علی عزیز دل ماعلی عزیز دل ما، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره
زندگی شیرین مازندگی شیرین ما، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

♥`*•.¸علی کوچولو پسر پاییزی من ¸.•*´♥

ღ♥ بازم یه خبر خوب دیگه!!

1391/4/2 20:21
1,470 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام قاصدک مامان...!!خوبی قربونت برم؟!!

واااای باز هم یه خبر خوب دیگه....!!!قلب

خدا رو شکر این روزها همش خبرای خوب می شنوم...!!!

زن عموی مامانی بارداره...!!!

دو تا دختر داره عاطفه و آتنا....!!!وااای عزیزم آتنا کوچولو میشه آبجی بزرگه!!!ماچ

مامانم زنگ زد و خبرشو داد خیلی خوشحال شدم......!

 

اولین خبر حاملگی که امسال شنیدم مربوط به خانوم پسر عموی بابایی بود...

اسمش جنیفره و انگلیسیه...عروسیشون دو ماه زودتر از ما بود....!!

نی نی شم دختره!!خیلی دوست دارم نی نی شونو ببینم...!!قلب

 

دومین خبر حاملگی مربوط به خانوم پسر عمه ی بابایی بود...!

اونها هم دوماه زودتر از ما ازدواج کردن ...الان دو ماهه بارداره.......!!!

چند روز پیش بهشون زنگ زدیم و تبریک گفتیم...مژه

 

ســومــین خبر هم مامان شــدن دوســـتم فرشــته بود

که با شنیدن این خبر خیلی خوشحال شدم!قلب


 

و حالا....!چهارمین خبر خوب در چهارمین ماه سال 1391 ،خبر حاملگی زن عموم...!!!چشمک

 

 

انشالله همشون به سلامتی  این چند ماه رو به پایان برسونن

و نی نی های سالم و صالحی به دنیا بیارن......!!!قلب

خدا یا شکرت............لبخند 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

محقق زایمان طبیعی
2 تیر 91 21:38
آدرس تو رو درست میذاره

می دونی!
من دوست دارم برای امور مربوط به وبلاگ فقط از یک مرورگر استفاده کنم.
قاطی پاتی دوست ندارم.
فقط پرشن بلاگ هست که قر نمیاد و با همه ی مرورگر ها راه میاد.

♥ مامان آینده♥ : خوب پس چرا مال تو رو درست نمیذاره؟؟! خوب پس باید با مشکلاتش هم کنار بیای

محقق زایمان طبیعی
2 تیر 91 21:40
خبرهای خوبی که شنیدی مبارک باشه
ان شاالله روزی خودتون


♥ مامان آینده♥ : مرسی عزیزم
انشالله خبر خوب بعدی خبر ازدواج تو باشه
نایسل
3 تیر 91 11:13
ز قهوه تلخ ه تلخ تر


♥ مامان آینده♥ :
نایسل
3 تیر 91 11:20
مرسی عزیز دلم


♥ مامان آینده♥ :
مامان امیرحسین و امیرعلی
3 تیر 91 11:26
چه جالب یه عالمه نینیییییییییییییییییوایشالا قسمت خودت بشه عزیزم.ممنون از تبریکات.امیرحسین 5 سال پیش تو همچین روز قشنگی به دنیا اومد و ما هم اسمشو گذاشتیم امیرحسین.


♥ مامان آینده♥ : ممنونم عزیزم...!!انشالله...!
واااای پس تولد پسری گلت مباااارک باشه!!!!
خاله مژگان(مامان گلبرگ)
3 تیر 91 11:26
سلام دوستم
مرسی که به ما سر زدی
ایشااله که یه روزی هم خبر نی نی دار شدن خودتو بزاری و ما بیایم بخونیم و کلی خوشحال شیم


♥ مامان آینده♥ : سلام عزیزم!!
منم ممنونم که اومدی گلم....انشالله ممنونم عزیزم
فاطمه سادات
3 تیر 91 15:33
مبااارکه
ما هم در حال حاضر 4تا نی نی تو راه داریم اولیش دختر عمه خودم دومیش زن داداشم سومیش دوست صمیمیم چهارمیش خاله عزیزم


