علی عزیز دل ماعلی عزیز دل ما، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره
زندگی شیرین مازندگی شیرین ما، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

♥`*•.¸علی کوچولو پسر پاییزی من ¸.•*´♥

ღ♥ یه جایزه غیر منتظره!

1391/4/21 13:27
1,983 بازدید
اشتراک گذاری

     

 

سلام به فرشته مهربونم.......قلب 

خوبی؟!چه خبر از اون بالا بالا ها....!!!؟ چشمک

چند روز دیگه بیشتر به  ماه رمضون نمونده و من منتظرم  

اولین ماه رمضان زندگی مشترکمون رو با بابایی تجربه کنم......مژه 

 

پارسال آخرین ماه رمضون مجردی رو در کنار خانواده ام گذروندم... 

وقتی به پارسال و همین روزا فکر میکنم کلی خاطره برام زنده میشه...

چه استرسی داشتم....!! از یه طرف دوست داشتم ماه رمضون زودتر تموم شه و

من و بابایی بریم سر خونه و زندگی خودمون و از طرفی هم

دوست داشتم ماه رمضون امسال طولانی تر بشه و دیرتر تموم شه !

تا هم بیشتر با خانواده ام باشم و هم بتونم با استرسم کنار بیام!

آخه میدونی قاصدکم! مامانی از حدود هفت هشت ماه قبل عروسی استرس گرفته بود!

حالا انشالله در آینده توی یه پست خاطراتم رو مینویسم....

 

راستی ! چند وقت پیش یکی از آشناها که توی کیش بود خبر داد که

ختم صلوات و قرآن به نیت سلامتی و ظهور آقا امام زمان (عج) برگزار میشه

که هرکس میخواد اسم بنویسه و هر چند جزء قرآن و چند دور صلوات  که میتونه

تا قبل از نیمه شعبان بفرسته که باید شماره حساب هم بدید

چون آخرش قرعه کشی داره و جایزه نقدی و سفر زیارتی داره....

من و بابایی شرکت کردیم اما فقط و فقط به خاطر خود آقا امام زمان

و بابایی اجازه نمیداد شماره حساب بدیم اما خوب برای ثبت نام لازم بود...

اتفاقا توی فامیلمون هم خیلی ها شرکت کردن و توی ثوابش شریک شدن...

 

تا اینکه زنگ زدن و گفتن بابایی توی قرعه کشی صدوپنجاه هزار تومن برنده شده!

فداش بشم که نیت خیلی صافی داره..اما میگفت من جایزه رو قبول نمیکنم

ولی خوب چون شماره حساب داده بودیم خودشون مبلغ رو واریز کرده بودن به حساب..

 بابایی میگه من چون اینکارو برای خود آقا انجام دادم یه ریال از اون پول رو خرج نمیکنم

و حالا ما این مبلغ رو گذاشتیم کنار به نیت برکتش ....

 

شاید خیلی ها به خاطر جایزه توی این کار شرکت کردن که البته خودم هم دیدم

که خیلی ها فقط برای همین اسم خودشونو خانوادشونو نوشتن

تا شانس برنده شدنشون بیشتر بشه اما مهم نیت قلبی آدمهاست...

هرچند شاید این جایزه مبلغ ناچیزی باشه  اما برای من خیلی ارزش داره

دوست داریم این پول همیشه باشه و خرجش نکنیم تا به برکتش زندگیمون با برکت بشه..

انشالله سایه آقا امام زمان همیشه بالا سرمون باشه و تا زنده ایم ظهورش رو ببینیمقلب 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (32)

مامان کورش
22 تیر 91 4:22
سلام عزیزم بهتون تبریک میگم از نظر معنوی بهترین کادو گرفتی امیدوارم خودش در تمام مراحل زندگیتون کمکتون کن

♥ مامان آینده ♥ : سلام عزیزم!
ممنونم گلم...آره ارزش معنوی این هدیه خیلی برامون بالاستانشالله
مامان مریم
22 تیر 91 16:22
سلام عزیزم
قبول باشه
جایزه اتون هم مبارک
واقعا تبرکه
ایشالله نی نی نازت بیاد مامان مهربون


♥ مامان آینده ♥ : سلام عزیز دلم...!ممنون گلم
انشالله...!ممنونم از محبتت مهربونم
حسناسادات
22 تیر 91 20:44
مبارک باشه عزیزم.
ان شاالله به همین زودی خبر اومدن نی نی نازتونو بدی گلم


♥ مامان آینده ♥ : ممنونم عزیز دلم...!انشالله
الهه مامان روشا جون
24 تیر 91 2:23
سلام عزیم.خیلی خوشحال شدم خوندم یه هدیه گرفتید اونم از این راه خیر.ایشالا مبارکتون باشه.
خیلی کارخوبی کردید که دستش نزدید .

