علی عزیز دل ماعلی عزیز دل ما، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره
زندگی شیرین مازندگی شیرین ما، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

♥`*•.¸علی کوچولو پسر پاییزی من ¸.•*´♥

ღ♥ مامانی و کلی خرید!

1391/7/24 14:47
2,826 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قاصدک ناز مامان خوبی؟ماچ

 

 

 

یکی از دوستام که همسرش هم با بابایی دوسته یه پسر کاکل زری به دنیا آورده...!

بابایی دیشب خبرشو بهم داد و خوشحالم کرد...فرشته

وقتی 6 ماهه باردار بود ما خبردار شدیم...!!

آخه اونها به خاطر کار شوهرش یه شهر دیگه زندگی میکنن و ندیده بودیمش و

خودش هم نگفته بود که بارداره...!

واسه همین انتظار زیادی نکشیدیم و خیلی زود خبر فارغ شدنش رو شنیدیم! 

 واسه زایمانش اومدن اینجا...

 هفته پیش با چند نفر دیگه از دوستامون اومدن خونه و یه گلدون قشنگ واسمون هدیه آوردن

 انشالله در چند روز آینده ما هم میریم دیدن خودش و بچه اش...قلب 

 

 امروز دوستم که هند درس میخونه زنگ زد و گفت که اومده...!!

واااای کلییییی خوشحالم امروز...!!هرچند که فکر کنم حالا حالاها نبینمش اما خوب

از اومدنش خیلی خوشحال شدم قلب 

از بهترین دوستامه....واقعا با معرفته....از راهنمایی تا حالا با هم دوستیم...

 

این چند روزه بابایی محل کارش تنها بود و من میرفتم واسه کمک دادنش...

یه استند جدید از محصولات wee سفارش داده بود...

وای که من چشم ازش بر نمیداشتم....!!!

و مدام به نی نی فکر میکردم...!!

بابایی میگفت چیه باز رفتی تو رویا اینها رو دیدی...!!!

آخرش هم طاقت نیاوردم و چند قلمشو برداشتم....

عکساشو میذارم ادامه ی مطلب......

 

 

 

 

ببین چه نازن مامانی...!!!!


اینا دندونگیر و شربت خوری و پوار بینی هستن برای تو قند عسلمماچ

 

 

این هم پستونک و شیشه شیر و قندداغ خوری


 

 شیشه ی پیرکس و پستونک قرمز که خیلی دوسش دارمقلب


 

این هم پیشبند قابل شستشو و پیش بند مسافرتی


 

زنجیر پستونک و  قیچی ...... واااااااااای عزیییییزم قاشق چنگالشو...........!!!!!بغل

 

 

این هم واسه حمامت جوجه کوچولوی من....!!!مژه


 

این هم واسه مامانی خجالت  نیشخند

 

 

این هم یه نمای کلی از خریدای مامانی واسه نی نی اش!!


 

اینارو هم سری بعد خریدمشون...جغجغه و دندون گیر...!!!با مزه اس نه؟!؟!

 

 

 

فدای دندونای نازت بشم من با این مسواکای خوشکلت!!!!

 

 

 

خوب دیگه تموم شد....!!!

البته همه ی این خریدها رو لیست کردم که بدم مامان جون پولشو پرداخت کنه....!نیشخند

انشالله به امید خدا وقتی اومدی به سلامتی ازشون استفاده کنی....!ماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامانی
24 مهر 91 17:12
بنام خدا سلام خوبی عزیز

چه قدر اینا خوشگل هستن ان شا الله زودی وروجکتون بیاد
من الان خیلی سرم شلوغ شده فعلا بچه کنسله حداقل تا 1.5 دیگه


♥ مامان آینده ♥ : سلام مهربونم ممنونم
مرسی گلم لطف داری
انشالله هروقت خدا راضیه نی نی همون بیان پیشمون...
یک عاشقانه آرام
24 مهر 91 18:45
سلام دوست گلم
خوبی؟خوشحالم که بهم سر زدی و به یادم بودی.راستش منم یه مدته دستو دلم به نوشتن نمیره و خیلی کم میام اینجا.یه وقت ازم دلخور نشی...
میبوسمت.مراقب خودت باش


♥ مامان آینده ♥ : سلام عزیزم
ممنونم...خواهش میکنم گلم وطیفه اس...
ممنونم که اومدی ...شما هم همینطور
مامان بردیا
25 مهر 91 10:45
سلام چه خوشکلن خریدات انشالا بیادش و به سلامتی ازش استفاده کنه. همشهری عزیز اگر فروشگاه دارید یه ندا بده. بردیا کلی خرید داره...امیدوارم همیشه شاد باشید عزیزم


♥ مامان آینده ♥ : سلام عیزم...!!ممنونم گلم
نایسل
25 مهر 91 21:04
آخی عزیز دلممم


♥ مامان آینده ♥ :
نایسل
25 مهر 91 21:04
فدات شممم عزیزمم من خیلی خیلی خوبم تو چی


♥ مامان آینده ♥ : خوشحالم که خوبی منم خدا رو شکر خوبم...
مامان ریحانه
26 مهر 91 16:45
مبارک باشه این خریدای خوشگل خوشگل. ایشالا به سلامتی از همه شون استفاده کنی واسه نی نی ناز نیومده تون
ایشالا زودی بیاد دیگه


♥ مامان آینده ♥ : ممنونم مهربونم!!! انشالله...!
مهسا
27 مهر 91 14:00
ای جانم. چقدر خوشملن
خوب پس شوهرت سیسمونی داره و راحتی واسه خرید و اینا.
پس دیگه زودتر نی نی دار شو


♥ مامان آینده ♥ : مرسی گلم چشات قشنگ میبینه
نه فروشگاه سیسمونی نیست این استند رو جدید آوردن..
محصولات بهداشتی کودک هم کنار بقیه محصولات دارن..
کاکل زری یا ناز پری
27 مهر 91 19:21
عزیزم چه خرید های خوشکلی خیلی نازه از وبت خیلی خوشم امد چون یه جورایی مثل خودمی ما شهریور90عقد کردیم وشهریور امسال عروسی منم برای نینیم وب ساختم با اجازت لینکت می کنم


♥ مامان آینده ♥ : ممنونم عزیزم نظر لطفتونه
به به چقدر خوب...!انشالله خوشبخت باشید
ممنونم که اومدی...منم شما رو لینک میکنم
آسمونی
28 مهر 91 1:13
واااااااااااااااااااااااااااااااای خدای من... خوش بحال نی نی...... چه مامان خوش سلیقه ای...


♥ مامان آینده ♥ : ممنونم عزیزم...!!خجالتم میدی!!
مامان کورش
30 مهر 91 3:25
عزیزم خوش به حالش چقدر خوشگل بودن امیدوارم زود زود نی نی بیاد وار همه اینا با خوشی استفاده کن


♥ مامان آینده ♥ : مرسی عزیزم......!!!انشالله...!
مامان نفس طلایی
1 آبان 91 15:00
وای چقدر ناز و خشگلن مبارک باشه عزیزم انشاالله به سلامتی و دل خوش .. راستی شنیدم که پستونک و این طور وسایل تاریخ انتقضا داره موقع امدن نی نی هواست باشه به این چیزاش .... قربون دوست گلم


♥ مامان آینده ♥ :ممنونم گلم....مرسی عزیزم حواسم هست...
م
19 آذر 91 18:27
خصوصی داری مامان اینده




♥ مامان آینده ♥ : ممنون عزیزم از نظرتون...