علی عزیز دل ماعلی عزیز دل ما، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره
زندگی شیرین مازندگی شیرین ما، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

♥`*•.¸علی کوچولو پسر پاییزی من ¸.•*´♥

ღ♥ دوباره خوابتو دیدم!

1391/5/14 5:24
962 بازدید
اشتراک گذاری


ولادت با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) بر شیعیان مبارک.....

 

 ................................................................................................................................

 

سلام خوشگل مامان....!

این یکی دو روزه میخواستم بیام برات بنویسم اما وقت نمیشد...!

چند روز پیش خوابتو دیدم....!قلب

بر خلاف همیشه که صورتت برام مبهم بود و هیچ ذهنیتی از قیافه و صورتت نداشتم

این بار صورت ماهت رو کاملا توی خواب دیدم...!!قلب

بغلت کرده بودمو میبوسیدمت! خیلی خوردنی بودی..! خوشگل و کوچولو...! یه نوزاد مامانی!!

هروقت خوابتو میبینم حس مادر بودنم شکوفا میشه و وسوسه میشم که دعوتت کنیم بیای!نیشخند

 

 

شبش خونه مامان جون دعوت بودیم....!

به مامانم هم گفتم که خوابتو دیدم!!!رفتم سراغ اون چمدون بزرگی که مامان جون 

یه مقدار وسایل و عروسک و لباس و این چیزا کنار گذاشته واسه تو...!!

کی می رسه روزی که بریم واست کلی خرید کنیم....!!!

 

 

راستی دختر عمه بابایی بود گفتم دوقلو داره...!

امروز اس ام اس زده میگه پرستار بچه سراغ نداری....!!!مژه

یا یکی که توی کارهای خونه و بچه داری بتونه کمکم کنه!!

واقعا سخته به دو تا بچه رسیدن و خونه داری و شوهر داری ...!!! نگران 

 

 

مامان جــون و بابا جونم به مناسبت اولــین  ماه رمضان زندگی مشـــترکمون

یه دستگاه آبسرد کن بهمون هدیه دادن دستشون درد نکنه قلب

 

سه شنبه دهم مرداد تولد مامان جون بود....

اون روز مامان جون و خاله مریم تنها بودن و گفتم واسه افطار بیان خونه ما....

به جای کیک تولد واسه مامانم ژله رنگین کمان درست کردم...نیشخند 

فکر کرده بود من تولدشو یادم رفته!یه کیف خوشکل هم بهش کادو دادم....قلب

دو روز بعدش یعنی دوازدهم هم تولد زنداداشم بود بهش زنگ زدم و تبریک گفتم....قلب 

میدونی قاصدکم روز تولد آدما یه روز خیلی مهمه توی زندگیشون...

پس سعی کن روز تولد نزدیکانتو همیشه به خاطر بسپاری و در این روز با تبریک گفتن و

نشان دادن اینکه به یادشونی بهترین هدیه رو بهشون بدی....قلب

من روز تولد خودم و بابایی رو خیلی دوست دارم

اما مطمئنم روز تولد تو برای من یه روز خیلی متفاوت تر از این روزها خواهد بود......فرشته ماچ 

 

       

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

نسترن(یک عاشقانه آرام)
14 مرداد 91 12:19
عزیزم خصوصی داری


♥ مامان آینده ♥ : ممنون
مینا
14 مرداد 91 14:07
سلام مامان آینده خوبی عزیزم
مرسی عزیزم انشالله که همه کسانی که منتظر یک فرشته کوچولو هستن هرچه زودتر به خواستشون برسن.
الهی فدات شم ، درست مثل خودم عاشق بچه هستی . این خواب هایی که می بینی همه از احساسات پاکت خبر می ده ، امیدوارم هر چه زودتر مامان بشی گلم و خبر بدی و من از خوشحالی اشک شوق بریزم . درسته دوقلو داشتن سخته اما واقعاً شیرینه من که آرزومه دوقلو داشته باشم .

