علی عزیز دل ماعلی عزیز دل ما، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره
زندگی شیرین مازندگی شیرین ما، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

♥`*•.¸علی کوچولو پسر پاییزی من ¸.•*´♥

ღ♥ خوابتو دیدم قاصدک!

1391/4/1 12:55
1,585 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام نی نی ناز و دوست داشتنی خودم...!!قلب

الهی قربونت برم....!!!

دیشب مثل همیشه خوابتو دیدم...!!

تازه به دنیا اومده بودی و بغل من بودی...!!بغل

یه حـــس خیلی خیلی شـــــیرینی داشــــتم توی خواب که 

الان که بهش فکر میکنم موهای تنم سیخ میشه...!!

کــی مـــن این حـــسّ قشــــنگ مـــادر بودن رو تجربه می کنم؟!!!خیال باطل

همــــــیشــــه خوابتو میبینم قاصدکم...!!

یا توی شکم مامانی هستی...یا به دنیا اومدی و تو ی بغلمی یا داری شیر میخوری...!!

 

قبل از  ازدواج خیلی خواب بچه میدیدم...اکثر مواقع...

میدیدم یه بچه بغلمه که مال من نیست ولی فقط و فقط تو بغل من آروم میشه!

توی خواب به بچه ای شیر میدادم که میدونستم مال من نیست...!

 

چشم اون بچه همه جا دنبال منه و میخواد بیاد توی بغلم آروم بشه... 

همیشه یه حسی داشتم نسبت به این خوابها...!!نگران

 

اما الان  خدا روشکر همیشه خواب نی نی خودم رو میبینم...!!

هر وقت خواب بچه دیدم بچه خودم بوده و یه احساسی دارم توی خواب که غیر قابل وصفه!

من حس قشنگ مادر بودن رو توی خواب با تموم وجودم حس میکنم...!!


 

نمیدونی من و بابایی چقدر دوست داریم تو بیای پیشمون...!!

بابایی از وقتی فهمیده دوستش داره بابا میشه

هی اسمتو میبره و میگه ما هم یه نی نی میخوایم!

بابایی عاشق بچه اس!!!منم همینطور!!خیلی خیلی خیلی دوست داریم نی نی دار شیم!

 

هر کی علاقه ی ما رو  به بچه میبینه تعجب میکنه که خب چرا اقدام نمی کنید؟!

اما من و بابایی هنوز تصمیم جدی نگرفتیم...!!

هیچ مشکلی برای اومدنت نیست...!اما فکر میکنیم هنوز زوده...!!

دوست دارم زمان بیشتری از ازدواجمون بگذره و آمادگیمون بیشتر بشه....!!!

الهی قربونت برم خوشگل مامان آرزومه زودتر بیای تو بغلم...!!بغل

اما هنوز باید صبر کنیم........

دووووووووووست دارم یه دنیااااااااااااااااااااا.................ماچ


راضی هستیم به رضای خدا...بر خودش توکل میکنیم و از خودش میخوایم

هر وقت صلاح دید و لیاقتش رو به ما داد

یه فرشته کوچولو از آسمون بی کرانش بهمون هدیه کنه...

خدای مهربونم عاشقتیم و لحظه به لحظه ی زندگی و خوشبختی مونو مدیون تو ایم...

خدا یا شکرت...برای داده ها و نداده هات شکر..............قلب

 

 


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

مامان پریسا
1 تیر 91 13:32
من هم از این خواب ها میدیدم.
گاهی فکر میکردن نکنه قراره هیچ وقت نی نی نیاد.
ولی خدا رو شکر.....
ایشالله زودتر شرایط شما هم محیا بشه.


♥ مامان آینده♥ : ئه چه جالب پس شما هم مثل من بودی...!
خدا رو شکر عزیزم انشالله
الهه مامان روشا جون
1 تیر 91 14:05
امیدوارمم هر وقت که این نی نی عزیز به دنیا میاد در درجه اول سالم و بعد صالح باشه و زیر سایه پدر و مادر بزرگ بشه.زمانش مهم نیست سلامتش مهمه.ایشالا هر وقت خدا صلاح بونه و خودتون آمادگیشو دارید ثمره زندگیتون رو ببینید.


