علی عزیز دل ماعلی عزیز دل ما، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره
زندگی شیرین مازندگی شیرین ما، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

♥`*•.¸علی کوچولو پسر پاییزی من ¸.•*´♥

ღ♥ برگشتن مامان جون از کربلا

1391/9/18 13:39
926 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

سلام عشق مامان...!!سلام نفسم.........!!!!قلب

دلم برای شما و نوشتن روزانه هام تنگ شده بود......!!!بغل

هرجه بیشتر سعی میکنم بیام بنویسم و فعال تر باشم کمتر نتیجه میگیرم...!اوه

دلم برای دوستام و سر زدن به اونا هم تنگ شده....!!

دوستای مهربونی که وقتی نیستم بهم سر میزنن و حالمو میپرسن وفراموشم نمیکنن!

ازهمشون ممنونم و به داشتنشون افتخار میکنمقلب

 

 

این روزها بیشتر همراه بابایی ام و در کنارش..

دوست ندارم این مدتی که توی کارش تنهاست تنهاش بذارم......

خودمم این سر کار رفتن رو دوست دارم...با همه سختی هاش......!از خود راضی

سختیش اینه که خسته و کوفته از سرکار بیای و بخوای ناهار و شام درست کنی و 

به کارهای خونه هم رسیدگی کنی...!

الان با تمام وجود دانشجوها و کارمندها رو درک میکنم...!!

البته مامان من و مامان بابایی هوامونو دارن و گاهی برامون غذا تدارک میبینن...مژه

 

  

 

خوب از این چند روز بگم برات......خبر که زیاده...!نمیدونم کدومو اول بگم.......!!!!

تو پست قبل اشاره کردم که مامان جون میخوان برن کربلا....

روز شنبه رفتیم بدرقه شون..اکثر اقوام اومده بودن برای خداحافظی...

موقع خداحافظی بغضم گرفت و کلی گریه کردم........دعا کردم سفرشون بی خطر باشه...

از همه دوستای گلم هم ممنونم که دعا کردن......انشالله قسمت همه ما بشه....

این ده روز گاهی آقاجون و دایی و خاله میومدن خونه ما....

اقا جون و دایی که بیشتر سر کار بودن و کمتر وقت داشتن بیان این ورا...

هر روز تلفنی با مامان جون صحبت میکردم و حسابی دلم براش تنگ شده بود......

 

روز عاشورا خونه ی خاله ام نذری داشتن و بیشتر  فامیلا اومده بودن...

فردای عاشورا مامانجون از کربلا اومد....

یه اتوبوس پر از دوست و اشنا رفتیم استقبالشون...!!چشمک

ناهار تدارک دیده بودیم و از اونجا همگی راه افتادیم سمت خونه و 

مابقی روزمون صرف پذیرایی از مهمونا شد و  نشد خیلی با مامان جون باشم.....

فرداش دوباره رفتم خونه مامان جون و از صبح اونجا بودیم تا شب و 

کمکش کردم وسایلاش رو مرتب کنه و سوغاتیها رو قسمت کردیم...لبخند

کلی واسه ما زحمت کشیده بودن عکساشو توی پست بعد میذارم.......

این چند روز زن داییت و ستاره کوچولو هم بودن...دلم حسابی واسش تنگ شده بود...

خیلی بامزه بود با اون موهای فرفریش...!!کاش همیشه پیش هم بودیم....!!خیال باطل

 

دیروز یعنی جمعه هفدهم آذر تولد آقا جون بود.....!!!

با خاله مریم قرار گذاشته بودیم غافلگیرش کنیم.......

یعنی بعد از ناهار بریم کیک درست کنیم و با کادوها ببریم واسه آقاجون...

وقتی رفتیم خونشون دیدیدم اقاجون شال و کلاه کرده بره سر کار ...

وقتی واسه غافلگیری نبود و همون موقع کادوشونو دادیم......!!

انشالله همه پدرا سایه شون سالیان سال بالا سر بچه هاشون باشه....قلب

 

تو این مدت دو خبر خیلی خوب هم شنیدم که بی نهایت خوشحالم کرد.......!!!قلب

انشالله اونو توی پست بعد مینویسم....!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

نرگس
19 آذر 91 1:26
خوش خبر باشی خانمی.....
جاشون خالی نباشه............بوس



♥ مامان آینده ♥ : ممنونم عزیز دلم
مامان نفس طلایی
19 آذر 91 19:53
سلام دوست خوبم
خوبی؟ چشمتون روشن ... سوغاتی ها مبارک و همچنین تولد اقا جون انشالله سایه شون همیشه بالا سرتون باشه
واقعا انجام همزمان چند کار خیلی سختی داره من که از وقتی عروسی کردم دانشجو هستم تا الان .....


