علی عزیز دل ماعلی عزیز دل ما، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره
زندگی شیرین مازندگی شیرین ما، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

♥`*•.¸علی کوچولو پسر پاییزی من ¸.•*´♥

ღ♥ آمادگی برای تربیت نی نی ♥ღ

1391/2/8 20:38
1,517 بازدید
اشتراک گذاری

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                

 

سلام به نی نی قشنگم..........!!قلب

خوبی مامانی؟!ماچ

 

یه مدت نبودم ..واسه کار بابایی رفتیم مسافرت.....

حسابی دلم برات تنگ شد...!بغل

 

درسته که نیستی و وجود خارجی نداری اما

همیشه تو ذهن و قلبم وجود داری و حست میکنم....! از خود راضی

از وقتی اینجا رو راه انداختم و باهات حرف می زنم این حس ، قوی تر شده....!


نانازم نمیدونم میتونم از پس مسئولیتِ  مادر بودن به خوبی بر بیام یا نه...!نگران

دوست دارم اول خودم رو حسابی آماده کنم و با یه برنامه ریزی خوب و کامل ،

تو رو دعوت کنیم به این دنیا...!فرشته

 

مسئولیت های مادر خیلی سنگین و حساسه...

تربیت بچه قبل از شکل گیری اون شروع میشه!عینک

پدر و مادر از هر لحاظ اول باید خودشون رو آماده  کنن بعد اقدام کنن واسه بچه دار شدن...

 

من و بابایی کلی کتاب خریدیم در مورد تربیت بچه ها و روانشناسی و اینجور چیزا...مژه

باید همه ی این کتابها رو بخونیم و همه ی این مسایل رو به خوبی یاد بگیریم.....

 

انشالله که خدا هم کمکمون کنه و در آینده در تربیت تو موفق باشیم

و بچه ی با ادب و با تربیت و با ایمانی باشی...خیال باطل

 

                                

    قلبخداوندا همه ی پدر مادر ها رو در امر مهم تربیت فرزندانشون یاری کن...قلب                    

 


               

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان آینده ( آرزو)
8 اردیبهشت 91 12:04
سلام عزیزم ...ممنون که بازم اومدی .....
امیدوارم مسافرت خوش گذشته باشه ....عزیزم منم تقریبا همین کارو کردم رفتم چند تا کتاب خریدم تو نت سرچ میکنم ...که اطلاعاتم درمورد بچه و تربیت اون ...بالا بره که انشاا... هر وقت اومد ...به مشکل بر نخورم ....کار خوبی کردی ....خیلی خوبه .....
هر چی اطلاعات داشته باشیم بازم کمه .....

♥ مامان آینده♥ :
سلام خانوم خانوما...!مرسی گلم...!
به به چه خوب...!کتاب ها خیلی میتونن به والدین کمک کنن...چه خوبه که همه این کارو انجام بدن و آگاهی بیشتری پیدا کنن...
مامان یاس
9 اردیبهشت 91 0:40
سلام خیلی خوشحالم که به وبلاگ شما اومدم ازاینکه سرزده مهمون شدم ببخشید من شما را دعوت میکنم بیاین خونه وبلاگی ما آخه یه رفتی اومدی هم داره
اگه حرفی هم داشتید به گوش هستیم
یازهرا
صلوات

♥ مامان آینده♥ :
سلام مامان یاس مهربون...!! ممنونم از حضورت عزیزم...!
با کمال میل گلم حتما سری به کلبه ی قشنگتون میزنم....
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم...یا زهرا
♥●•٠·˙ღ✿عارفه♥●•٠·˙ღ✿
9 اردیبهشت 91 12:39
سلام عزیزم
چه خوب یادم باشه از نمایشگاه کتاب بخرم این کتابارو



♥ مامان آینده♥ : سلام مهربونم...آره حتما بخر..خیلی مفیده...
مامان نفس طلایی
9 اردیبهشت 91 13:49
سلام خوبی دوستم؟
اره تربیت بچه خیلی سخته خیلی چون:
بچه های ما اونی نمیشن که ما می خوایم بلکه اونی میشن که ما هستیم



♥ مامان آینده♥ : سلام عزیزم ممنونم...! آره واقعا همین طوره...
مامان نفس طلایی
9 اردیبهشت 91 13:56
منم خیلی از اشناییت خوشحالم



♥ مامان آینده♥ : مرسی گلم...!
ماماني
9 اردیبهشت 91 14:18
ان شا الله گلم زودي ني ني مهمون دل و خونه تون بشه



♥ مامان آینده♥ : مرسی مهربوووون...........!!!
فاطمه سادات
10 اردیبهشت 91 14:54
افرین به مامان آینده
راستی بیا پیشم


♥ مامان آینده♥ : مرسی...! باشه گلم
فاطمه سادات
10 اردیبهشت 91 19:49
فدات

♥ مامان آینده♥ :