علی عزیز دل ماعلی عزیز دل ما، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره
زندگی شیرین مازندگی شیرین ما، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

♥`*•.¸علی کوچولو پسر پاییزی من ¸.•*´♥

ღ♥ دلتنگتم قاصدکم!

1391/4/12 23:01
1,732 بازدید
اشتراک گذاری


  
 
تمام ترانه هایم ترنم یاد توست و
 
 
تمام نفسهایم خلاصه در نفسهای توست
 
 
ای زلال تر از باران و پاک تر از آیینه ، 
 
 
به وجود پر مهر تو می بالم

 
و تو را آنگونه که میخواهی دوست دارم

 
ای مــــهـــــربــان...!
 
 
 
پرنده خیالم با یاد تو به اوج آسمانها پر خواهد گشود

 
و زیبــــایی ات را به رخ فرشـــتـــگـــــان خـــواهــــــد کشـــید

 
تـــبـــسّمی از تو مرا کافــیست که  از هـــیچ به هــمه چـــیز برســـم...

..............................................................................................................

 
 
سلام به قاصدک نازم...! خوبی مامانی؟!ماچ
 
 
از مامانت که دلخور نیستی؟!
 
آخه چند روزی بهت سر نزدم و باهات صحبت نکردم عزیز دلم!نگران
 
دلم برات تنگ شده قربونت برم!بغل
 
هر جا نگاه میکنم تورو توی خیالم میبینم و باهات حرف میزنم و بازی میکنم!!

 
دیشب خاله فرشته اومده بود خونمون..
 
همون دوست مامان که گفتم نی نی داره!مژه
 
میگفت دست بجنبون نی نی ِ من همبازی میخواد ها....!!!چشمک

 
اون میدونه من و بابایی چقدر بچه ها رو دوست داریم  
 
و متعجبه که چرا با این هم علاقه اقدام نمیکنیم!!!!نیشخند
 
بهش گفتم به جز ما آقا جونت هم کلی چشم انتظارته...!!!
 
بابام خیلی نی نی کوچولو ها رو دوست داره
 
کلی شور و شوق داره واسه اومدن تو و میگه
 
هروقت نوه ام به دنیا بیاد میارمش پیش خودم و خودم بزرگش میکنم!!!از خود راضی
 
قربونت برم که  همه منتظر اومدنت هستن و نیومده کلی دوستت دارن!!ماچ
 
امیدوارم تو هم بچه ی مهربون و خوش برخوردی  باشی قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

نسترن(یک عاشقانه آرام)
13 تیر 91 1:42
آخخخخخخی چه عشقولانه
امیدوارم یه نینی تپل زودتر بیاد تو دلت و بعدشم بپپپپره تو بغلت
چشم محصولمم ثمر بده واسه شما میفرستممممم


♥ مامان آینده ♥ : مرسی عزیزم...!! انشالله....!!!

دعا میکنم زودتر ثمر بده ما هم بهره مند بشیم از محصولاتتون
مامان پریسا
13 تیر 91 1:46
فقط مامان و بابا منتظر نیستن.
ما هم منتظریم.
پس زود باش مامان آینده . به حال نزدیک تر شو


♥ مامان آینده ♥ : قربونت برم مامانی مهربون....!!

چشم سعی میکنم بیشتر از این منتظرتون نذارم!!!
نسترن(یک عاشقانه آرام)
13 تیر 91 2:01



♥ مامان آینده ♥ :
مامان پریسا
13 تیر 91 2:03
وای چه خبر خوبی
نصف شبی خواب از سرم پرید.
خوشحال شدم


♥ مامان آینده ♥ : وااای عزیزم خوشحال شدی میخوای خاله بشی!!!؟

دعا کن زودتر شرایط برای اومدن نی نی فراهم بشه و هر وقت به صلاح بود خدا نی نی مو بذاره توی دلم
مامان پریسا
13 تیر 91 2:14
فقط دعا میکنم شرایط مهیا بشه وگرنه زمان مهم نیست . خیلی ها هستن که اولین سالگرد ازدواج و تولد نی نی شونو با هم جشن میگیرن.
شما هم ایشالله به زودی.
سخت نگیر زود باش دیگه. ما هم تشویق میکنیم.


