علی عزیز دل ماعلی عزیز دل ما، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره
زندگی شیرین مازندگی شیرین ما، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

♥`*•.¸علی کوچولو پسر پاییزی من ¸.•*´♥

ღ♥ روزانــه

1391/5/9 4:07
1,055 بازدید
اشتراک گذاری

شکلک های محدثه

 

سلام قاصدکم.......!!خوب و خوش و سلامتی؟!

معلومه که هستی!!چه جایی امن تر و خوب تر از جایی که تو هستی!!پیش خدای مهربون....!فرشته

از خدای رحمان و رحیم میخوام خودش نگهدارت باشه و هروقت موقعیت جور شد  

و خدا خودش صلاح دید قاصدکو بفرسته پیش مامان و باباش........!قلب

 

دیشب رفتیم خونه ی عمه بابایی......

تازه از سفر اومده و رفتیم دیدنشون واسه خیر مقدم......

البته این رفت و آمدها و از سفر اومدن ها دیگه توی فامیل یه امر خیلی عادی شده

اما خوب همین ها بهانه خوبی هستن واسه رفت و آمد و دید و بازدید....

جات خالی بود مامانی.......!!!بچه ها کلی وروجک بازی کردن ....!!!

من جای مامان و باباشون خجالت میکشیدم که  خونه رو ریختن به هم....!!!

همونجا دعا کردم انشالله قاصدک ما بچه آروم و حرف گوش کن و مودبی باشه....

نه این که اونها مودب نیستن ها....!!نه خیلی هم بچه های خوب و با ادبی هستنقلب

اما زیادی وروجک و اذیت کارن........نیشخند

خدا کنه بتونیم فرزندانمو جوری تربیت کنیم که حرف گوش کن باشن...

مودب باشن طوری که همه ازشون تعریف کنن....حتما باید در این مورد کتابهایی رو مطالعه کنم...عینک

 

دیشب آرام و آریا هم اومدن اونجا.....!خیلی بامزه بودن...!

 نوه های عمه بابایی هستن.....اول مرداد یکساله شدن.....

دختر عمه بابایی بعد از چندین سال و بعد از تلاشهای فراوون بالاخره صاحب این دوقلوهای ناز شد!قلب

عمه جونت میگفت انشالله خدا یه دوقلو هم به شما بده..........!!

گفتم انشااااااااالله...........!!!هم من بچه های دوقلو رو دوست دارم هم باباشون....!!!از خود راضی

اما واقعا نگهداری و بزرگ کردن دوقلوها خیلی سخته خیلی....!!!!نگران

 

امشب افطاری طبقه پایین ،خونه مادرجون ، دعوت بودیم.....

فردا شب هم خونه یکی از دوستامون دعوتیم........

الان 7 ساله ازدواج کردن اما هنوز نی نی ندارن....میگن هنوز نی نی نمیخواییم....!!!تعجب

انشالله هرچه زودتر خدا یه نی نی ناز و تپلی بذاره تو دامنشون....نیشخند

آخه همه شرایطشو دارن و حیفه فرصتها رو از دست بدن!!مژه 

 

نی نی نازم دنیا دنیا دوست دارم  و برای لحظه ای که تو رو در آغوش بکشم دلم پر میزنهقلب

هر چند سخته ؛ اما هنوز باید صبر کنیم چشمک ماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

الهه مامان روشا جون
9 مرداد 91 11:40
ایشالا خدا بهت دو قلوهای سالمی بده.با هم بزرگ میشن.
من شوهرم اینا 3 قلو هستن
راستی منم چهره شما رو ندیدم شما چی از خودت عکس نمیذاری ؟یا مامان و بابای نی نی قبل از تولدش؟


♥ مامان آینده ♥ : ایشالله !
جدی میگی؟!!سه قلو؟!!!چه جالب..............!
فعلا عکس مناسبی ندارم برای گذاشتن...انشالله در آینده میذارم
مهسا
9 مرداد 91 12:48
سلام گلم.نه بابا.اونا خودشون از رفت و آمد خوششون نمیاد.با پدرشوهرم خوبیم.ولی با بقیه رفت و آمد نکنیم بهتره.خیلی دورو اند


♥ مامان آینده ♥ : سلام عزیزم!جدی؟!از قدیم گفتن دوری و دوستی اما بالاخره یه کم رفت و آمد داشته باشید بهتره!
مامان پریسا
9 مرداد 91 15:26
سلام مامان اینده.
عزیزم ایشالله همه ی بچه ها سلامت باشن.
میدونی شیطونی بچه معنیش اینه که بچه سالمه.
پس ایشالله همه ی بچه ها همیشه شیطونی کنن


♥ مامان آینده ♥ : سلام عزیزم
انشالله....خوب آره اما شیطونی به وقتش...
نه اینکه همیشه شیطونی کنن و از در و دیوار خونه مردم بالا برن...
انشالله که همه بچه سالم و شاداب باشن و به وقتش بازی و شیطنت کنن
و به وقتش هم حرف گوش کن و آروم باشن!
مامان نفس طلایی
9 مرداد 91 18:20
سلام گلم
انشالله که بچه های مودب واقعا دوست داشتنی اند خدا قسمت ما هم بکنه
وای من عاشق دو قلوهام



