علی عزیز دل ماعلی عزیز دل ما، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره
زندگی شیرین مازندگی شیرین ما، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

♥`*•.¸علی کوچولو پسر پاییزی من ¸.•*´♥

ღ♥ عیدتون مبارک :)

1391/5/31 2:48
855 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به قاصدکم  و سلام به دوستای گلم....

عیدتون با تاخیر مبارک....قلب

انشالله خدای مهربون نماز و روزهامونو قبول کنه....فرشته

 

قاصدکم ببخش اگه چند روزیه نیومدم و واست ننوشتم....

نمیدونم چرا چند وقتیه دیگه حال و حوصله نت رو ندارم.... :(

ماه رمضون با تموم خوبیهاش تموم شد.....

واقعا زود گذشت.....کاش بیشتر از ماه رمضون استفاده کرده بودم و 

بیشتر ازش بهره مند میشدم....فکر کنم امسال خیلی کم کاری کردم توی ماه رمضون...

روز عید هم که متاسفانه نشد بریم نماز.... ناراحت

ظهرش خونه بابابزرگم دعوت بودیم...خاله و دایی هام بودند و عیدو به هم تبریک گفتیم....

شبش هم با بابایی و مادرجون رفتیم خونه عمه های بابایی برای تبریک عید...

و به اونایی که اینجا نبودن زنگ زدیم و تبریک گفتیم....قلب

 

این دو شب هم تا سحر بیدار بودیم...!!

عادت کردیم به بیدار نشستن تا سحر....!!

امروز وقتی از خواب بیدار شدم دیدم ظهره....!زبان

هنوز حال و هوای ماه رمضونو دارم و

چند وقتی طول میکشه تا دوباره عادت کنیم به روزهای عادی...


 مامانی عید فطر برای ما خیلی مهم و عزیزه....قلب

حتی توی فامیل ما برای عید فطر بیشتر از عید نوروز شور وشوق دارن...

چند شب قبل از عید هممون می رفتیم بیرون برای خرید عید....

خیابون ها خیلی شلوغ بودن  و تا ساعت دو سه شب توی مغازه ها بودیم....

مخصوصا اینکه عروسی پسرخاله ام هم نزدیکه  و بیشتر در تدارکات عروسی هستیم....

انشالله هفته دیگه عروسی شروع میشه....عروسی 3 شبه اس....

پارسال این موقع ها همگی در تدارکات عروسی من و بابایی بودن...

امسال هم که پسر خالم..انشالله سال دیگه هم این موقع ها عروسی داداشم باشه...!نیشخند

 

راستی سه تا از دوستام باردارن...!قلب

البته از دوستای صمیمی ام نیستن....گاهی اوقات همدیگه رو میبینیم...

براشون خوشحالم....انشالله به سلامتی پشت سر بذارن این دوران رو....

و البته خبر حاملگی یکی از اقوام رو هم امروز شنیدم....

 

قاصدکم دلم هر روز بیشتر از قبل وجود نازنینت رو میخواد....ماچ

همیشه میگفتم بذار یه سال از عروسیمون بگذره بعد دعوتت میکنیم....

حالا چیزی به یکساله شدن زندگیمون باقی نمونده اما فکر کنم هنوز زود باشه...

دوست دارم وقتی میای همه موقعیت ها مناسب باشه،همه چیز ردیف باشه....قلب

انشالله که اینطور میشه مامانی....دوستت دارم یه دنیا........ماچ


شکلک های محدثه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان الهه
31 مرداد 91 9:19
عیدت مبارک عزیزم
انشااله نماز و روزه ات قبول باشه
امیدوارم یه نی نی صالح و سالم و دوست داشتنی از خدا عیدی بگیری


♥ مامان آینده ♥ :ممنونم مهربونم...!!!
انشالله.....قربونت عزیز دلم ممنونم از دعای قشنگت....
مامان کورش
31 مرداد 91 16:30
سلام عزیزم عیدت مبارک امیدوارم همش به عروسی وشادی باشی


♥ مامان آینده ♥ :سلام گلم ممنونم مرررسی گلم......!!!
مهسا
31 مرداد 91 23:45
عید شما هم مبارک عزیزم


