم......

انشالله آقا امام حسین (ع)همه رو حاجت روا کنه و روز قیامت شفیع همه ما باشه...

 

قاصدکم ببخش اگه چند مدتیه باز کم پیدا شدم و کمتر از قبل برات می نویسم...

بعد از اینکه عموجون به سفر رفته بابایی تنهاست و من صبح و عصر میرم سرکار و 

به بابایی کمک میکنم......

گاهی احساس خستگی میکنم و واقعا

 بابایی رو درک میکنم که سرکارش چقدر خسته میشه...

بیشتر از یک هفته اس که صبحها ساعت 8 با بابایی میریم و 1 ظهر برمیگردیم

و تا نهار بخوریم و استراحت کنیم شده 3و نیم و دوباره باید حاضر شیم و 

ساعت 4 سرکار باشیم و شب ساعت 9 برگردیم....!

اما همه این ساعتها رو با شوق و اشتیاق در کنار بابایی هستم و 

دیدنش و در کنارش بودن نمیذاره که احساس خستگی بر من غالب بشه...قلب

 

فردا ناهار خونه مامان جون دعوت هستیم....

مامان جون شنبه عازم سفر کربلاست...خوش به سعادتش....

قاصدکم دعا کن همه زائران و مسافران صحیح و سلامت برن و برگردن......

خوشحالم برای مامانم که بالاخره امام حسین(ع) طلبیدش

چون واقعا به این سفر زیارتی و معنوی نیاز داشت..فرشته

انشالله همه زوار حاجت روا بشن و مامان من هم با دست پر از زیارت برگرده...

 

قاصدکم مامانی امروز خیلی حالش گرفته اس.....

یه اتفاقی بین من و دوستم افتاده که باعث شده از هم ناراحت و دلگیر بشیم...

و من اصلا از این وضع راضی نیستم........

هیچ دوست ندارم کسی از دستم ناراحت باشه حتی اگر حق با خودم باشه...!

گاهی توقعات زیادی آدمها رو از هم دور میکنه...

اما من نمیدونم آیا خواسته هایی که از دوستم داشتم واقعا توقعات بی جایی بوده؟؟!!

ذهنم درگیره این موضوع شده و تا وقتی حل نشه آروم نمیشم......

دعا کن سوء تفاهم ها هرچه زودتر برطرف بشه و روابط بشه مثل قبل....

 

گاهی دلم خیلی هواتو میکنه....

دیشب باز خوابتو دیدم....داشتم صورتتو غرق بوسه میکردم...

چقدر شیرین و دوست داشتنی بودی....!

کاش زمان زودتر بگذره و بیای پیش مامان قاصدک نازم.......ماچ

دو تا از دوستای گلم نی نی دار شدن و واقعا براشون خوشحالم.....!!!!قلب

وبلاگ کودک من "مامان آرزو " و  وبلاگ "دونفر و نصفی " 

از صمیم قلبم بهتون تبریک میگم و براتون آرزوی سلامتی

وبارداری موفق و بدون دردسری رو دارمقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
26 آبان 91 2:05
عزیز دلـــــــم اگه بدونی نی نی چقدر سخته پشیمون میشی از اینهمه دعا کردن برای نی نی دار شـــــــــدن
تازه یکساله که ازدواج کردی ؛ خواهرشوهر من 6 ساله نی نی دار نشده به روی خودش هم نمیاره ... پـــــــــــررو
شوخی کردم البته نی نی داری خیلی خیلی سخته مخصوصا اگه ی سرتق مثل امیرعلی باشه الان ساعت 2/15 نصفه شبه و آقا داره بازی میکنه و خوابش نمیاد...

عزیزم به مامان گلت بگو رفت کربلا ما رو فراموش نکنه ها ....
زیارتش قبــــــــــــول
دوست داریم مامان آینـــــــــــــــــــــــــــــنده

♥ مامان آینده ♥ : سلام مهربونم...!
آره خیلی سخته سر و کله زدن با بچه های شیطون...!
اما خوب چاره ای نیست دیگه باید کنار اومد...!!
ممنونم عزیزم...حتما بهشون میگم
منم دوست دارم عزیز دلم!!:
مامان ریحانه
26 آبان 91 2:14
سلام سیدن به خیر مامان خانمی. خوبی؟ دیگه داشتیم نگرانت میشدیم. ایشالا مامانت به خیر و خوبی بره و برگرده. مشکلی هم که برا تو و دوستت پیش اومده ایشالا به زوووووووووودی حل شه.
التماس دعا


♥ مامان آینده ♥ :سلام گلم...!!
ممنونم شما خوبی؟!ببخشید که نگرانتون کردم
انشالله......ممنونم عزیزم...
محتاجیم به دعا.......
علامه کوچولو
26 آبان 91 15:22
سلام عزیزم از آشناییتون بی نهایت خوشحالم
این ایام رو تسلیت میگم:التماس دعا


♥ مامان آینده ♥ :سلام عزیزم...منم همینطور...ممنونم که اومدی...
سمی مامان امیرین
27 آبان 91 15:02
منم ماه محرم و تسلیت میگم
ایشالا مامانی به سلامتی میرن و بر میگردن خوش به سعادتشون.


