علی عزیز دل ماعلی عزیز دل ما، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره
زندگی شیرین مازندگی شیرین ما، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

♥`*•.¸علی کوچولو پسر پاییزی من ¸.•*´♥

ღ♥ماه مبارک ز افق گشت هویدا

1391/4/31 2:41
866 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام به فرشته کوچولوی آسمونی خدا...........ماچ

فرا رسیدن ماه پر خیر و برکت رمضان مبارک........!!!قلب

بی شک  تو هم اون بالا بالاها مهمون سفره رحمت و برکت خدایی........فرشته

 

امشب اولین شب ماه مبارک رمضانه.....

انشالله که ماه پرباری باشه برامون و همه ما بهترین استفاده ها رو از این ماه ببریم...

 

ماه رمضون یه ماه متفاوته....یه ماه پر از احساس خوب بندگی.......

عاشق این ماهم....از وقتی به سن تکلیف رسیدم با شور و اشتیاق تمام روزه هامو گرفتم

انشالله که خدا قبول کنه.....قلب

دوست دارم تو فرزند نازنینم هم مشتاق و راغب باشی برای روزه داری....خیال باطل

و همینطور برای نماز خوندن و انجام هرکاری که خدای مهربونمون از ما خواسته....مژه

 

قاصدکم همین طور که میدونی امسال اولین ماه رمضونیه که من و بابایی در کنار همیم...

امسال ماه رمضون رو بیشتر از همیشه دوست دارم چون 

با نعمتی که خدا بر من عطا کرده هم سفره ام......قلب

 

پارسال یه ماه رمضون متفاوت و دوست داشتنی رو تجربه کردم...قلب

و امسال می رم که یه ماه رمضون متفاوت تر از پارسال رو تجربه کنم.......!!مژه

و منتظرم که در آینده یه ماه رمضون خیلی متفاوت تر داشته باشم  و 

اون ماه رمضونیه که تو قاصدک ناز ِ مامان و بابا مهمون خونه پر از مهر ما شده باشی....

به امید اون روز ............خیال باطلقلب

 

اگر بخوام خاطرات ماه رمضون پارسال رو توی این پست بگم طولانی میشه...

انشالله توی پست بعدی برات می نویسم.......چشمک

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مهسا
31 تیر 91 2:46
مرسی گلم. آره تاریخ تولد سعید خیلی باحاله



♥ مامان آینده ♥ :
مهسا
31 تیر 91 2:49
ایشالا هم امسال هم سالهای آینده ماه رمضان خوب و با برکتی داشته باشی و همه نماز روزه هات قبول درگاه حق باشه. دعا واسه مارو فراموش نکن گلم


♥ مامان آینده ♥ : ممنونم مهربونم....!!
انشالله نماز و روزه های شما هم قبول باشه...محاجیم به دعا خانومی
نایسل
31 تیر 91 18:20
مرسی عزیز دلم امروز که حالم بد شد حالا فردا با سحری میگیرم ببینم چه جوری میشه


♥ مامان آینده ♥ : انشالله که فردا میتونی روزه بگیری عزیزم
نایسل
31 تیر 91 18:20
برام دعا کن خوشگلممم


♥ مامان آینده ♥ : چشم حتما عزیزم محتاجیم به دعا
نایسل
31 تیر 91 18:21
به خدا نمیدونم میخوام آخر هفته برم آزمایش

هر چی خدا بخواد
اگه میخواد مامان شم ..... نزاره سقط شه من دیگه طاقتشو ندارم


♥ مامان آینده ♥ : انشالله که هرچی خیره پیش بیاد عزیزم
به امید خدا انشالله این سری دیگه نی نی پیشت میمونه
نایسل
31 تیر 91 18:22
ایشالا بهترین ماه رمضون تو همسرت باشه عزیز دلمممم مبارکه اولیش ما هم پارسال اولی مون بود


♥ مامان آینده ♥ : ممنونم مهر بون....!!!انشالله
پس امسال دومین ماه رمضون زندگی مشترک رو تجربه میکنی!
انشالله شما هم به بهترین نحو از این ماه بهره مند بشید
نایسل
31 تیر 91 18:22
ماهی بگیر عزیزم یا فعلا ناگت مرغ بخر


♥ مامان آینده ♥ : آره چاره دیگه ای نیست!!!
مامان مریم
31 تیر 91 18:56
سلام مامان آینده جون
نماز وروزه هات قبول باشه
قطعا وقتی مامان وبابا اهل نماز وروزه باشن نی نی هم راهشونو ادامه میده ...از خدا میخوام به زودی یکی از اون فرشته های نازشو بذاره تو دلت مامان مهرربون


♥ مامان آینده ♥ : سلام به روی ماهت عزیزم....!!!
ممنونم گلم همچنین ....
انشالله که همینطور باشه....
و انشالله خدای مهربون به همه فرزندان صالح و سالم عطا کنه
♥●•٠·˙ღ✿عارفه♥●•٠·˙ღ✿
31 تیر 91 19:51
التماس دعا گلم


♥ مامان آینده ♥ :
مامان نفس طلایی
1 مرداد 91 18:43
سلام عزیزم این ماه عزیز مبارک باشه خیلی التماس دعا دارم


♥ مامان آینده ♥ : سلام مهربون ممنونم عزیزم..محتاجیم به دعا
مامان الهه
2 مرداد 91 2:30
وقت افطار و سحر ما رو هم دعا کن عزیزم
ماه رمضانی پر از برکت داشته باشی



♥ مامان آینده ♥ : چشم عزیزم....ممنونم گلم همچنین شما
حسناسادات
2 مرداد 91 2:41
ایشالا سال دیگه سه نفری به استقبال ماه رمضان برید


♥ مامان آینده ♥ : وااای مرسی از این دعایی که کردی!!!
مامان سارا
2 مرداد 91 2:56
سلام
من تازه وبلاگ سارا کوچولوم که هنوز تو راه وچیزی نمونده به جمع مابپیونده درست کردم........خوشحال میشم ما باهم دوست بشیم ومن با اجازه شما آدرس وبلاگتون پیوند میکنم....منتظر جوابم حتما سری به من هم بزنید...
البته از همه دوستان خواهس دارم به وبلاگ سارا جان بیان ...ممنون مامان سارا


♥ مامان آینده ♥ : سلام مامان سارای عزیزم....

چشم حتما به دیدنتون میام
نرگس
3 مرداد 91 5:32
عزیزم التماس دعا دارم.انشآالله که خوشبخت باشی همیشه


♥ مامان آینده ♥ : :ممنون عزیز دلم ...محتاجیم به دعا خانومی
مامان نفس طلایی
3 مرداد 91 17:37



♥ مامان آینده ♥ :
ساراکوچولو
4 مرداد 91 2:25
سلام...ممنون سری به من زدین...حتما مشکل عکس ها را انگار فقط برای شما باز نشدن بررسی میکنم...سری به من بزنید چون تازه امشب دو باره آپ میشم...بای

♥ مامان آینده ♥ : سلام مهربونم...!!خواهش میکنم عزیزم
الان که وبتونو باز کردم عکسها رو دیدم باز شدن
چشم گلم حتما...ممنونم اومدی
بهـــــــــــــار
4 مرداد 91 12:40
سلاااااااااام عزیزم خوبی؟ روزه و نماز قبول باشه ممنون که فراموشم نکردی و بهم سر زدی


♥ مامان آینده ♥ :سلام خانوم گل...!ممنونم!
بالاخره برگشتی!!؟ خواهش میکنم عزیزم