علی عزیز دل ماعلی عزیز دل ما، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره
زندگی شیرین مازندگی شیرین ما، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

♥`*•.¸علی کوچولو پسر پاییزی من ¸.•*´♥

ღ♥شهادت حضرت علی(ع)تسلیت باد

1391/5/19 22:46
827 بازدید
اشتراک گذاری

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

 

سلام قاصدک مامانی....

خوبی؟!

چه خبر اون بالا بالاها از شبهای قدر؟

فرشته کوچولوی من توی این شبهای قدر که اون بالا پیش خدایی برای ما زمینی ها دعا کنقلب

کوچولوی مامان شبهای قدر مبارک ترین و بهترین شبهای خداست.....

شبی که خدای مهربون قران رو بر پیامبرمون حضرت محمد (ص) نازل کرده....

ضربت خوردن حضرت علی (ع) و شهادتشون در این شبهای قدره.......

شهادت امیرالمومنین علی (ع) رو تسلیت عرض میکنم...



دوست دارم وقتی اومدی همیشه توی این شبها همراهم باشی

نه تنها شبهای قدر بلکه در تمامی شهادت ها و روضه ها همراه مامانی یا بابایی

توی مراسم شرکت کنی و از کودکی با این جور مراسمها و جلسات آشنا بشی......لبخند

شب نوزدهم ماه مبارک خیلی دعا کردم...

برای همه...برای دوستام.......اونهایی که نی نی دارن و اونهایی که منتظر نی نی هستن...

برای همشون دعا کردم....برای خودم و بابایی هم دعا کردم......

که انشالله هروقت صلاحه و ما هم آمادگیشو داریم تو رو بفرسته پیشمون....

امشب هم با دوستام می ریم مراسم.......

از خدا میخوام فرزند با ایمانی باشی......

من و تو بابایی با هم بریم مسجد،با همدیگه قران بخونیم؛ با همدیگه دعا کنیم.......فرشته

انشالله که همیشه خانواده با ایمانی باشیم و زیر سایه خدا و امام زمان به رستگاری برسیمقلب

 

 

دوستای گلم التماس دعا

 

 
 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان حسناسادات
19 مرداد 91 23:56
تسلیت...
التماس دعا


♥ مامان آینده ♥ : همچنین عزیزم...
بهـــــــــــــار
20 مرداد 91 15:53
سلام گلم محتاجیم به دعا


♥ مامان آینده ♥ :سلام مهربون...محتاجیم به دعا...
مهسا
20 مرداد 91 16:00
عزیزم واسه ما هم دعا یادت نره. مرسی


♥ مامان آینده ♥ : حتما عزیزمووومنم التماس دعا دارم...
مامان نفس طلایی
20 مرداد 91 18:41
التماس دعا



♥ مامان آینده ♥ : محتاجیم به دعا عزیزم......