علی عزیز دل ماعلی عزیز دل ما، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره
زندگی شیرین مازندگی شیرین ما، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

♥`*•.¸علی کوچولو پسر پاییزی من ¸.•*´♥

ღ♥ اللهم عجل لولیک الفرج

1391/4/15 3:29
1,073 بازدید
اشتراک گذاری
 

 
 
 
 
 
 


 
 
امام زمان به یکی از دوستان خود که از آن حضرت پرسیده بود :
 
 
" اقا جان قربانتان بشوم...
 
چرا با اینکه ما این همه دعای فرج را میخوانیم شما نمی آیید؟!! "
 
فرمودند : " شما که دعای فرج نمیخوانید!
 
شما دعای سلامتی مرا میخوانید! (یعنی اللهم کن لولیک...)
 
شما باید دعای اِلهی عَظُمَ البلاء را زیاد بخوانید..."
 


 
 
 

 حضرت مهدي (عجل الله فرجهم شريف) فرمودند:


أَكْثِرُو الدُّعاءَ بِتَعْجيلِ الْفَرَجِ فَإِنَّ ذلِكَ فَرَجُكُمْ:


براى تعجيل فَرَج زياد دعا كنيد، زيرا همين دعا كردن، فَرَج و گشايش شماست.


به اميد ظهور
 

عاشقان عید بر شما مبارک
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

♥●•٠·˙ღ✿عارفه♥●•٠·˙ღ✿
15 تیر 91 12:54
ممنون عزیز دلم عیدت مبارک


♥ مامان آینده ♥ : مرسی گلم
نایسل
16 تیر 91 3:31
عیدت مبارک عزیزمممم


♥ مامان آینده ♥ : عید شما هم مبارک خانومی
مامان الهه
17 تیر 91 2:31
جای شما سبز عزیزم
نه با تور نرفتیم خودمون رفتیم


♥ مامان آینده ♥ : ممنون عزیزم...!پس حسابی خوش گذشته ها!!!
نی نی کارت
17 تیر 91 11:36
سلام دوست عزیز ...... به دلیل بروز مشکلی در نظر دهی وبلاگ من نتوانستم به شما سر بزنم...و الآن خواستم به شما اطلاع دهم که وبلاگ نی نی کارت با موضوعاتی جدید و تازه به روز شده است.. نظرات شما برای من خالی از لطف نخواهد بود..... متشکرم .....مدیر سایت نی نی کارت.....
مامان امیرحسین و امیرعلی
17 تیر 91 14:53
سلامممممممممممم.
عزیزم عیدت مبارک.البته با تاخیر.
و ممنون از این دعای فرجت.من همینجا خوندمش.


♥ مامان آینده ♥ : سلام مهربونم ممنون گلم
خواهش میکنم به امید ظهور
حسناسادت
17 تیر 91 17:21
سلام عزیزم
شرمنده که دیر به دیر سر میزنم.حسنا دیگه نمیزاره زیاد پای لب تاب بشینم تا میشینم حسابی جیغ میزنه.
شرمنده بازم عزیزم


♥ مامان آینده ♥ : سلام خانومی....خوشحالم کردی اومدی بعد از مدتها!
پس حسابی شیطون شده حسناجون...!از طرف من ببوسش
نسترن(یک عاشقانه آرام)
18 تیر 91 12:25
سلام عزیزمممممممممممم
مرسی خانمی از آرزوی قشنگت
چرا نشه خانم گل؟خصوصییییییییییییییییی


♥ مامان آینده ♥ :سلام خانوم خانوما....!قربونت برم عزیزم مرسی..
مامان نفس طلایی
18 تیر 91 12:39
اللهم عجل لولیک الفرج


♥ مامان آینده ♥ : اللهم عجل لولیک الفرج
فاطمه سادات
18 تیر 91 12:55
ممنون عزیزمم چه حدیث قشنگی نوشتی خیلیا نمیدونن این رو



♥ مامان آینده ♥ : خواهش میکنم گلم
نایسل
18 تیر 91 23:26
مرسی خوشگلم شما لطف داری خوبی از خودته


♥ مامان آینده ♥ :