علی عزیز دل ماعلی عزیز دل ما، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره
زندگی شیرین مازندگی شیرین ما، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

♥`*•.¸علی کوچولو پسر پاییزی من ¸.•*´♥

ღ♥ سلام به نی نی نازم

1391/7/21 15:45
938 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به قاصدک ناز خودم و دوستای مهربون و عزیزم....قلب

خوبید؟!ماچ

ببخشید یه چند مدتی نبودم....

هم اینکه شارژر لپ تاپ سوخته بود و  

هم حس و حال و وقت ِ اومدن به نت رو نداشتم....ابرو

ممنونم که به یادم بودید و با کامنتهاتون جویای احوالم شدید....قلب

انشالله به زودی با پستهای جدید میام و به همتون سر میزنم دوستای گلم.

 

نی نی نازم دلم برات یه ذره شده بود...!ماچبغل

نکنه یه وقت فکر کنی چون یه ماهه برات ننوشتم ازت غافل بودم

و به یادت نبودماااا...!!!

نه مامانی....به یادت بودم هر لحظه و هر ثانیه....!مژه

تازه کلی وسایل ناز و قشنگ برات خریدم گل مامان...

انشالله عکساشو میذارم...قلب

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مهسا
21 مهر 91 16:06
منتظر دیدن عکسها هستیم
ناهيد مامان فاطمه گلي
21 مهر 91 16:30
سلام مامان ني ني ناز خوبيد خوشحالم كه باوبلاگ شماآشناشديم چه خوب كه قبل ازورود ني ني خوشگلتون مي نويسيد اميدوارم زود زودموقعيت بچه دارشدن روپيداكنيد وماني ني شماروهم ببينيم ني ني ماهم يك ماه ديگه به دنيامياد التماس دعاداريم ميبوسمت
مامان نفس طلایی
21 مهر 91 20:32
الهه مامان روشا جون
22 مهر 91 2:05
سلام عزیزم بالاخره اومدی؟من همش میومدم به وبت سر میزدم ولی هیچ خبری نبود. ایشالا هر جا هستی سالم باشی.