علی عزیز دل ماعلی عزیز دل ما، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره
زندگی شیرین مازندگی شیرین ما، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

♥`*•.¸علی کوچولو پسر پاییزی من ¸.•*´♥

ღ♥ خوابش تعبیر میشه؟! :)

1391/4/6 12:56
2,038 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام قاصدک مامان...خوبی فرشته آسمونی من؟!!

دلم خیلی برات تنگه!!

دیروز زنگ زدم به زن عموم تبریک بگم به خاطر بارداریش...

گفت بعدیش هم تویی منتظر باش....!!!

مثل اینکه دختر عمه ام چند مدت پیش خواب می بینه که من و زن عموم حامله ایم!!!

وقتی خوابشو واسه زن عموم تعریف میکنه میگه من مطمئنم حامله ای!!!

و بعد چند وقت که زن عمو میره آزمایش میفهمه که بــــــله!!!

خواب دخترعمه جون تعبیر شده!!!نیشخند

خودش میگه من برای هرکی خواب دیدم حامله بوده تعبیر شده...!

حالا همه چشمشون به منه  که حامله ام یا نه!!!خنده

 من که از خودم مطمئنم فکر نکنم خوابش واسه من تعبیر بشه!نیشخند

 

 

قاصدکم چند روزیه  دختر عمه هات اومدن خونه ما...

البته خونه ی ما که نه بیشتر طبقه ی پایین پیش مادر جونت هستن و گاهی میان بالا...

آخه تابستونه و حوصله شون سر میره اومدن اینجا...

کاش تو بودی و با دختر عمه هات بازی میکردی....قلب

بچه  های عموت هم که با مامان و باباشون رفتن مسافرت....!

اگه بدونی حنانه فسقلی چه وروجکی شده....!!!

الان یک سال و سه ماهشه اما اینقدر ریزه میزه اس که فکر میکنی بچه 6 ماهه است!

با  همین کوشولو بودنش اینقدر اذیت میکنه که نگـــو!!!نیشخند

بلایی شده واسه خودش!!!چشمک

 

 

قلب نی نی نازم! به امید اومدنت روزها رو یکی یکی پشت سر میذارم...قلب 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

حسناسادات
6 تیر 91 12:02
ان شالله که خوابش به زودی تعبیر بشه و زودتر یه نی نی ناز برامون بیاری


♥ مامان آینده♥ :مرسی عزیزم...!
ني ني شكلك
6 تیر 91 18:36
راي شما ثبت شد شمابا همين آي پي به دو كودك ديگر هم مي توانيد راي بدهيد ممنونم از نگاه زيبايتان


♥ مامان آینده♥ :ممنونم
مامان مریم
6 تیر 91 18:54
ان شاءالله خوابش برای شما هم تعبیر بشه ونی نیازت بیاد بغلت


♥ مامان آینده♥ :مرسی عزیز دلم...!انشالله وقتی خدا راضیه
مامان نفس طلایی
6 تیر 91 22:20
خیره ایشالله ... هر موقع صلاحه بیا پیشت


♥ مامان آینده♥ : انشالله عزیز دلم ممنون...
الهه مامان روشا جون
6 تیر 91 22:30
ایشالا هر وقت خدا صلاح میدونه این خواب تعبیر بشه.مرسی که به دخملی رای دادی.


♥ مامان آینده♥ : انشالله عزیزم....خواهش میکنم
تارا
7 تیر 91 0:16
سلام
ممنون از حضورت



♥ مامان آینده♥ :
مامان نفس طلایی
7 تیر 91 15:55





♥ مامان آینده♥ :

فاطمه سادات
7 تیر 91 19:04
انشالله که تعبیر شه خوابش...
زیادم از خودت مطمئن نباش خانووووم


♥ مامان آینده♥ :به موقعش انشالله

ای وای راست میگی!؟!؟
مامان يگانه
7 تیر 91 23:29
سلام يگانه جون توي مسابقه ني ني خانه دار شركت كرده در حال تميز كردن نخودسبزه
اگه دوست داشتين خوشحال ميشيم بهش راي بدين اينم آدرسشhttp://sheklak_mohammad.niniweblog.com/post931.php
در قسمت نظرات بايد رايتونو بذارين


♥ مامان آینده♥ :سلام عزیزم...چشم
مامان امیرحسین و امیرعلی
8 تیر 91 22:52
سلام
ایشالا خوابش تعبیر میشه...البته هر زمان که خدا میخواد...
خوبه پس ور و بر نینی اینده یه عالم نینی هست.


♥ مامان آینده♥ :سلام مهربونم!آره انشالله هرووقت به صلاحه
البته همه ی اینها به جز نی نی ِ دوستم از نی نی من دور هستن ها...!
الهه مامان روشا جون
9 تیر 91 3:21
عزیم درخواست دوستیمونو تو نی نی گپ همین الان تایید کن


♥ مامان آینده♥ :تایید کردم گلم
مامان الهه
9 تیر 91 20:36
بالاخره تعبیر میشه
دیر و زود داره ولی سوخت و سوز نداره
فقط امیدوارم غافلگیر نشی عزیزم


♥ مامان آینده ♥: آره عزیزم!!!انشالله که تعبیر بشه به موقعش...هروقت خدا راضی باشه منم راضی ام
مامان کورش
11 تیر 91 18:16
سلام عزیزم چرا که نه ؟ ایشالله به زودی زود خوبش تعبیر میشه خبرهای خوبی میشنویم من شما لینک کردم


♥ مامان آینده ♥: سلام مهربون...انشالله...!توکل بر خدا )
من هم شما دوست مهربونمو لینک میکنم!ممنونم عزیزم
afshin
12 تیر 91 0:19
گرامي عشق بسيار والا و دست نيافتنيست

من نيز عاشقم ,

عاشق ايران

عاشق فرهنگمان ,

عاشق تاريخمان ,

عشق براي من ايران است


♥ مامان آینده ♥:
الناز چشم انتظار نی نی
21 تیر 91 22:20
سلام خانمی...
مث اینکه من وشما خیلی باهم جوریم چون منم تیر ماه 90 ازدواج کردم و یک سال نخواستم که نی نی دارشیم و حالا تازه اقدام کردیم...شما چی از همون اولش دوست داشتین نی نی بیاد یا؟به هرحال امیدوارم بهترین مامان بشین و یه نی نی خوشکل یا کاکل زری یا چادرزری داشته باشین...یاحق


♥ مامان آینده ♥ :سلام مهربونم...!
ئه چه جالب...!پس سالگرد ازدواجتون مبارک...!
انشالله به سلامتی...خدا یه نی نی سالم و صالح بهتون عطا کنه
ما عاشق بچه هاییم اما خوب مثل شما دوست داریم حداقل یک سالی از ازدواجمون گذشته باشه بعد بچه دار شیم!
هنوز تصمیم به اقدام نگرفتیم..
عزیزم خوشحال شدم اومدی کاش آدرستو گذاشته بودی...بازم بیا