♥ مامان آینده ♥ :مرسی خانومی
مامان نفس طلایی
1 شهریور 91 0:23
عیدت مبارک


♥ مامان آینده ♥ :ممنونم!!
نسترن(یک عاشقانه آرام)
1 شهریور 91 12:18
عیدتون با تاخیر مبارک...
دل منم برات یه ذرررررره شده بود خوبی ایشالا؟
شهرتونم خوب بود فقط نمیدونم چرا تا میفهمیدن ما از تهران اومدیم باهامون بدرفتاری میکردن


♥ مامان آینده ♥:ممنون عزیز دلم...!
منم همینطور
نمی دونم والا چرا اینجوری کردن!!!!
عارفه
2 شهریور 91 22:06
فدات شم ایشالله همیشه شاد ببینمت


♥ مامان آینده ♥ : قربونت برم عزیزم مرسی...!
الهه مامان روشا جون
3 شهریور 91 0:23
عزیزم عیدت با تاخیر مبارک.ایشالا سال دیگه (البته اگه خودت دوست داری) همچین روزایی یه نی نی سالم تو بقلت باشه.


♥ مامان آینده ♥ : عید شما هم مبارک باشه گلم
ممنونم از دعای قشنگت انشالله!
آتـــریــســا جــون
3 شهریور 91 15:43
روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون آپـــــــــــــمممممممممممممممممـــــــــــــ
مامان آینده(آرزو)
5 شهریور 91 1:40
برو خصوصی
مامان امیرحسین و امیرعلی
5 شهریور 91 13:42
سلام خانمی.
تبریک منو به مناسبت عید با تاخیر بپذیر..نبودم عزیز.


♥ مامان آینده ♥ :سلام عزیز دلم ممنونم گلم!
نی نی جون
6 شهریور 91 10:08
سلام
انشاا... نی نی شمام میاد عزیزم
التماس دعا



♥ مامان آینده ♥ :سلام عزیزم...ممنونم از اینکه اومدی مهربون محتاجیم به دعا خانومی
nicel
15 شهریور 91 16:01
خوبی عشقممممممممممم
اره منم خیلی مهد کودک رو دوست دارم


♥ مامان آینده ♥ :
مامان کورش
17 شهریور 91 4:26
سلام عزیزم نیستی چند بار سر زدم پست جدید نزاشتی کجایی؟؟؟؟؟؟؟/


♥ مامان آینده ♥ : سلام مهربونم...!ممنونم که به یادمی...
شرمنده این روزها سرم خیلی شلوغه ببخش منو دوستم
مامان پریسا
19 شهریور 91 13:00
سلام پریسا در مسابقه ی نی نی با حجاب شرکت کرده . مهلت رای دادن تا فردا 2 شنبه هستش. ممنون میشم رای بدید. پریسا 30 http://koodakeman91.niniweblog.com/cat44.php
من
20 شهریور 91 11:56
سلام عزیزم امروز روز اخر رای گیری مسابقه «نی نی باحجاب» هستش مهدیس منم شرکت کرده میشه به ادرس زیر بری وبه مهدیس که شماره ی6 هست رای بدی؟مهدیس به رایت احتیاج داره گلم زیاد وقتتو نمیگیره پیشاپیش از لطفت ممنونم نی نی گلتم ببوس
الهه مامان یسنا
3 بهمن 91 23:52
سلام عزیزم یه دوستی شما رو معرفی کردن که وبلاگتون نیاز به صفخه بندی داره و خیلی هم سفارش کردن توی قسمت ویرایش قالب از منوی کاربری دقیقا توضیح دادهکه چطور این کار و انجام بدین. :
گر وبلاگ شما دارای "صفحه بندی" نیست، در کدهای قالب عبارت را بیابید، سپس کدهای زیر را در ادامه کپی نموده و در نهایت بر روی گزینه "ثبت قالب و بازسازی وبلاگ" کلیک نمائید. کدهاش هم میتونی همونجا ببینی و از همون جا کپی کنی دوست خوبم موفق باشی


♥ مامان آینده ♥ : سلام گلم...!
ممنونم عزیزم از راهنماییتون