♥ مامان آینده♥ : ممنونم عزیز دلم...!!!
بله صالح بودن درجه اوله...ممنونم از دعات مهربونم انشالله
فاطمه سادات
1 تیر 91 14:47
الهی....
چه لطیف!!
پس اگه اینقدر هر دوتون دوست دارین زودتر اقدام کنید دیگه؟
الان درس میخونید یا دلیل دیگه ای داره ؟


♥ مامان آینده♥ : مرسی عزیزم!
نه الان درس نمیخونیم اما یکی از دلایلش شاید همین باشه
چون من قصد ادامه تحصیل دارم باید با برنامه برم جلو..
مامان فرزانه
1 تیر 91 14:52
سلام خوبی عزیز خسته نباشی ممنون که زود زود بهمون سر میزنی پست تات خیلی با احساسن انشالله به مراد دلت برسی راستی فعلن یکم زوده واسه بچه دار شدن فعلن با آقاتون خوش باشین


♥ مامان آینده♥ : سلام مهربونم...!!ممنونم گلم!
نظر لطفته عزیزم انشالله...
باشه عزیزم...!!
مامان امیرحسین و امیرعلی
1 تیر 91 15:00
ایشالا که همش خیره.....
منم از این خوابها زیاد میدیدم...تا بعد مدتی تعبیر شد.



♥ مامان آینده♥ : ممنونم عزیزم
مهسا مامان مرسانا
1 تیر 91 17:45
سلاممممممممممممم

عزیزم اول از همه عیدت مبارککککککککککککک

خانومی ان شااالله که حس شیرین مادری روز به زدوی زود تجربه میکنی ....

من یه ماه قبل از اینکه بخواد مرسانا بیاد تو دلم ...خواب دیدم دختر خالم کوچیک بود روی پاهام نشسته وداره ایته الکرسی میخونه با صدای بلند
زنگ زدم به تعبیر خواب حرم امام رضا گفتن که به زودی اولاد دار میشی و همین طور هم شد


جالبیش اینه که مرسانا خیلیییییییییییی شبیه دختر خاله ی خودمه

توکل کن به خدا


♥ مامان آینده♥ :سلام مهربونم!!!ممنون قربونت برم!
انشالله عزیزم..مرسی از لطفت
چه جالب...!!معلومه دل پاک و مهربونی داری
وااای عزیز دلم من بخورمش مرسانای خوشمزه رو...!!
بله...توی همه ی کارها باید توکل به خدا کرد و از خودش خواست تا بهترین ها رو واسمون رقم بزنه
محقق زایمان طبیعی
1 تیر 91 18:05
ان شاالله هر وقت خدا صلاح می دونه یک فرشته یا دو سه تا براتون بفرسته

منم بعضی از حس های قشنگ رو اول تو خواب تجربه کردم. یعنی اول تو خواب طعمش رفته زیر زبونم. حتی همین حس مادر بودن. اونم زمانی که علاقه ای به بچه نداشتم.
خیلی جالبه.


♥ مامان آینده♥ : انشالله عزیزم...!!!همسری که عاشق دوقلوئه!!!
آره خیلی جالبه...!
محقق زایمان طبیعی
1 تیر 91 18:07
وقتی از گوگل کروم یا فایرفاکس استفاده می کنم، وارد مدیریت نی نی وبلاگ و بلاگفا که میشم یه چیزایی کم داره. مثلا شکلک ها کم داره. یا مثلا کپی پیست انجام نمیشه.
دیگه تو وبلاگ ها آهنگاشون پخش نمیشه.
تو این مشکلارو نداری؟



♥ مامان آینده♥ : آره اتفاقا این مدلی هستش
برای استفاده از شکلک و تغییر سایز عکسها باید از اکسپلورر برم ولی برای باقی کارها از گوگل راحت ترم...البته آهنگه که برای من پخش میشن...
محقق زایمان طبیعی
1 تیر 91 18:09
اعیاد شعبانیه بر شما هم مبارک باشه.
ان شاالله به خوبی از این ماه بهره مند بشید و ما رو هم تو دعاهاتون به یاد داشته باشید.


