علی عزیز دل ماعلی عزیز دل ما، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره
زندگی شیرین مازندگی شیرین ما، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

♥`*•.¸علی کوچولو پسر پاییزی من ¸.•*´♥

ღ♥ هم بازی های نی نی ِ نازم ♥ღ

1391/1/31 20:36
1,777 بازدید
اشتراک گذاری

  مامان آینده   می نویسه  :


                  یه نی نی خوشگل

 

 نی نی ِ ناز خوشگلم 

وقتی به دنیا بیای  دو تا همبازی داری توی خونه...!

خونه ی ما یه حیاط داره با دو تا ساختمون 2طبقه که رو بروی همه...!

اون طرف حیاط مادر جون طبقه ی پایینه و

عمو و زن عمو جونت به همراه دو تا نی نی خوشگلشون " حسین و حنانه " زندگی می کنن...

حسین 3 سالشه  و حنانه کوچولو یک سالشه...

 

                    


ما هم طبقه ی بالای ساختمون اینور حیاطیم و طبقه ی پایینمون هم عمو زن عموی بابا جون

هستن که متاسفانه بچه ندارن...ناراحت

یه عمه داری که دو تا دختر داره...!فاطمه و سارا...فاطمه اول راهنماییه و سارا اول دبستان...!

وقتی فاطمه و سارا میان خونه حسابی با حسین و حنانه توی حیاط بازی میکنن...

                                


انشالله یه روزی بیاد که تو هم به جمع اونا اضافه بشی و

بازی کنی  و جیغ بزنی و ورجه وورجه کنی

و من قربون صدقه ی بازی کردنت و صدات برم.............ماچ

 

یه دختر دایی هم داری...ستاره ی خوشگلم که الان 10 ماهشه...

البته یه شهر دیگه هستن......دل عمه حسابی براش تنگه...قلب

 

واااای مامانی من طاقت ندارم...........!! دوست دارم زوتر بیای پیشم...........!!!

کاش  بودی پیشم وقتایی که بابایی سرکاره تنها نبودم و باهات بازی میردم!

فدای تو گلم بشم من میبوسمت مامانی هرچند نیستی...!

بدون هنوز نیومده کلی عاشقتمممممممممممممم....بغل


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان آینده ( آرزو)
31 فروردین 91 1:50
سلام عزیزم ممنون که اومدی و بهم سر زدی خوشحال شدم عزیزم ...وبلاگ خودتم خیلی قشنگه خیلی خوبه ولاگ براش درست کردی ..منم هنوز نی نی ندارم ... بازم بیا پیشم خوشحال میشم .....

♥ مامان آینده ♥ :

سلام مهربون...!خوشحالم کردی با اومدنت عزیزم
مامان آینده ( آرزو)
31 فروردین 91 1:51
یادم رفت بگم انشاا... خدا هر وقت که نی نی خواستی زود بزاره تو دلت عزیزم

♥ مامان آینده ♥ :

انشالله عزیزم همچنین شما...!
فاطمه سادات
31 فروردین 91 12:24
ممنون عزیزم ایشالا نی نی دار شدن شما
خوبه پس هم بازی زیاد داره

♥ مامان آینده ♥ :

فاطمه سادات
31 فروردین 91 12:25
راستی خوب شد سن شمار گذاشتی




♥ مامان آینده♥ :


مامان آینده ( آرزو)
31 فروردین 91 13:42
سلام عزیزم خواهش میکنم وظیفه بوده عزیزم ...حتما منم لینکت میکنم که بیشتر بعت سر بزنم .. عزیزم ...فعلا دارم بهش فکر میکنم که کی بیاد ... ...وااای من که عاشق نی نی ام ... ..ممنون که بازم اومدی و سر زدی بهم ..


♥ مامان آینده♥ :
سلام به روی ماهت عزیزم.....!!ممنونم عزیزم
انشالله هروقت که خدا راضیه یه فرشته ی بهشتی رو بذاره
تو دامنت مامان مهربون
تارا
31 فروردین 91 14:29
سلام نه من هنوز ازدواج نکردم!



♥ مامان آینده♥ :جدی عزیزم؟!!انشالله به زودی زود متاهل بشی تارا جون.......!
مامان نفس طلایی
31 فروردین 91 21:16
وای چه خونه ی با صفایی انشاالله با امدن نی نی نازت با صفاترم میشه


♥ مامان آینده♥ : مرسی عزیزم انشالله..!
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
28 خرداد 92 10:30
ای جونممممممم

که به فکر بازی نی نی آینده و خوشگلت هستی و همبازی هاشو بهش معرفی کردی


♥ مامان آینده ♥ :