♥ مامان آینده ♥ : سلام الهه جان خوبی؟!
ممنونم گلم...
وبلاگتون برام باز نمیشه نمیدونم چرا؟!؟!

فاطمه سادات
24 تیر 91 12:43
مبارکههه... همی چی به نیت خالص برمیگرده عزیزم


♥ مامان آینده ♥ : ممنونم مهربونم!آره عزیزم واقعا همینطوره!

فاطمه جان وبلاگ شما هم برام باز نمیشه......
نایسل
24 تیر 91 19:30
وای چه خوب اره برکت داره نگهش دارین


مرسی گلم از دلش در اومد بام اشتی کرد


♥ مامان آینده ♥ : حتما عزیزم
به به چه خوب!!قدر مادرا رو همیشه باید دونست
نایسل
24 تیر 91 19:37
نه گلم هنوز زوده


♥ مامان آینده ♥ : انشالله هروقت صلاحتونه
نایسل
24 تیر 91 19:50
مرسی عزیزم ایشالا اینقدر دلم میخواد ولی الان شوهرم نمیخواد


♥ مامان آینده ♥ : انشالله به زودی اون هم دلش نی نی میخواد و با اومدن نی نی خیر و برکت هم به زندگیتون سرازیر میشه
نایسل
24 تیر 91 20:17
مرسی گلم*
ایشاالا واسه شما هم


♥ مامان آینده ♥ :ممنونم انشالله
نسترن(یک عاشقانه آرام)
24 تیر 91 22:28
آخی حستو درک میکنم
دلمم برات تنگ شده بود دوست جون


♥ مامان آینده ♥ :
دل منم تنگ شده بود عزیزم
نرگس
24 تیر 91 23:10
مبااااااارکه حتما براتون خیره


♥ مامان آینده ♥ : انشالله...ممنون عزیزم
محقق زایمان طبیعی
25 تیر 91 12:44
من که اگه دیده بودم به احتمال زیاد برای جایزش شرکت می کردم

برای ظهور هم خوب البته بود. ولی خوب برای ظهور که همیشه داریم دعا می کنیم.


♥ مامان آینده ♥ : آره خوب برای ظهور که همیشه دعا میکنیم اما چون اینکار دسته جمعیه ثوابش خیلی بیشتره
محقق زایمان طبیعی
25 تیر 91 12:45
خیلی سرم شلوغه
اصلا دیگه به هیچی نمی رسم.
خدا رو شکر


♥ مامان آینده ♥ : تو سرت شلوغه و کم پیدایی
ولی من با اینکه سرم خلوته ولی کم پیدا ترم
محقق زایمان طبیعی
25 تیر 91 12:47
ان شاالله هر کی دلش نی نی می خواد، خدا نی نی شو بچسبونه بهش و دیگه ازش جداش نکنه. نی نی سالم و صالح و زیبا...
آمین یا ارحم الراحمین
اونم حتما به قول خودت یه خیریتی داشته. ولی واقعا سخته. خدا رحم کنه.


♥ مامان آینده ♥ : انشالله عزیزم
مامان الهه
25 تیر 91 21:29
انشااله همیشه زیر سایه آقا باشی عزیزم
التماس دعا


♥ مامان آینده ♥ : انشالله همه ما زیر سایه آقا باشیم همیشه...
ممنونم عزیز دلم...محتاجیم به دعا
مامان امیرحسین و امیرعلی
25 تیر 91 22:26
وایییییییییی قبول باشه نیت خیرتون و جایزتونم مبارک باشه.
ایشالا همیشه خود اقا نگهدارتون باشه.
من چند روز پیش اومدم نوشتم دهمین ماهگرد ازدواجتون مبارک ولی الان میبینم نیست
به هر حال الان بازم تبریک میگم.


♥ مامان آینده ♥ : سلام مهربونم...!!خوبی؟!
ممنونم عزیز دلم انشالله ....!
متاسفانه من نظرتون رو ندیدم!حتما ثبت نشده....
یک دنیا ازتون متشکرم بابت تبریکتون و مهربونیتون بانو
مامان نفس طلایی
25 تیر 91 22:59
سلام عزیز دلم سلام مهربونم ... خیلی از دوستی باهات خوشحالم الان اینترنتم سرعتش کمه درست شد حتما مفصل باهات درد و دل می کنم دوستت دارم و التماس دعا


♥ مامان آینده ♥ :سلام گل من...!چه خوب که برگشتی عزیز دلم!!!
من هم مینطور دوست خوبم
حتما عزیزم منتظرم...من هم دوستت دارم دوست جونی محتاجیم به دعا
تارا
26 تیر 91 13:23
مبارکه
دوست گلم منم واقعا راضی ام به رضای خدا!هرچی که باشه فقط بهش میگم زجرم نده!یا رومی روم یا زنگی زنگ!
دیگه طاقت زجر ندارم