♥ مامان آینده♥ : مررررسی گلم...!!!
وااای چه عالی...!!!انشاله به سلامتی فارغ شن!
و انشالله روزی خبر مامان شدن خودتو بهمو بدی!
محقق زایمان طبیعی
3 تیر 91 16:50
خدا از زبونت بشنوه
اینم بگو که به زودی خبر ازدواجمو بدم
زود بودنشم مهمه
اصلنم هول نیستم. بنده 26 سال سن دارم

عیدتونم مبارک


♥ مامان آینده♥ : چشم!!!
خدایا زوووووود زوددددددد ززززززززود این محقق خانوم مارو بفرستش خونه بخت

مرسی عزیزم

مامان آینده(آرزو)
3 تیر 91 17:30
سلام عزیزممممممممم بـــــــــــــه بــــــــــه
انشاا... خبرای خوب عزیزم ....چقدر خوبه آدم همش خبر خوب بشنوه ....به بسلامتی ..انشاا.. همشون بارشون رو به سلامتی زمین بزارن ....و انشاا... یه روز خبر شنیدن مامان شدن خودت عزیزمممممم.....
اون وقت ما برات خوشحال بشیممممم....خیلی ....

♥ مامان آینده♥ :سلام خانوم خانوما!
آره خیلی خوبه!خدا رو شکر...!
انشالله همه خوش خبر باشن و کسی خبر بد نشنوه
ممنونم عزیزم انشااااالله!!!همچنین مامان شدن شما عزیزم!!!
نسترن(یک عاشقانه آرام)
3 تیر 91 23:23
سلااااااااااااااام من اومدمممممممممممم


♥ مامان آینده♥ : سلاااااام عزیزم خوش اوووومدی!!!
مامان آینده(آرزو)
4 تیر 91 1:06
برو خصوصی .....


♥ مامان آینده♥ : ممنون عزیزم
نایسل
4 تیر 91 13:28
مرسی مهربون من


♥ مامان آینده♥ :
نایسل
4 تیر 91 13:30
من اول باید خودمو عوض کنم به قول تو چه جوری از خدا این همه توقع دارم



♥ مامان آینده♥ : آره عزیزم...ما بنده ها عادت کردیم تقصیرای خودمونو بندازیم گردن خدا!
نایسل
4 تیر 91 13:32
باورت میشه تا حالا گفتم بین منو اینا یکی انتخاب کن گفته...


♥ مامان آینده♥ :
نسترن
4 تیر 91 16:04
سلام ااره نتم قطع بود دوست جون:-) مرسييييييييييييي؛-)


♥ مامان آینده♥ : سلام عزیزم!!
بهـــــــــــــار
5 تیر 91 0:43
سلام عزیزم ممنون تو این مدت که نبودم بهم سر زدی گلم میبوسمت ایشاله خبر بارداری خودت


♥ مامان آینده♥ : سلام خانومی!بالاخره اومدی!دلمون تنگیده بود مرسی عزیزم
نسترن(یک عاشقانه آرام)
5 تیر 91 12:42



♥ مامان آینده♥ :
بهـــــــــــــار
5 تیر 91 19:01
سلامممممممممممم جیگررررررررررررررر فدات بشم من فکر نمیکردم که محیط مطبش اونجوری باشه اصلا به حرفای آدم گوش نمیدن حس خوبی نداشتم یعنی اونجوری که انتظار داشتم نبود بخاطر همین پشیمان از رفتنم مشکل من خوب میوم هستش بخاطر همین بچم رو از دس دادم


♥ مامان آینده♥ : سلااااام عزیز دلم...!!!
ئه آخه چرا اینجوری بوده..؟!انشالله که مشکلت به زودی زود حل بشه گل من
الهه مامان روشا جون
5 تیر 91 19:28
وای چه خبرای خوبی .ایشالا یه روزی هم شما خبر بارداریت رو بدی و ما شنونده


♥ مامان آینده♥ : مرسی عزیز دلم...........!!!!
الهه مامان روشا جون
6 تیر 91 2:45
روشا جون در مسابقه ني ني خانه دار شركت كرده دوست داشتين راي بدين .اين هم نشاني اش:
http://sheklak_mohammad.niniweblog.com/post931.php


♥ مامان آینده♥ :حتما بهش رای میدم
مامان نفس طلایی
6 تیر 91 22:21
مثل اینه که سال نی نی کوچولوهاست هااااا


♥ مامان آینده♥ : آره..!!
کلکسیونی از ایده های نو
10 تیر 91 8:23



♥ مامان آینده ♥: