علی عزیز دل ماعلی عزیز دل ما، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره
زندگی شیرین مازندگی شیرین ما، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

♥`*•.¸علی کوچولو پسر پاییزی من ¸.•*´♥

ღ♥ عید قربان مبارک باد

1391/8/5 15:23
2,116 بازدید
اشتراک گذاری

 

ای عـــزیزان به شــما هـــدیه  ز  یـــزدان آمد      عــــید فــــرخنـده ی نورانی قربــــان آمد


حاجیان سعی شما شد به حقیقت مقبــول     رحــمت واسعــه ی حضــرت سـبحان آمد


 

 

عــــیـــــد  قــــربــــــان ،

جــــشـــــن ِ  رهــــــایی از اســــارت نـــفـــس،

و شـــکـــوفـــایـــی ِ ایمــــان و یقــــیــــن،

عـــید ســـرسپـــردگــی و بندگـــی

بـــر شـمـــا مـــبارکــــــ باد. . .


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
5 آبان 91 16:47
سلام مامان آینده چند تا سوال دارم ؟؟؟؟
میتونم بپرسم ؟!؟!؟
باشه میپرسم
1.چطوری قلب گذاشتی کنار اسم نویسنده ؟؟؟
2.چطوری حروفی که مینویسی اینطوری کش میاد مثل (عید قربان ) ؟؟؟
3.چطوری شکل های بغل اسم وبت و درست کردی ؟؟؟
ممنون میشم اگه جواب بدی مرسی عزیزم
راستی یادت نره به پسرک شیطون من سر بزنی اگه دوست داشتی تبادل لینک داشته باشیم ...


♥ مامان آینده ♥ : سلام عزیز دلم...!
ممنونم که اومدی گلم
میام خدمتتون توضیح میدم...
سمی مامان امیرین
5 آبان 91 20:56
این عید بر شما نیز مبارک.


♥ مامان آینده ♥ : مرسی گلم!
مامان بشری
5 آبان 91 20:59
سلام
مرسی ما خوبیم
دوست دارم بیشتر ازت بدونم خوشحال میشم که بیشتر با هم آشنا بشیم


♥ مامان آینده ♥ : سلام عزیزم...خدا رو شکر
منم همینطور عزیزم...میام پیشت....
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
6 آبان 91 10:34
ممنون عزیز دلم خیلی لطف کردی ... ایشاءا... بتونم ی جوری جبران کنم ... با تمام افتخار لینک شدین...
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس


♥ مامان آینده ♥ : خواهش میکنم گلم
نیازی به جبران نیست عزیزم ممنونم منم شما رو لینک میکنم
کاکل زری یا ناز پری
6 آبان 91 21:09
این عید که گذشت من زود تر عید قدیرو تبریک بگم که جا نمونممممممممم هههههههههههههههه


♥ مامان آینده ♥ : مرسی عزیزم.....!!!منم پیشاپیش تبریک میگم
مامان نفس طلایی
7 آبان 91 15:18



♥ مامان آینده ♥ :
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
7 آبان 91 20:53
سلام عزیز دلم ممنون امیرعلی هم خوبه ...
خواهش میکنم...
باعث افتخار منه ...



♥ مامان آینده ♥ : سلام گلم خدا رو شکر...
منم همینطور
الهه مامان روشا جون
8 آبان 91 22:21
عزیزم آدرس وبلاگ روشا جون عوض شده لطفا توی پیوندهات آدرس ما رو تغییر بده و برای پیگیری پست ها به آدرس زیر بیا.این وبلاگ رمز دار نیست.
www.fereshteyeasemuni.niniweblog.com


♥ مامان آینده ♥ : ممنون عزیزم آدرسو تغییر دادم
مهسا
9 آبان 91 0:07
عید شما هم مبارک


♥ مامان آینده ♥ : مرسی
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
10 آبان 91 11:14
امیـــــرعلی میگه : سلام خاله جــــــــــــون عکس من و تو ویترین نی نی وبلاگ دیدی ؟!؟!؟



♥ مامان آینده ♥ : سلام عزیزم...........!!!
آره قربونت برم دیدمت...!!ماشالله.....!!
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
12 آبان 91 16:38
سلام عزیزم عیدتون مبارک...
عزیزم آتلیه آسمان دوباره رای گیری رو شروع کرده ممنون میشم اگه به پســــــــرک شیطون من رای بدی ...
www.studio-sky.com
بنام " امیــــــــــــــــــــــــــرعلی فروغی"
یکـــــــــــــــــــــــ هفته بیشتر فرصت ندارم


♥ مامان آینده ♥ :سلام عزیزم...!ممنونم چشم حتما
مامان الهه
14 آبان 91 17:30
سلام اعیاد بر شما مبارک باشه انشااله و همیشه زیر سایه آقا سالم باشید.