♥ مامان آینده ♥ :ممنونم عزیزم....انشالله...
کاکل زری یا ناز پری
28 آبان 91 14:17
سلام عزیززززززززم بازم کجا بودی دلمون تنگ شد خسته نباشی جای مامنت پیشت خالی نباشه تو هم مثل منی اصلا دوست ندارم کسی از دستم ناراحت باشه اما چی نیشه کرد پیش میاد عیب نداره میگذره بوووس


♥ مامان آینده ♥ :سلام گلم چطوری؟!!
ممنونم عزیزم...انشالله روزی خودتون.....
چه میشه کرد...گاهی ناراحتی هایی پیش میاد که ناخواسته است....
آسمونی
2 آذر 91 13:10
بی سبب نیست شب جمعه شب رحمت شد...
مادری گفت "حسین جان"
همه را بخشیدند...
این شبها مارو از دعای خیرتون فراموش نکید...به رسم همدلی و همسایگی...


♥ مامان آینده ♥ : خیلی زیبا بود.....ممنون...

حتما عزیزم....محتاجیم به دعا.....
مهسا
2 آذر 91 15:21
منم محرم و تسلیت میگم بهت عزیزم.
ایشالا سفرشون بی خطر


♥ مامان آینده ♥ : ممنونم عزیزم
منتظر نی نی کوچولو
2 آذر 91 23:56
سلام ایام سوگواری تسلیت
منم از منتظران برات دعا میکنم توام از ما غافل نشو


♥ مامان آینده ♥ : سلام مهربون....ممنون...
انشالله....حتما....
نانا و نینی جون
5 آذر 91 22:27
سلام
بدو بدو مامان تربچه آپ کرده
انشاا... سال دیگه منم میرم شرخوارگان باب مامان
اگه نیای دلم میگره
اگه میای برام دعا کن مامان منتظر نباشه
آخه من شیطونم


♥ مامان آینده ♥ : سلام عزیزم...!چشم حتما.....!
تارا
6 آذر 91 18:57
التماس دعا
آپم


♥ مامان آینده ♥ : چشم
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
9 آذر 91 10:11
ســــــــــلام خانمی کوشی پس ؟؟؟ کم پیدایی ؟؟؟


♥ مامان آینده ♥ : سلام گلم.....!!!همین دور و برا...!
سر میزنم ولی وقت نمیشه بیام براتون نظر بذارم...
مامان الهه
9 آذر 91 16:42
انشااله مامان به سلامت برگردند و امیدوارم به زودی تا نی نی دار نشدی قسمت خودت بشه تا خدا یه وروجک بهت نداده از فرصتها استفاده کن که بعدا.......
التماس دعا


♥ مامان آینده ♥ : ممنونم عزیز دلم انشالله روزی خودتون باشه...
مامان نفس طلایی
9 آذر 91 18:50
سلام عزیزم
خسته نباشی از این همه کار
ولی واقعا لذت بخشه هااا
انشالله مادر جون به سلامتی میرن و بر می گردن
و انشاالله زودی نی نی ات و تو اغوش می گیری
منم دیروز با دو تا از دوستام یه دلخوری بدی پیش امد که واقعا کلافه ام


♥ مامان آینده ♥ : سلام گلم...
ممنونم عزیزم...!آره خیلی لذت بخشه.......
انشالله...ممنونم قسمت خودتون بشه انشالله....
دلخوری خیلی بده مخصوصا با دوستایی که خیلی صمیمی باشی....
مامانی
10 آذر 91 0:15
بنام خدا
سلام خانم گل
ان شا الله زودی به حق این ماه عزیز نی نی دار بشی



♥ مامان آینده ♥ : سلام مهربونم
ممنونم عزیزم...انشالله هروقت خدا صلاح دونست
♥●•٠·˙مامان عارفه♥●•٠·˙
10 آذر 91 17:01
سلام گلم
بیا


♥ مامان آینده ♥ : سلام عزیزم!چشــــــــــم!!!
مامان فرزانه
10 آذر 91 22:38



♥ مامان آینده ♥ :
مامان روانشناس
11 آذر 91 16:15
مامان مهربون در بحث های ویژه ما شرکت کنید

http://psychology.niniweblog.com/


♥ مامان آینده ♥ : ممنونم عزیزم..
♥ الهه مامان روشا جون♥
15 آذر 91 2:13




♥ مامان آینده ♥ :
آسمونی
15 آذر 91 9:50
سلام عزیزم خصوصی داری
شایدم یادم رفته باشه تیک خصوصیشو بذارم..لطفا حواست باشه...ممنون


♥ مامان آینده ♥ :سلام عزیزم..!
بله به دستم رسید...!ممنونم مهربونم...حواسم هست..
مائده(ني ني بوس)
21 آذر 91 17:59
عزيزم شما كه تازه اول راهيد ايشالا هر موقع خدا خودش خواست بهتون يه ني ني خوشگل و ناز بده

♥ مامان آینده ♥ : ممنونم عزیزم انشالله