علی عزیز دل ماعلی عزیز دل ما، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره
زندگی شیرین مازندگی شیرین ما، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

♥`*•.¸علی کوچولو پسر پاییزی من ¸.•*´♥

ღ♥ مامانی کدبانو...!!!

1391/7/27 19:35
2,730 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام ناز مامانی خوبی؟!قربوووونت برم من.......ماچ

واااای تورو خدا نگا کن این دوتا رو چه خوووووووووووووووووووردنی ان.....!!!!!!

وااااای چه تپلی................!!!!!!!دلم میخواد لپاشونو گاز گاز کنم!!! نیشخند

قاصدکم منم وقی کوشولو بودم اینقدر تپلی بودما.......!!!!شایدم بیشتر....!!!نیشخند

بابایی خیلی نی نی تپلی دوست داره کاش تو هم به مامانت بری و تپل شی.....!!!نیشخند

 

امروز شنیدم که خانوم دوست بابایی که یکی دوبار دیدمشون زایمان کرده و پسردار شده!

این دوستم هم چون به خاطر دانشگاه همسرش یه شهر دیگه بودن و نه ما دیدیمشون

و نه خودش گفته بود بارداره وقتی 6 ماهه بود فهمیدیم....!!!

درست مثل دوست پست قبلم...!!!و امروز خبر فارغ شدنش رو به سلامتی شنیدم....قلب

 

 

چند روز قبل دخترعمه جونم زنگ زد...خیلی با هم صمیمی هستیم و از بچگی با همیم..

البته الان به خاطر متاهل شدن و  کمبود وقت خیلی کمتر همو میبینیم...

گفت که  تصمیم دارن نی نی شونو دعوت کنن و ازم خواست که براشون دعا کنم...

 شب دو رکعت نماز خوندم و کلی براشون دعا کردم  انشالله فرزند سالم و صالح داشته باشن..

 

 

چند وقت پیش بابایی یه سبد کیوی خرید که علی رغم ظاهر قشنگشون همگی 

سفت بودن و ترش....!چند تاییش رو خوردیم مابقی تا چندروز توی یخچال بودن...

گفتم ممکنه خراب بشن به ذهنم رسید مربای کیوی درست کنم...!!!

همون موقع یه سرچ کردمو دستورشو یاد گرفتم و مربا ساختم!!!نیشخند اینم عکسش!:

 

یه کاسه کوچولو بردم واسه عموی بابایی طبقه پایین...!!!

به خریده بودن و عمو گفت بیا این به رو هم بردار و مربا درست کن...!!

منم فقط یه به برداشتم تا امتحان کنم ببینم چطور میشه....

که اونم خوب از آب در اومد  و اینم عکسشه!! :

 

 

 

 

به به میبینی چه مامان کدبانویی داری...!!!نیشخند

تازه کلی ترشی و خیارشور هم درست کردم....مژه 

چندوقت پیش هم با سیب و زرشک لواشک درست کردم که اونم خیلی خوشمزه شد...!خوشمزه

کاش یه فروشگاه میزدم و کار و کاسبی راه مینداختم!نظرت چیه مامانی؟!!!خندهخنده

    

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

کاکل زری یا ناز پری
27 مهر 91 20:04
سلام دوست جون ماشاالله چه اب و رنگی دارن مربا ها دلم خواستتتتتتتتتتت شما که این قدر کد بانویی یه سری به این جا بزن مال دوست جونی های نینی وبلاگی خیلی خوبههههههههههhttp://motherschef.niniweblog.com

♥ مامان آینده ♥ :سلام مهربون...!!وااای عزیزم کاش میشد برات بفرستم گلم!!!
ممنونم عزیزم از لطت
مهسا
27 مهر 91 20:10
واااای. چه خانوم کدبانویی
به به
منم خیلی دوست دارم درست کنم ، مخصوصا خیارشور و ترشی. ولی حسش نمیاد


♥ مامان آینده ♥ :وااای مرسی دوست جونی...!!!
سعی ک درست کنی خیلی خوب و لذت بخشه...!!!
وقتی یه بار درست کنی دفعه بعد بیشتر حسش میاد!!
نایسل
28 مهر 91 4:52
آفرین به این مامن هنرمند کدبانووووووو


♥ مامان آینده ♥ : مرسییییی
نایسل
28 مهر 91 4:52
دستوراتو بزار عزیزممم


♥ مامان آینده ♥ : انشالله دفعه بعد از مراحلش هم عکس میندازم و دستورشو هم مینویسم...
نایسل
28 مهر 91 4:52
خصوصی داری


♥ مامان آینده ♥ :مرسی گلم
مهسا
28 مهر 91 13:43
نه عکسای عروسیمو فرصت نکردم بزارم. حالا عکسای عقدم و سالگرد عقدم به احتمال زیاد میزارم


♥ مامان آینده ♥ : منتظرم ببینم
تارا
28 مهر 91 14:17
ممنون مامانی شما خوبید!
چه مرباهای خوش مزه ای!
والا این دوره زمونه همین جوری شده!
زن پسر خاله من 6 ماهش بود ما فهمیدیم حامله هست زایمان هم که کرد به ما نگفتن!ما 10 روز بعد فهمیدیم!