♥ مامان آینده ♥ : سلام مینا جان ممنونم عزیزم شما خوبی؟!
انشااااالله عزیزم....!!!
خدا نکنه گلم...!آره منم عاشق بچه ها هستم
ولی فکر میکنم هنوز اونطور که باید و شاید آمادگی ندارم برای مادر شدن!
ممنونم از مهربونیت عزیز دلم....!
من هم برای تو دعا میکنم که انشالله هرچه زودتر مامان بشی و بیای بهم بگی خاله شدم...!!!
mamani
14 مرداد 91 14:50
salam golam taateton ghablo bashe
enshalah ke zodi biad

♥ مامان آینده ♥ : سلام خانومی...!ممنونم عزیزم
مهسا
14 مرداد 91 17:38
مرسی عزیزم.نه بابا.هنوز خودمون بچه ایم.ایشالا خدا بخواد 3،4سال دیگه

♥ مامان آینده ♥ : عزیزم انشالله هروقت به صلاحتونه و هر زمان که خدا مناسب دید یه فرشته کوچولو بهت بده...
❤مامان آزی❤
14 مرداد 91 18:34
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟
نرگس
15 مرداد 91 0:17
سلام عزیزم.خویی؟مرسی که به وبلاگ دخترم سر میزنی.این شبهای پربرکت التماس دعای شدید دارم.

♥ مامان آینده ♥ : سلام عزیزدلم..!ممنونم
خواهش میکنم گلم...محتاجیم به دعا.....
مهسا
15 مرداد 91 0:47
تولد همگی مبارکککک. راستی شما کی میخواین نی نی دار بشین؟


♥ مامان آینده ♥ : مرسی عزیزم....!!!!
فعلا زوده هنوز...!انشالله هروقت آمادگیمون بیشتر شد
نسترن(یک عاشقانه آرام)
15 مرداد 91 9:04
مرسی عزیزممممممممممممم


♥ مامان آینده ♥ :
مامان نفس طلایی
15 مرداد 91 17:28



♥ مامان آینده ♥ :
مامان امیرحسین و امیرعلی
17 مرداد 91 15:04
سلامی گرم به مامان آینده...
ای جانم ..منم وقتی نینی نداشتم اینقدر خواب نینی میدیدم..ایشالا که خیر..
دست خوانوادتونم درد نکنه بابت این کادو زیباشون...چه جالب ...
امیدوارم ر این شبها با اون دل مهربونت منو از یاد نبری.

♥ مامان آینده ♥ :سلام مامانی مهربون...!!
چه جالب..!!الان فرشته های نازی که تو خواب می دیدی کنارتن!
ممنونم عزیزم...
انشالله...شما هم ما رو دعا کن
ساراکوچولو
18 مرداد 91 0:01
سلام دوستان گلم...
خبر خبر خبرخوش...
سارا کوچولوی من بلخره به دنیا اومد...
عکسش همراه حرفهای خودم براتون توی وبلاگ گذاشتم....
,,\!!!/,,
;" . _ . ";
( @ )
> <





♥ مامان آینده ♥ :سلام عزیزم....!!!!وااای تبریک میگم...!!
قدم نورسیده تون مبارک.....!!!
به سلامتی انشالله...!!الان میام وبت عکس نی نی نازتو ببینم!!!
مامان الهه
18 مرداد 91 4:23
التماس دعا


♥ مامان آینده ♥ :محتاجیم به دعا خانومی....
مامان نفس طلایی
19 مرداد 91 1:54
التماس دعا


♥ مامان آینده ♥ :محتاجیم به دعا عزیزم....
نسترن(یک عاشقانه آرام)
19 مرداد 91 8:57
سلام دوستم
امروز دلتنگت شدم
خوفی؟
یه بوس برای دوست گلم


♥ مامان آینده ♥ : سلام خانوم خانوما...
فدات دوستم دل به دل راه داره
آسمونی ها
19 مرداد 91 12:22
توی این شبای عزیز خیلی محتاج دعای خیر شمائیم.


♥ مامان آینده ♥ :حتما عزیزم...محتاجیم به دعا
♥●•٠·˙ღ✿عارفه♥●•٠·˙ღ✿
19 مرداد 91 16:20
دیگه مامان نشدم


♥ مامان آینده ♥ :غصه نخور فدات شم حتما مصلحت بوده
مامان مریم
19 مرداد 91 18:55
عزیزم کجا کلیک کردی که عکس وبمو دیدی لینکشو برام میذاری ممنونم


♥ مامان آینده ♥ : خصوصی گذاشتم براتون عزیزم
فاطمه زهرا
3 شهریور 92 18:05
سلام آجی جون.. نمیدونم چجوری وارد وبلاگتون شدم ولی دارم پستاتونو میخونم.. ایشالله خدا یه نی نی ملوس و خوشگل و مهربون مثه خودت بهتون بده امروزم تولد من بود . .. اما دلم همیشه روز تولدم میگیره و چشام بارونیه .. راس میگی..روز تولد آدم خیلی مهمه !