علی عزیز دل ماعلی عزیز دل ما، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره
زندگی شیرین مازندگی شیرین ما، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

♥`*•.¸علی کوچولو پسر پاییزی من ¸.•*´♥

ღ♥ برای نی نی عزیزم ♥ღ

1391/1/30 20:35
799 بازدید
اشتراک گذاری

  مامان آینده   می نویسه  :

 

                           

 

سلام به نی نی خوشگلم.......قلب

 

ای کاش وجود خارجی داشتی تا بغلت میکردم  و می بوسیدمت...!ماچ

 

مهربون من بی صبرانه منتظر روزی هستم که

 

وجودتو در آغوشم بگیرم و غرق بوسه ات کنم!!

 

گاهی اوقات به سرم میزنه که کم کم اقدام کنیم برای بچه دار شدن!نیشخند

 

اما میدونی مامانی هنوز برای ما زوده...!

 

چون تازه 6 ماهه که من و بابایی ازدواج کردیم و هنوز کلی برنامه  داریم

 

برای زندگی آینده و مناسب کردن شرایط برای پا گذاشتن تو

 

به دنیای ما آدم بزرگا...!مژه

 

ولی من دیگه طاقت ندارم کوچولوی من...!!نگران

 

حتی قبل از ازدواج هم به فکر روزی بودم که فرزندم رو

 

در آغوش بگیرم و غرق آرامش بشم!

 

بی نهایت دوستت دارم نی نی نیامده ی ما.....!قلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

فاطمه سادات
30 فروردین 91 12:04
سلام عزیزم خوش اومدی
ممنون سر زدی

عکسه نی نیه چه نازه

♥ مامان آینده ♥:

سلام به روی ماهت مهربونم
خوشحالم که اومدی پیشم..
ممنونم
فاطمه سادات
30 فروردین 91 13:45
آره عزیزم چرا که نه




♥ مامان آینده ♥:
مامان مریم
30 فروردین 91 14:31
سلام مامان آینده ....ایشالله به زودی شرایط مهیا بشه ونی نی گلت رو بیار ی ....

♥ مامان آینده ♥:

سلام مهربونم...!ممنونم عزیز دلم
مامان نفس طلایی
30 فروردین 91 16:37
انشالله بزودی شرایط مهیا میشه البته در بهترین زمان به امید خداااا

♥ مامان آینده ♥:

ممنونم مهربون انشالله
فاطمه سادات
30 فروردین 91 19:10
ممنون ان شالله
خصوصی گذاشتم


♥ مامان آینده ♥ :

مرسی عزیز