علی عزیز دل ماعلی عزیز دل ما، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره
زندگی شیرین مازندگی شیرین ما، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

♥`*•.¸علی کوچولو پسر پاییزی من ¸.•*´♥

ღ♥ شهریور پر خاطره

1391/7/22 12:08
883 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام و صد سلام به فرشته کوچولوی نازم.........!قلب

وااای که دلم یه ذره شده واست....!!!

دیشب باز خوابتو دیدم مامانی......!!!!خیال باطل

آخه قبلش با بابایی کلی در موردت حرف زدیم....!!مژه

هر دو بی تاب حضورت هستیم و دوست داریم که زودتر بیای توی زندگیمون...!!!بغل

اما با این حال  باز هم فعلا تصمیم نداریم که دعوتت کنیم....عینک

قاصدکم من و بابایی کلی برنامه داریم که قبل از دعوت کردنت باید انجام بدیم...

روز به روز هم به لیست کارهامون اضافه میشه....!!!از خود راضی

من یکسال دیگه به خودم وقت دادم که آمادگی لازم رو برای اومدنت به دست بیارم...

میدونم که زمان به سرعت سپری میشه و فرصت کمه...پس کم کم باید شروع کنم...

اولین کار خوندن همه ی اون کتابهای در مورد کودکه که خریدیم.....یول

انشالله خدا کمکمون کنه....من همیشه سر جانمازم برای همه دوستام و بعد برای خودمون

از خدا فرزندان صالح و سالم میخوام و فقط و فقط از خودش میخوام  توی این راه کمکمون کنه

که پدر و مادر خوبی باشیم و این لیاقت رو بهمون بده

که فرزندمون سرباز آقا امام زمان(عج) باشه..قلب انشالله....خیال باطل

 

 

مامانی نگاه کن این شکار لحظه هاست...!!نیشخند

لحظه ای که دقیقا 1 سال شمسی از ازدواج من و بابایی مهربونت میگذره....!!!

ببخش که کیفیتش پایینه آخه مجبور شدم کلی حجمش رو بیارم پایین تا اپلود بشه...اوه

 

 

قاصدکم 23 شهریور تولدم بود و اون موقع مسافرت بودیم...

عصرش با بابایی رفتیم بیرون و یه کیک دو نفره خریدیم و توی ماشین نوش جان کردیمخوشمزه

و بعدش هم شام...اما کادوی اصلی بابایی که در اصل یه سوپرایزه هنوز به دستم نرسیده!

 

30 شهریور هم تولد بابایی بود...غافلگیرش کردم....!!!قلب

یه جشن کوچولوی دو نفره گرفتیم که حسابی خاطره شد برامون....!!!

و بابایی کلی خوشحال شد و تشکر کرد.....ماچ

 

همون شب تصمیم گرفتیم  از سال بعد

برای مناسبت های ماه شهریور فقط یه کیک بخریم...!!

نوزدهم سالگرد ازدواجمون؛ بیست و سوم تولد من و سی ام تولد بابایی....!!!

احتمالا باید روی کیک بنویسیم : ساگرد ازدواجمون,تولدم, تولدت مبارک........!!!!نیشخند

انشالله مناسبت بعدی شهریور ماه تولد تو باشه قاصدکم....!قلب

 

 



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

سمی مامان امیرین
22 مهر 91 14:11
مبارک مبارککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک.همه مناسبتها مبارک.



♥ مامان آینده ♥ : مرسی مرسیییی مرسیییییییی..........!!!!
مامان نفس طلایی
22 مهر 91 14:24
سلام عزیزم همه ی مناسبت ها مبارک باشه ...


♥ مامان آینده ♥ : سلام مهربونم......!!!ممنوونم...!!!
مامان نفس طلایی
22 مهر 91 14:43
عزیزم .... خیلی التماس دعا دارم هاااا ... با دل پاکت برای ما هم دعا کن


♥ مامان آینده ♥ : محاجیم به دعا...چشم عزیزم حتما....
مامان آینده (آرزو)
22 مهر 91 19:33
سلاممممممم عزیزمممم چطوری گلم خیلی خیلی کم پیدا بودی خوشحال شدممممممم که اومدی و سر زدی ...ایشاا... هر سه مناسبت تو این ماه مبارک باشه ...خوشبخت بشید...سال های سال در کنار هم زندگی خوبی رو سپری کنید .... ...تولدت هزاران بار مبارکککککککککک// راستی رمز رو تو خصوصی میدم بهت

♥ مامان آینده ♥ :سلام مهربونم ممنونم....!!!
ببخش اگه کم پیدا بودم....انشالله...ممنونم که اومدی خوشحالم کردی
نانا و نی نی جون
22 مهر 91 19:54
سلام
انشاا... به امید خدا
کاشکی نینیامون زود بیاد دبگه دل تنگی میکنم 90ازدواج کردم ولی شناسنامه91 گرفتم چون ایرانی نبودم


♥ مامان آینده ♥ :سلام عزیزم
انشالله که به زودی همه منتظرا بچه دار بشن ...ممنونم که اومدی......
مامان مریم
23 مهر 91 10:25
سلام دوستم ........تولدت مبارک
تولد همسریت هم مبارک
سالگرد ازدواجتون هم مبارک

شهریور خیلی براتون شلوغه ..ایشالله نی نی هم شهریور بیاد دیگه کلی ورشکست میشید


♥ مامان آینده ♥ : سلام گلم...!!
ممنونم مهربونم....!!!
آره...!!شهریور برای ما پر از مناسبته...!!ماه دوست داشتنی ایه...!! انشالله که نی نی مونم شهریوری بشه!!
فاطمه سادات
24 مهر 91 9:49
سلام عزیزم مبارکه هم سالگرد ازدواج هم تولدخودت و همسری....
انشالله نی نی هم شهریوری شه دیگه تکمیل شید


♥ مامان آینده ♥ : سلام مهربونم...!!
ممنونم گلم...!انشالله...!
مهسا
27 مهر 91 14:08
وااای . چه شهریوری دارین شما
شما که بی معرفتین و به ما سر نمیزنین ولی ما سر میزنیم


♥ مامان آینده ♥ : آره دیگه با شهریور قرار داد بستیم!!!

ببخش منو عزیزم قول میدم جبران کنم..ممنونم که اومدی