علی عزیز دل ماعلی عزیز دل ما، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره
زندگی شیرین مازندگی شیرین ما، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

♥`*•.¸علی کوچولو پسر پاییزی من ¸.•*´♥

ღ♥ یه جمعه ی دلپذیر ♥ღ

1391/2/2 20:37
1,223 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی نازم

 

سلام نی نی ِ نازم...!ماچ

دیروز مامان جون و خاله مریم اومدن خونمون...

چون آقا جون نبود و اونها تنها بودن گفتم برای ناهار بیان خونه...مژه

 

عصر من و بابایی و خاله مریم رفتیم توی حیاط ماشینو شستیم و کلی آب بازی کردیم....!

حسابی خسته شدیم...!اوه

 

خاله مریمت کلاس چهارم ابتداییه...!خیلی خیلی نی نی ها رو دوست داره...!قلب

منم یه دونه آبجیشم و از وقتی ازدواج کردم حسابی دلمون برای هم تنگ میشه نگران

 

و میگه یا هرروز تو بیا خونه یا من میام خونتون...!

اگر تو بودی که  فکر کنم دیگه خونه ی ما رو ول نمیکرد و به شوق ِ تو همیشه اینجا بود...! خنده

 

این اولین جمعه ای بود که مامان جون اینا اومدن خونه ی ما، همیشه من و بابایی می ریم اونجا

خیلی خوب بود و خوش گذشت...قلب


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

♥●•٠·˙ღ✿عارفه♥●•٠·˙ღ✿
2 اردیبهشت 91 14:08
چه خوب که خوش گذشت عزیزم ایشالله با نی نی با همین لباس نازی که گذاشتی خوش بگذره


♥ مامان آینده♥ : مرسی عارفه جونم
مامان نفس طلایی
2 اردیبهشت 91 15:01
عزیزم چه خاله ی خوبی میشه خصوصی داری


♥ مامان آینده♥ : آره خاله ی مهربونی میشه...!
مامان نفس طلایی
2 اردیبهشت 91 16:39
ممنون از لطفت من مطمئنم شمام مادر خوبی خواهی شد

♥ مامان آینده♥ : مرسی گلم
نایسل
2 اردیبهشت 91 19:58
سلام دوستم مرسی اومدی پیشم ایشالا دووتامون باهم نی نی دار میشیم

♥ مامان آینده♥ :سلام مهربون...!منم ممنون که اومدی...!انشالله...
نایسل
2 اردیبهشت 91 20:02
فدات گلم لینکتم کردم اون موقع

♥ مامان آینده♥ : مرسی مهربونم...!منم لینکت میکنم با افتخار...!
نایسل
2 اردیبهشت 91 20:02
ایشالا دوستای خوبی بشیم


♥ مامان آینده♥ : حتما عزیــــــــــــزم..........!
فاطمه سادات
3 اردیبهشت 91 15:04


♥ مامان آینده♥ :
مامان نفس طلایی
7 اردیبهشت 91 0:03



♥ مامان آینده♥ :
تارا
7 اردیبهشت 91 12:44
سلام منون از حضورت!
من بادکنک میبینم دیگه همه چی یادم میره!


♥ مامان آینده♥ : سلام عزیزم...!آره منم بادکنک دوست دارم!
♥●•٠·˙ღ✿عارفه♥●•٠·˙ღ✿
7 اردیبهشت 91 14:52
ممنون گلم

♥ مامان آینده♥ :
پرتو
18 اردیبهشت 91 22:55
مامان اینده من هنوز 14 سالمه ولی هیچ چیز رو تو دنیا با یک ستعت با یه بچه بازی بازی کردن عوض نمیکنم ولی هیچ خواهر یا برتادری ندارم.امیدوارم خدا یه بچه ی ناز تپل وگوگولی بهتون بده و تا اخر عمرتون همینطور عاشق هم بمونید



♥ مامان آینده♥ : سلام عزیزم...!ممنونم که اومدی...
چر آدرس وبتو نذاشتی گلم؟! آره بازی با بچه ها خیلی خوب و شیرینه ممنونم عزیزم انشالله