علی عزیز دل ماعلی عزیز دل ما، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره
زندگی شیرین مازندگی شیرین ما، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

♥`*•.¸علی کوچولو پسر پاییزی من ¸.•*´♥

ღ♥ نی نی خاله رفت :(

1391/4/19 12:15
1,290 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

سلام  قاصدک خوشگلم...

خوبی مامان؟!ماچ

مامانی یه خبر بد دارم برات.......ناراحت

نی نی ِ خاله فرشته از پیشش رفت.........

خیلی ناراحتم براش....گریه

حتما حکمتی در کار بوده و خدا مصلحت رو در این دیده

که نی نی رو از مامانش جدا کنه..نگران

انشالله واسه هیچکس پیش نیاد این موضوع...


اگر خدایی نکرده این اتفاق برای من بیفته...........تعجب

وااای زبونم لال.خدا نکنه....................

من اصلا طاقتشو ندارم............دل شکسته

مامانی جونم وقتی  اومدی تو دلم محکم منو بچسبی ها.....

هیچوقت از من جدا نشو....ناراحت


تو که اون بالا بالاهایی برای خاله فرشته هم دعا کن........

اون هم مثل من خیلی نی نی ها رو دوست داره....قلب

دعا کن خدا بهش صبر بده و به وقتش یه نی نی ناز دیگه

بذاره توی دلش و  هیچوقت ازش جدا نکنه......آمین........فرشته

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

الهه مامان روشا جون
19 تیر 91 15:28
آخی خیلی نارات شدم .بچه اولش بوده؟


♥ مامان آینده ♥ : آره بچه اولش بوده
نسترن(یک عاشقانه آرام)
19 تیر 91 20:54
آخی الهی بمیرم
براش دعا میکنم خدا بهش یه نینی سالم و سرحال دیگه بده که تا ابد بهش بچسبه!!


♥ مامان آینده ♥ : خدا نکنه عزیز دلم انشالله....ممنونم مهربونم
نرگس
20 تیر 91 6:49
حتما حکمتی داشته. انشاالله خدا به همه خانمهایی که نی نی دوست دارن نی نیهای سالم و ناز بده


♥ مامان آینده ♥ :آره عزیزم حتما همینطوره انشالله...
مامان آینده(آرزو)
20 تیر 91 10:06
سلام دوست جون خوبی عزیزممممممم ؟
ممنون که اومدی پیشم آره میدونم ولی خیلی ها اینطوری گفتن ....فکر و خیاله دیگه چه کنمممممممم .........برای دوستت خیلی ناراحت شدم ....خدا بهش صبر بده ...هیچ کار خدا بی حکمت نیست ...انشاا... به زودی یکی دیگه بهش بده ......


♥ مامان آینده ♥ : سلام مهربونم...!ممنونم فدات شم خدا رو شکر
خواهش میکنم وظیفه اس ممنون از همدردیت....انشالله
ماماني
20 تیر 91 16:51
بنام خدا سلام گلم خوبي؟

الحمد الله

آخي چه بد

حتما خدا بهترش رو ميده بهشون
ان شا الله به زودي يه ني ني ناز مياد تو دلت گلم


♥ مامان آینده ♥ :سلام مهربونم ممنونم
انشالله گلم...ممنونم از مهربونیت
مامان فرزانه
20 تیر 91 19:34
سلام عزیز ممنون که زود زود بهمون سر میزنی راستش این روزا زیاد حوصله ندارم پای نت بشینم خیلی خیلی دوستون دارم


♥ مامان آینده ♥ : سلام فرزانه جان خوبی؟! خواهش میکنم عزیز دلم وظیفه اس
فدات شم خانوم گل دل به دل راه داره!!!
تارا
21 تیر 91 11:56
واقعا ناراحت شدم
حتما حکمتی بوده

والا نمیدونم چرا بعضی ها انقدر نمک نشناس هستند
این همه خوبی کن آخرش هم اینجوری می کنن


♥ مامان آینده ♥ : آره حتما همنطوره

ناراحت نباش عزیزم..هرکس یه اخلاقی داره دیگه..باید کنار اومد....
فاطمه سادات
24 تیر 91 12:42
آخی الهی
ایشالا واسه هیچ کس پیش نیاد...


♥ مامان آینده ♥ : انشاااالله
مامان پریسا
27 تیر 91 16:58
آخی عزیزم


♥ مامان آینده ♥ :
مامان آرسن
28 تیر 91 14:41
برات ارزوی سلامتی دارم وب قشنگی داری


♥ مامان آینده ♥ : ممنونم عزیز دلم لطف داری
مهسا
30 تیر 91 1:16
آخییییی. خیلی ناراحت شدم. حالا چند وقتش بوده؟


♥ مامان آینده ♥ : دو ماه و چند روزش بود عزیزم