علی عزیز دل ماعلی عزیز دل ما، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره
زندگی شیرین مازندگی شیرین ما، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

♥`*•.¸علی کوچولو پسر پاییزی من ¸.•*´♥

ღ♥ دلم برات تنگ شده بود!

1391/6/19 23:59
757 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام به قاصدکم و به همه دوستای گلم...قلب

خوب و خوش و سلامتید؟!

ببخشید اگر چند مدتیه کم پیدا شدم....خجالت

بعد از ماه رمضون کلی عروسی داشتیم و این روزها هم به همراه عروس و داماد

دعوت میشیم به مهمونی...از خود راضی

دلم برات یه ذره شده بود قند عسلم....ماچ

مامانی رو ببخش اگه بی وفا شد و نیومد واست بنویسه..

انشالله در آینده جبران میکنم...!لبخند

قاصدکم اگه گفتی امروز چه روزی بود؟؟؟!مژه

امروز اولین سالگرد ازدواج من و بابایی مهربونت بود...قلب

البته من تاریخ ازدواجمون رو توی روز شمار بالای وبلاگت 

بیستم شهریور زدم ساعت 2 بامداد....

میخواستم روز شمارمون از همون ساعتی شروع بشه که من و بابایی

وارد خونه خودمون شدیم و از همون لحظه ای که

زندگی مشترکمون توی کلبه ی عشقمون آغاز شد...قلب

انشالله همه خوشبخت و عاقبت به خیر باشن و من و بابایی هم جزوشون باشیم....


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

آسمونی ها
20 شهریور 91 9:18
سالگرد ازدواجتون مبارک
عشقتون پایدار


♥ مامان آینده ♥ : ممنونم مهربونم
مامان کورش
20 شهریور 91 19:57
سلام عزیزم ساگرد ازدواجتون مبارک ایشالله 120 ساله بشه


♥ مامان آینده ♥ : سلام مهربونم مرسی خانومی لطف کردی *:
مهسا
20 شهریور 91 22:33
سالگرد ازدواجتون مبارک عزیز


♥ مامان آینده ♥ : مرسی دوست خوبم
مامان نفس طلایی
22 شهریور 91 13:58
سلام عزیزم مبارک باشه .. همیشه عاشق و شاد باشین


♥ مامان آینده ♥ : سلام مهربون مرسی خانومی
ماماني
25 شهریور 91 11:36
بنام خدا
سلام خانم گل
هميشه به عروسي پا تختي پاگشا
سالگرد ازدواجت هم مبارك باشه خانمي


♥ مامان آینده ♥ : سلام مامانی مهربون...!!!
مرسی عزیز دلم....!!!!انشالله....!
ممنونم گلم خیلی لطف کردی
ساراکوچولو
26 شهریور 91 1:42
سلام...خوبیی گلم
زاستی ساراجون آپ شده حتما بیایین دیدنش...منتظرتونیم


♥ مامان آینده ♥ : سلام گلم...چشم
مامان الهه
26 شهریور 91 19:28
مبارک باشه
عشقتون پایدار و جاودانه



♥ مامان آینده ♥ : مرسی گلمممممممم
سمی مامان امیرین
27 شهریور 91 23:26
مبارک باشه ایشالا همیشه به عروسی و شادی
مامان مریم
28 شهریور 91 0:39
مامان آینده جون سالگرد ازدواجتون مبارکککککککککککک کم پیدایی؟
آسمونی
28 شهریور 91 2:25
سلام عزیزم سالگرد پیوند عاشقانه و آسمونیتون مبارک همیشه شاد و سلامت باشید با هرچندتا نی نی که دوست دارین
مامان بردیا
28 شهریور 91 11:56
سالگرد ازدواجتون مبارک. به ما سر بزن
نایسل
31 شهریور 91 2:20
تبریک عزیزممم با تاخیرررعاقبت به خیر شین
مامان حسناسادات
13 مهر 91 10:52
دلمون برات تنگ شده
مامان الهه
14 مهر 91 15:56
کم پیدایی عزیزم انشااله که حالت خوبه و همه چیز بر وفق مراده؟؟!!
مهسا
20 مهر 91 21:43
کجاییییی؟ کم پیداییی
ساراکوچولو
20 مهر 91 22:14
سلام عزیزم...سالگرد ازدواجتون مبارک...یک سری به مابزن...انگاری خیلی وقته آپنشدی
مامان مریم
21 مهر 91 10:14
سلامممممممم کجایی؟