علی عزیز دل ماعلی عزیز دل ما، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره
زندگی شیرین مازندگی شیرین ما، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

♥`*•.¸علی کوچولو پسر پاییزی من ¸.•*´♥

ღ♥ کاش تو هم بودی ♥ღ

1391/1/31 20:37
876 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی امشب قراره دسته جمعی واسه شام بریم پارک.......مژه

کاش تو هم بودی....

اون وقت از یک ساعت جلوتر می بردمت تو اتاقت و آماده ات میکردم...!

بهت پودر بچه می زدم ...یه لباس خوشگل تنت میکردم....برات عطر می زدم....

 

                                  

 

موهاتو شونه میزدم و اگه دختر باشی یه گیر موی خوشگل هم میزدم رو موهای نازت......فرشته

اونوقت کلی میبوسیدمت و خدا رو به خاطر داشتن تو شکر میکردم.....بغل

 

بعدشم توی پارک می بردمت سوار تاب و سرسره و اسباب بازی های دیگه بشی......                      

حسابی مواظبت میشم آخه من طاقت نداریم ببینم

یه وقت خدایی نکرده بیفتی و دست و پای نازت زخمی بشه...نگران

 

                                      

 

                فدای تو بشم خوشگل مامان........میبووووووسمت........ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان آینده ( آرزو)
31 فروردین 91 21:11
سلام عزیزم بازم اومدی و منم خوشحال شدم ..چشم عزیزم تو روضه واسه همه دعا میکنم...عزیزم نشاا.... پارک خوش بگذره تصورات خیلی نازی داری منم گاهی از این فکرا میکنم که اگر بود اینطوری میشد اگر بود اونطوری میشد ... ولی انشاا.. به امید خدا بلاخره یه روز میاد و همه ی آرزوهامون به حقیقت مییونده ...حتما عزیزم امیدوارم منم دوست خوبی برات باشم .

♥ مامان آینده♥ :
سلام مهربون..!ممنونم عزیزم...انشالله...
♥●•٠·˙ღ✿عارفه♥●•٠·˙ღ✿
31 فروردین 91 22:54
سلام
به جمع مامانهای بدون نی نی خوش اومدی
لینکت کردم لینکم کن

♥ مامان آینده♥ :

سلام خانومی...!!ممنونم از حضورت مهربونم!لینکت کردم با افتخار...!
مامان آینده ( آرزو)
1 اردیبهشت 91 12:15
.....


♥ مامان آینده♥ :

حسناسادات
1 اردیبهشت 91 12:25
سلام عزیزم
میشه برید تو این لینک و به حسنای من رای بدید؟؟
http://noruz1391.niniweblog.com/post644.php



♥ مامان آینده♥ :حتما عزیزم...
تارا
1 اردیبهشت 91 13:30
سلام به شما مامان جووون!
بله ما شیرازی هستیم و ساکن شهرک گلستان
خوشحالم از اینکه شما هم همشهری هستید!با اجازه لینکتون کردم!



♥ مامان آینده♥ : سلام به همشهری عزیزم...!
منم خوشحالم......!با افتخار لینکت کردم خانومی...!
مامان نفس طلایی
1 اردیبهشت 91 19:40
عزیزم



♥ مامان آینده♥ : فدات مهربونم........
مامان نفس طلایی
1 اردیبهشت 91 19:48
برو خصوصی


♥ مامان آینده♥ :
عارفه
1 اردیبهشت 91 20:48
خصوصی برو


♥ مامان آینده♥ :
تارا
1 اردیبهشت 91 21:03
سلام ممنون از لطفت!
آره چایی خیلی چسبید!جای شما خالی!
شرمنده اگه نظرتون رو پاک کردم آخه نظر هایی که مرتبط با موضوع باشن نشون نمیدم!
شرمنده!آخه میدونی که....کسی نمی دونه!

♥ مامان آینده♥ : سلام مهربون...! باشه عزیزم اشکالی نداره...
مامان نفس طلایی
1 اردیبهشت 91 22:11
ما دو سال و 9 ماه شما از خودت بگو اگه دوست داری دانشجویی ؟ کدوم شهرین ؟


♥ مامان آینده♥ :
♥●•٠·˙ღ✿عارفه♥●•٠·˙ღ✿
2 اردیبهشت 91 0:33
بیا عزیزم


♥ مامان آینده♥ : اومدم خانومی...
مامان جون نی نی
2 اردیبهشت 91 9:33
سلام ممنونم عزیزم انشاا... خداوند دامن شما رو هم سبز کنه


♥ مامان آینده♥ : سلام مهربون... ممنونم
خاله جون احمد
2 اردیبهشت 91 10:30
سلام عزیزم
نی نی گلت انشاالله زود بیاد و زندگیتون و قشنگنتر کنه


♥ مامان آینده♥ : سلام خاله مهربون..!مرسی عزیز دلم...
حسناسادات
2 اردیبهشت 91 10:58
متاسفانه یه مشکلی پیش اومد که گفتم عکس رو پاک کنه


♥ مامان آینده♥ : اشکالی نداره عزیزم...!