♥ مامان آینده ♥ :سلام مهربونم...ممنونم...) همچنین شما دوست گلم
مامان بشری
14 آبان 91 21:06
سلام عزیزم
مرسی که به ما سر میزنی


♥ مامان آینده ♥ :
سمی مامان امیرین
15 آبان 91 14:36
سلام گلم خوبی؟
ممنون از اینکه به یادمونی.


♥ مامان آینده ♥ : سلام به روی ماهت عزیزم
فاطمه سادات
16 آبان 91 13:39
سلام عزیزم عیدت پساپس مبارک
ایم طریقه درست کردن اون ژله البته مامان حسنا جون اینویاد داد....
1 بسته پودر ژله رو با 1 لیوان اب جوش خوب حل میکنم.بعد اون رو تو 2 تا طرف مساوی تقسیم میکنم.بعد تو یکی از طرفا نصف لیوان اب سرد میریزن و بعد میریزم تو قالب میزارم تو فریزر کمی خودشو بگیره.بعد طر دوم رو نصف لیوان شیر میریزم و بعد میریزم تو قالب باز دوباره میزارم تو فریز.ژله های بعدی رو هم همین کارو میکنم.


♥ مامان آینده ♥ : سلام عزیز دلم مرسی....!!!
واای ممنون به خاطر طرز تهیه...!حتما درست میکنم
مامان مریم
19 آبان 91 21:29
مامان آینده جونم خوبی؟
کم پیدایی؟
دلم برات تنگیدهههههههه


سوالای مامان امیر علی رو منم دارم
منتظرم بیای پپیش منو پسرممممممممممم


♥ مامان آینده ♥ : سلام عزیزم
ببخش اگه این روزها کم پیدام......
حتما میام پیشت عزیزم
نانا و نینی جون
21 آبان 91 18:10
سلام
خوبی؟
بخدا شرمنده تازه پیام خصوصی رو دیدم دوست داشتی ازم سولاتو بپرس


♥ مامان آینده ♥ : سلام گلم
دشمنت شرمنده...میام پیشت عزیزم...
نرگس
22 آبان 91 0:24
خانم خانما کم پیدا شدی........


♥ مامان آینده ♥ : ببخش عزیزم سرم شلوغه..
دوست دارم بیشتر بیام اما....
آسمونی
22 آبان 91 12:02
تا کربلا نرفته ای،
هر آنچه از بهشت تصور می کنی،
بازیچه ای بیش نیست....
سلام عزیزم این ایام برایت از ته دل میخواهم، بزودی در آن سرزمین مقدس قدم برداری...
در زیارت چشم و دلت در این ایام مرا هم دعا کن....

♥ مامان آینده ♥ :سلام مهربونم
انشالله....محتاجیم به دعا عزیزم
مامانی
22 آبان 91 22:15
بنام خدا
سلام دوستم با یه پست تازه منتظرتم ...برای دل بیچاره ام دعا یادت نره

♥ مامان آینده ♥ :سلام دوست گلممحتاجیم به دعا...حتما عزیزم
کاکل زری یا ناز پری
23 آبان 91 11:53
کجایی گلم خیلی وقته نیومدی؟؟


♥ مامان آینده ♥ : همین ورا...یکم سرم شلوغه...میام پیشت عزیزم
ناهیدمامان فاطمه گلی
24 آبان 91 13:44
سلام من فاطمه ابجی ناهید جون
فعلا مدیریت وبسایت دست من هستش تا نی نی جدید بیاد و ایشالا خود ابجی ناهید مدیریت کنه و دوباره به شما سر بزنه ولی منتظر حضورتون هستیم و ما رو تنها نزارید مخصوصا ابجی ناهید رو
و براش دعا کنید که ایشالا بسلامتی نی نی دنیا بیاد
التماس دعا.


♥ مامان آینده ♥ :سلام عزیزم...
ممنونم از اومدنت....
انشالله که به سلامتی فارغ بشن
مامان کورش
24 آبان 91 17:14
سلام عزیزم چه عکسای نی نی های نازی میزاری میشه بهم بگی از چه سایتی میگیری ممنون گلم داشت یادم میرفت رمز به من میدی ممنون


♥ مامان آینده ♥ : سلام عزیز دلم...!
از سایت های مختلف هرعکسی رو ببینم سیو میکنم
سایت خاصی نیستن...من عاشق عکس نی نی هستم...
اون پست هم خصوصیه گلم وگرنه حتما رمزشو میدادم
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
24 آبان 91 23:48
خاله جـــــــــــــــــــــــــــون آپم ...


♥ مامان آینده ♥ : میام پیشت خاله جون.........!
نرگس
25 آبان 91 15:33
دوستم پس کجایی؟


♥ مامان آینده ♥ :منو ببخش عزیزم حتما میام به دیدنت...
مامانی
25 آبان 91 19:13
بنام خدا
فرا رسیدن ماه محرم رو تسلیت می گم و التماس دعا یا علی

♥ مامان آینده ♥ :التماس دعا عزیزم....