♥ مامان آینده ♥ : سلام گلم...!!ممنونم عزیزم
انشالله....
آره واقعا سخته...!!خدا به خانومای دانشجو و شاغل صبر بده!!!
کاکل زری یا ناز پری
20 آذر 91 9:27
گلم خیلی وقت بود نبودی . خسته نباشی از کار بیرون و خونه چشمت روشن مامانت امد انشاالله همیشه به شادی زود باش پست بعد رو بزار که مشتاقم بدونم چه خبر شده


♥ مامان آینده ♥ :آره عزیزم نبودم و حسابی دلم براتون تنگ شده بود
ممنونم...عزیزم انشالله قسمت شما شه...
چشم در اولین فرصت پست بعد رو هم میذارم...
فاطمه سادات
20 آذر 91 11:20
سلام عزیزم ببخش یه مدت نبودم نتونستم بهت سر بزنم مرسییی خیلی برام دعا کن چشمت روشن مامانت برگشته

♥ مامان آینده ♥ : سلام خانومی...
خواهش میکنم گلم...منم مدتی نبودم...
باشه حتما.....انشالله به حق صاحب این ماه به زودی مامان بشی
مامان بشری
20 آذر 91 11:38
سلام عزیزم
من هستم ولی یکم حوصلم برای نوشتن کم شده واگرنه وبلاگتونو میخونیم
ان شالله قسمت شما بشه
روزی ما هم بشه



♥ مامان آینده ♥ :سلام مهربون ممنونم که سر میزنی عزیزمانشالله........
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
20 آذر 91 11:46
سلام خانــــــــــم چه عجب بالاخره اومدی ایشاءا... همیشه خوش خبر باشی زود زود آپ کن که طاقت ندارم ها ... منتظـــــــر پست پربار بعدی هستم ... مراقب خودت باش ..


♥ مامان آینده ♥ : سلام گلم...!!ممنونم که اومدی عزیزم......!چشم حتما.......
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
20 آذر 91 11:47
____*##########*
__*##############
__################
_##################_________*####*
__##################_____*##########
__##################___*#############
___#################*_###############*
____#################################*
______###############################
_______#############################
________=##########################
__________########################
___________*#####################
____________*##################
_____________*###############
_______________#############
________________##########
________________=#######*
_________________######
__________________####
__________________###
___________________#
گلــــــــــم آپــــــــــم زودی بیــــــــــا ...

♥ مامان آینده ♥ :
مامان فندق جون
20 آذر 91 12:52
فاطمه ناز بانوی مامان به دنیا اومده

عکساشو گذاشتم تو وبلاگش بیا ببین و نظر هم یادت نره




♥ مامان آینده ♥ : چشم عزیزم حتما میام به دیدن گل دخترتون
نانا و نینی جون
20 آذر 91 13:07
سلام
چطوری؟
چرا سر نمیزنی دیگه وبم مامانی


♥ مامان آینده ♥ : سلام گلم ممنونم....شرمندم این روزا کمتر میام نت...حتما به دیدنت میام عزیزم
مامان پریسا
20 آذر 91 13:38
سلام
چشمتون روشن.زیارتشون قبول

تولد اقاجون هم مبارک

خصوصی


♥ مامان آینده ♥ : سلام مهربون...!!ممنونم عزیزم...
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
20 آذر 91 15:21
خصوصی داری گلم


♥ مامان آینده ♥ : ممنونم عزیزم....
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
20 آذر 91 23:10
ممنون عزیز دلم ... امیدوارم همینطور که میگی بشه ... دوستت دارم زیـــــــــــــــــــــــــــــــــاد ...