♥ مامان آینده ♥ :ممنون تارا جون....
خدا خودش مصلحت ما بنده ها رو بهتر میدونه..کاری نمیشه کرد جز توکل بر خودش
مامان نفس طلایی
26 تیر 91 14:45
سلام عزیزم ممنونم امدی پیشم نه نی نی در راه نیست .... هنوز زوده ... البته هروقت خدا بخواد یه مسئله ی دیگه است دعا کن اگه صلاحه جور شه اگه بشه هفته ی بعد می نویسم چی بوده بوس برای دوست گلم



♥ مامان آینده ♥ : سلام به روی ماهت مهربونم...!!
انشالله هروقت خدا صلاح بدونه بهتون یه نی نی ناز بده.....!
حتما عزیزم دعا میکنم اگر به خیر و صلاحتونه خدای مهربون براتون همون رو رقم بزنه...
ماماني
26 تیر 91 17:38
بنام خدا
مبارك باشه
اولا اولين ماه رمضون دوتايي تون
دوما پولي كه بردين ان شا الله آ امام زمان بركت به عمر و پول و جون و ايمانتون بده
سوما ان شا الله سال ديگه اولين ماه رمضون سه تايي شدنتون

راستي از ما پرسيدي ؟
ما كه امسال به خاطر يه سري مسائل قضيه بچه رو كنار گذاشتيم برامون دعا كنين با دلاي پاكتون


♥ مامان آینده ♥ : سلام عزیز دلم.....!
ممنونم دوست مهربونم....!!!انشالله......!!
انشالله خود آقا یار و یاور همه باشه
ممنونم عزیزم بابت تبریکت و دعایی که کردی.....!
انشالله اگر خدا صلاح دونست همونی بشه که شما دعا کردی!!!
تارا
26 تیر 91 19:38




♥ مامان آینده ♥ :
مامان پریسا
27 تیر 91 16:56
چه زیبا



تبریک میگم




♥ مامان آینده ♥ : ممنونم مهربونم!!
مامان فرزانه
27 تیر 91 19:26
سلام خوبی ممنون که زود زود بهمون سر میزنی


♥ مامان آینده ♥ : سلام گلم!خواهش میکنم عزیز دلم
مامان نفس طلایی
28 تیر 91 14:41
سلام عزیز دلم بوس


♥ مامان آینده ♥ : سلام به روی ماهت مهربون
مامان کورش
28 تیر 91 18:33
سلام عزیزم خصوصی


♥ مامان آینده ♥ :سلام مهربونم...!عزیزم خصوصی به دست من نرسیده!
خاله جون
28 تیر 91 20:07
قال رسول الله (صلى الله عليه و آله) :
اى مردم ماه خدا با بركت و رحمت و آمرزش به شما رو كرده است، ماهى است كه پيش خدا بهترين ماه است و روزهايش بهترين روزها و شبهايش بهترين شبها و ساعاتش بهترين ساعات.
التماس دعا


♥ مامان آینده ♥ : ممنونم از حضورت عزیزم......
محتایم به دعا...انشالله از این روزها و از این ساعات بهترین استفاده ها رو ببریم
مامان نفس طلایی
29 تیر 91 15:51
عزیزم تو این ماه عزیز خیلی التماس دعا دارم


♥ مامان آینده ♥ :قربونت برم عزیزم محتاجیم به دعا
مامان پریسا
30 تیر 91 11:34



♥ مامان آینده ♥ :
♥●•٠·˙ღ✿عارفه♥●•٠·˙ღ✿
30 تیر 91 16:32
خیلی التماس دعا گلم


♥ مامان آینده ♥ : محتاجیم به دعا خانمی...
الهه مامان روشا جون
30 تیر 91 18:54
سلام عزیزم.مرسی که بهمون سر زدی و تولد روشا جون رو تبریک گفتی.
این روز یکی از بهترین روزهای عمرم بود و اطرافیان با تبریکاتشون شادی منو چند برابر کردن.
من این محبتت رو هیچ وقت فراموش نمی کنم.چون دخترم تمام وجودمه.

♥ مامان آینده ♥ : سلام گلم...!خواهش میکنم عزیز دلم وظیفه اس
انشالله خدای مهربون دختر گلت رو برات حفظ کنه
و سایه شما و همسر محترمتون سالیان سال بالا سر فرشته کوچولوتون باشه
مامان امیرحسین و امیزعلی
30 تیر 91 21:44
ماه مهمانی خدا بر تو دوست عزیز مبارک


♥ مامان آینده ♥ : همچینین عزیز دلم ممنونم التماس دعا........
مهسا
30 تیر 91 23:50
آخی عزیزم
راستی چرا تو دبی روزه میگرفتید؟ مگه مسافر نبودید؟


♥ مامان آینده ♥ :ما سیزده روز اونجا بودیم و نماز و روزه مون کامل بود