♥ مامان آینده ♥ : آره عزیز راست میگی زمانش مهم نیست...
مهم اینه که پدر و مادر آمادگی لازم رو داشته باشن برای بچه داری
انشالله که هرچه زودتر خداوند هم امادگیشو به ما بده هم لیاقتشو
مامان پریسا
13 تیر 91 2:28
مطمئن باش با اومدنش ، آمادگی های لازم رو هم خود به خود پیدا میکنی.
من که بعد از 10 سال ، وقتی پریسا اومد تازه فهمیدم هیچی بلد نیستم
باید به صورت تجربی یاد بگیری. تئوری فایده نداره

♥ مامان آینده ♥ : انشالله که همینطوره
جدی شما بعد ده سال تصمیم به بچه دار شدن گرفتید؟!!
انشالله منم بتونم مثل شما مامان خوبی باشم
مامان پریسا
13 تیر 91 3:06
نه عزیزم.
خدا بعد از 10 سال تصمیم گرفت باهامون مهربون تر بشه


♥ مامان آینده ♥ : ئه جدی؟!چه جالب...!آفرین به این صبر و توکل شما...!
مامانی فری
13 تیر 91 8:02
عزیز دلم از شما حرکت از خدا برکت شما بخواه اینشالله همه چی درست میشه


♥ مامان آینده ♥ : انشالله مهربونم....
ماماني
13 تیر 91 8:31
بنام خدا
سلام خدا رو شكر ممنون

ان شا الله قسمت خودتون بشه ان شا الله

من هنوز تو بهتم يه جوري هستم انگار از يه دنيا ديگه اومدم اينجا....توصيفش سخته ان شا الله تجربه كني


♥ مامان آینده ♥ : سلام مهربون من...!
انشالله عزیزم ممنونم به نظرم بهترین حسیه که در تمام عمر میشه تجربه اش کرد!!
مامان امیرحسین و امیرعلی
13 تیر 91 11:57
اخه قلبونش بلممممممممممممممممم.
مامان بزرگا و بابا بزرگا که واقعا عاشق نوه هاشون هستنو اونا رو میپرستن.پس نینی بدو و بیا



♥ مامان آینده ♥ : خدا نکنه خاله!
وااای آره نوه خیلی شیرینه...!!!!
فاطمه سادات
13 تیر 91 13:08
عزیزمممایشالا شرایط سریعتر مهیا شه واسه نی نی جون


♥ مامان آینده ♥ :انشالله مرسی عزیز دلم!!!
نسترن(یک عاشقانه آرام)
14 تیر 91 22:32
دوست جون کجاییییییییییییییییییی؟


♥ مامان آینده ♥ :همین دور برا عزیز دلم
نسترن(یک عاشقانه آرام)
15 تیر 91 1:13
خیلی خوووووووووووووبه من عاشق اینم که یه زمین داشته باشم بتونم توش سبزیای مختلف بکارم....


♥ مامان آینده ♥ : وای آره خیلی خوبه!!!
مامان آینده(آرزو)
18 تیر 91 12:50
سلام عزیزممممممممم هستم زیر سایتون ...یه کم سرم شلوغ بود ....نشد بیام .....تو خوبی ؟ چه خبر ؟

کی نی نی میاری ؟


♥ مامان آینده ♥ :سلام مهربون...!ممنونم
الهه مامان روشا جون
19 تیر 91 15:24
آخی واقعا پدر بزرگ و مادر بزرگا خیلی نوه شونو دوست دارن .ایشالا یه نی نی خوشگل بیاری تا اونا هم ذوق کنن اصلا نگران این نباش که بلد نیستی ما هم به خدا تو شکم مامانامون آموزش ندیدیم.کلاس خصوصی هم نرفتیم وقتی نی نی گولو بیاد به عشقش هم چین وارد می شی که.


♥ مامان آینده ♥ : آره همینطوره!
انشالله عزیز دلم اول از همه مهم داشتن ِ لیاقته که انشالله خدا به ما بده