♥ مامان آینده ♥ :
مامان ریحانه
28 مهر 91 19:26
احسنت به این سرآشپز خانم. خیلی خوبه که از اینجور چیزا درست میکنی واقعا لذت بخشه.


♥ مامان آینده ♥ : مرسی عزیزم...آره همینطوره
نانا و نینی جون
29 مهر 91 15:46
سلام انشاا... به امید خدا
قربونت برم عزیزم
میدونم با اومدن به اینجا نینیمونم زودی میاد


♥ مامان آینده ♥ : سلام مهربونم...!
انشالله...حتما میاد و منتظرتون نمیذاره....
بهار
30 مهر 91 11:57
سلام دوست عزیز نی نی منم یه بار اومد رفت الان هنوز نیومده
با افتخار لینکتون کردم خوشحال میشم شماه م منو لینک کنید


♥ مامان آینده ♥ : سلام عزیز دلم...
حتما حکمتی بوده و قراره یه نی نی صالح تر نصیبتون بشه
ممنونم عزیزم منم شما رو لینک میکنم
نانا و نینی جون
1 آبان 91 12:10
میدونی هیچ کس نمیتونه حس منو که الان این روزا به یه یار تو دلی نیاز دارم بدونه همه فکر و خیال جدیدی دارن ولی


♥ مامان آینده ♥ : میدونم گلم...من میتونم درکت کنم...
فقط ازت میخوام ناامید نباشی آخه هنوز اول راهی و کلی فرصت داری
نرگس
1 آبان 91 12:31
سلام گلم مرسی که به یاد منی. ولی به جان خودم من تقریبا هر روز بهت سر میزنم.ببخشید که نظر نمیزارم چون با موبایلم میام چک میکنم یکم سخته نظر گذاشتن.ولی به یاد همه دوستای خوبم هستم.
واقعا هم که کدبانوییااآاا


♥ مامان آینده ♥ : به به سلام نرگس خانوم...!
همیشه به یادتم گلم و ممنونم که اومدی
میدونم این روزا سرت خیلی شلوغه
ممنونم عزیزم
مامان پریسا
1 آبان 91 14:19
خسته نباشی مامان اینده
ایشالله نی نی که اومد میبینه که چه مامان کدبانو یی داره


♥ مامان آینده ♥ : مرسی عزیزم........!!!انشالله
سمی مامان امیرین
1 آبان 91 14:39
سلام مامان کدبانو..
نینی زودتر بدو بیا که از این دست پخت خوب مامانت استفاده کنی.
همیشه شاد باشی و دنیا بر وفق مرادت.


♥ مامان آینده ♥ : سلام عزیزم ...!!
مرسی گلم از تعریفت...!!!
همچنین شما گلم...!
مامان نفس طلایی
1 آبان 91 14:57
سلام عزیزم وای به به عجب مربا هایی ... افرین خانم کد بانو ...
خیلی التماس دعا دارم ما و یاد کن عرفه


♥ مامان آینده ♥ : سلام به روی ماهت گلم...!!!ممنونم
محتایم به دعا خانومی...چشم...
♥●•٠·˙عارفه منتظر نی نی♥●•٠·˙
1 آبان 91 17:45
آفرررررررررررررررررررررررررررین کدبانو
بهت افتخار میکنم و انرژی میگیرم



♥ مامان آینده ♥ : مررررررررررررسی.....!!!
منم انرژی گرفتم.............!!!
بهار
3 آبان 91 0:05
سلام عزیزم به وبم سر بزن آپش کردم
بووووووسسسسسس



♥ مامان آینده ♥ : سلام گلم...چشم اومدم
مامان عسل و آریا
3 آبان 91 21:43
سلام گلم.میشه به منم یاد بدی چجوری لواشک و ترشی درست میکنی؟ممنون


♥ مامان آینده ♥ : چشم عزیزم...میام میگم بهتون...
♥●•٠·˙عارفه منتظر نی نی♥●•٠·˙
8 آبان 91 22:24
سلام عزیزم
ممنون از حضورت
ایشالله نی نی شما هم زودی بیاد


♥ مامان آینده ♥ : سلام مهربونم..خواهش میکنم عزیزم...