♥ مامان آینده ♥ : خواهش میکنم گلم..انشاااااااااله
مررررررررررررررسی............!!!!
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
21 آذر 91 1:05
گلم ما تهرانیم ؛ آره عزیزم زودی شوهر کردم ترسیدم بترشــــــــــــم

شما کجائید ؟؟؟


♥ مامان آینده ♥ :
مامان بردیا
21 آذر 91 10:03
چه روزای قشنگی داشتی عزیزم. بدرقه مسافر کربلا. نذری خاله جون و تولد بابا جون.انشالا زندگیت پر از روزهای شاد و قشنگ باشه همسر همراه


♥ مامان آینده ♥ : مرسی مهربونم........!!!انشالله.....!!خیلی لطف کردی عزیزم
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
21 آذر 91 10:27
اِاِاِاِاِاِاِاِاِاِاِاِاِاِاِاِاِاِ ؛ من عاشق شیرازم ایشاءا... این پسری یکم بزرگتر بشه حتما مزاحم شهرتون میشیم...
پــــــــس خیلی با هم فاصله سنی نداریم ...

آخه اوایل نامزدی من ناراحت بودم که چرا زود ازدواج کردم ولی بعداز یکسال دیدم نه اتقافاخوبه... بوس بوس بوس

♥ مامان آینده ♥ :حتما عزیزم یه سر به شیراز شهر راز بزن...!
آره فکر کنم همسن باشیم..!
بهار
21 آذر 91 11:15
سلام خانومی ایشالا به سلامتی برگردن از سفر تولد پدر عزیزت رو هم تبریک میگم

من فعلا معلقم ... هنوز نتیجه نگرفتم


♥ مامان آینده ♥ : سلام عزیزم...!!ممنونم گلم
انشالله که به زودی نتیجه بگیری و خبرای خوبی بهمون بدی
♥●•٠·˙عارفه منتظر نی نی♥●•٠·˙
22 آذر 91 15:06
الحمدلله


♥ مامان آینده ♥ :
م
22 آذر 91 22:01
سلام
اون عکسی که گذاشتید تو قسمت درباره وبلاگ خیلی قشنگو تاثیر گذار بود
مرسی
به منم سر بزنید

♥ مامان آینده ♥ : سلام عزیزم...ممنونم
حتما....
مامانی فری
23 آذر 91 9:04
عزیزم کم پیدایییییییییییییییییی کجایییییییییییییی کامنتتو دیدم خوشحال شدم اینشالله همیشه شادو سلامت باشی


♥ مامان آینده ♥ :سلام به مامان فری مهربون..!!!ببخشید چند مدتی نبودم و بهتون سر نزدمممنونم که اومدید خوشحالم کردید
یک عاشقانه آرام
24 آذر 91 22:17
سلام خانومیییییییییییی
عاشششقتم مرسی که به فکرمی بوووووس


♥ مامان آینده ♥ : سلام عزیزم.......!!به به عجبی از این را...!!! فدات گلم
مامان مریم
25 آذر 91 8:39
سلامممممممممممم چشمت روشن ...سوغاتی ها هم مبارک
تو همون پستی که رمز داره گذاشتی عکسشو ؟



♥ مامان آینده ♥ : سلام خانومی!!ممنونم عزیزم!
نه گلم اون یه پست خصوصیه...عکسها رو تو پست بعد میذارم انشالله...
مامان پریسا
25 آذر 91 12:50
خصوصی
مامان کورش
27 آذر 91 18:04
سلام عزیزم چشمت روشن ایشالله به زودی قسمت خودت بشه تولد بابای مهربونت بهت تبریک میگم ایشالله 200 ساله باشه راستی به من رمز میدی ممنون


♥ مامان آینده ♥ :سلام گلم..!ممنونم عزیزم ...انشالله
پست خاصی نیست....خصوصیه عزیزم
نانا و نینی جون
28 آذر 91 13:43
سلام
عزیزکم
زود بیا زنبیلتم بردار بیا ببین چی هست
منتظرم نذاریا



♥ مامان آینده ♥ : سلام گلم...!ممنون از دعوتت چشم حتما میام
مامان حسنا
12 دی 91 9:14
سلام ایشالا به سلامتی
عزیزم خوشحال میشم به وبلاگ دخترم سربزنی و نظر بزاری


♥ مامان آینده ♥ : سلام عزیزم...چشم
مهسا مامان مرسانا
23 دی 91 20:26
سلام خانومی

عکس ها رو من با دوربینمن میگیرم وخودم حجمش رو با نرم افزار کم میکنم وتو خود نینی وبلاگ که اپلود داره اپلود میبکنم


♥ مامان آینده ♥: سلام گلم...ممنونم..