♥ مامان آینده ♥ :سلام خانومی!
انشالله عزیزم انشالله یه دوقلوی بامزه و دوست داشتنی نصیبت بشه!
مامان نفس طلایی
10 مرداد 91 3:37
ببخشید هوس اش کردی


♥ مامان آینده ♥ : اشکالی نداره فدات شم...!!
الهه مامان روشا جون
10 مرداد 91 16:00




♥ مامان آینده ♥:
♥●•٠·˙ღ✿عارفه♥●•٠·˙ღ✿
10 مرداد 91 17:40
به امید رسیدن نی نی


♥ مامان آینده ♥ : انشالله...!!!مرسی عزیزم
♥●•٠·˙ღ✿عارفه♥●•٠·˙ღ✿
10 مرداد 91 17:44
آخ ببخشید حذفش کردم


♥ مامان آینده ♥ :
مامان نفس طلایی
10 مرداد 91 19:25
ببخشید هوس اش کردی


♥ مامان آینده ♥ :
محقق زایمان طبیعی
10 مرداد 91 19:44
مگه بچه حرف گوش کن هم وجود داره؟
مخصوصا پسر


♥ مامان آینده ♥ : وااااقعا....!!!
ستاره زمینی
10 مرداد 91 22:37
سلام عزیزم بااجازتون لینکت کردم.پیش ما هم بیایید شاد میشیم.


♥ مامان آینده ♥ :سلام مهربون...!ممنونم عزیز...چشم حتما میام دیدنتون
مامان...
11 مرداد 91 11:13
سلام مامان نی نی
با لاخره یکی رو تو این فضا پیدا کردم که از نظر فکری شبیه به همیم
خوشحال میشم بیشتر باهات آشنا بشم
راستس الان نی نی شما چند ماهشه؟ روزه میگیرید؟


♥ مامان آینده ♥ : سلام مامانی مهربون....!!!
منم خوشحالم از اینکه با شما آشنا شدم....
چشم حتما به دیدنتون میام انشالله که دوستی خوبی خواهیم داشت
من هنوز تصمیم به نی نی دار شدن نگرفتم!!
اینجا با نی نی آینده که هنوز وجود خارجی نداره صحبت میکنم!
حسناسادات
11 مرداد 91 15:32
ایشالا عکس دوقلوهای نازتو بزاری تو وبلاگ.
عزیزم بچه رو هر چقدر خوب تربیتش کنی آخرش وقتی از خونه بیرون میره انگار از قفس آزاد شده


♥ مامان آینده ♥ : انشالله!!!
آره مخصوصا اگه همبازی هم داشته باشن دیگه سر از پا نمیشناسن و کلی ورجه وورجه میکنن...!
مامان الهه
12 مرداد 91 1:48
انشااله 3 ، 4 قلو
بچه همینه دیگه باید بچگی کنه تا بزرگ بشه



♥ مامان آینده ♥ : اوووووه 4 قلو...!!!!خدا به دادم برسه! فکرشو کن...!!4 تا بچه شیطون بلا...!!!
مینا
12 مرداد 91 11:01
سلام مامان آینده - عزیزم امیدوارم هر چه زودتر مامان بشی - خدا یک نی نی سالم و صالح به شما بده - مامان آینده عزیزم منم یک مدت هست که دلم نی نی می خواد شما هم دعا کنید منم مامان بشم


♥ مامان آینده ♥ :سلام مینا جان خوبی؟!
ممنونم عزیزم....دعا کن انشالله امادگی برای مامان خوب بودن رو پیدا کنم!
انشالله به حق این روزهای عزیز و این ماه پر برکت
هرچه زودتر خدا فرشته کوچولوتون رو بفرسته پیشتون
به زودی خبر بدی که مامان شدی....!
مامان فرزانه
13 مرداد 91 0:36



♥ مامان آینده ♥ :
مامان سبحان جون
14 مرداد 91 4:24
سلام عزیزم امروز فراموش نشه حتما بیاین وب کودک من و به پیسمل من سبحان جون توی مسابقه دو روی سکه رای بدین ممنون اینم ادرس وب http://koodakeman91.niniweblog.com/post170.php
مامان کورش
14 مرداد 91 4:26
سلام عزیزم خصوصی به خدا شرمنده بابت سوالم منظوری نداشتم اخه خودمم شک کرده بودم تاریخ ازدواجت دیدم بالای وبت وبعد مطالبی که میخوندیم میدیدم یک سال نیست که ازدواج کردی بعد تو متن ها برای بچه دار شدن می نوشتی برای همین جسارت کردم وپیام بهت داد شرمنده گلم ناراحت نشی بوووووسسسسسسسسسسس