♥ مامان آینده♥ :مرسی عزیزم همچنین
انشالله خدا توفیق بده و بتونیم نهایت استفاده رو از این ماه عزیز ببریم
محتاجیم به دعا
نایسل
1 تیر 91 18:16
عزیزززز دلم خیلی خواب شیرنی خواب بچتو ببینی دلت نمیخواد اصلا بیدار بشی
الهی که به زودی به وقتش به صلاح خودش بیاد تو دلت عزیزمممم بوسس


♥ مامان آینده♥ : وااای آره نایسل خیلی شیرینه!
دقیقا..!موقعی که از خواب بیدار شدم هنوز اون حس شیرین با من بود
دوست داشتم بخوابم و دوباره خوابشو ببینم!!
انشالله..همین دعا رو من برای تو دارم!
ثمین
1 تیر 91 19:04
سلام عزیزم
خوبی؟
آره گلم عکس ها رو پرینت رنگی میگیرن


♥ مامان آینده♥ : سلام مهربونم..ممنون
نایسل
1 تیر 91 20:12
شرطی که نیست بازی مسابقه ای خیلی حال میده


♥ مامان آینده♥ :
نایسل
1 تیر 91 20:12
دیشب نرفتیم دیگه


♥ مامان آینده♥ : بابا واسه تنوع هم که شده یه شب نرید پارک!
نایسل
1 تیر 91 20:15
مهندسی کامپیوتر ترم 10


♥ مامان آینده♥ :انشالله موفق باشی عزیزم
نایسل
1 تیر 91 20:15
اخی الهی بمیرمم هوس کردی


♥ مامان آینده♥ :اوهوم....
نایسل
1 تیر 91 20:24
آره دوست صمیمیه


♥ مامان آینده♥ :
نایسل
1 تیر 91 20:34
شاید تیک رو فعال نکردی یه تیک داره توی قسمتی که کدشو میسازی
نمیدونم


♥ مامان آینده♥ :
محقق زایمان طبیعی
1 تیر 91 21:47
اگه اکسپلورر جدید رو دانلود کنی تو تب جدید لینک ها رو باز می کنه.
من از این حال ها ندارم که هی از این استفاده کنم هی از اون.
ولی شاید منم اکسپلورر جدید دانلود کنم درست بشه.
اگه نشد احتمالا منم مجبورم هی برم گوگل کروم هی اکسپلورر...


♥ مامان آینده♥ : بعله قبلا گفتم شما عذرتون موجهه
محقق زایمان طبیعی
1 تیر 91 21:50
آره همه از این خواب ها می بینند.
البته دیدن بچه تو خواب تعبیرهای دیگه ای می تونه داشته باشه
ولی به هر حال حسه رو منتقل می کنه.


♥ مامان آینده♥ : آره تعبیرها مختلفه اماخدا رو شکر همه ی تعبیر هاش خوبه..
مامان آینده(آرزو)
2 تیر 91 2:08
سلااااااااااااااااام عزیزممممممممممممم ممنون که بهم سر میزنی دوست خوبم ...بابا با مرام ......بوووووووووس ....ببخشید عزیزم ....کمتر اومدم بهت سر بزنم چند وقته کمتر میام .....بیا بهم سر بزن .....بابای ....


♥ مامان آینده♥ : سلام مهربونم....!!!
عجبی خانومی شما پیداتون شد...!!!کجا بوووودی؟؟!؟!!
خواهش میکنم عزیزم....!دلم برات تنگ شده بود
محقق زایمان طبیعی
2 تیر 91 10:58
اینجانب با اینترنت اکسپلورر جدید می نویسم
امید است که شعورش برسد آدرس را همان چیزی که ازش خواسته ایم بگذارد.

حالا بیشتر خواب دختر می دیدی یا پسر؟


♥ مامان آینده♥ :
بیشتر مواقع نمیدونم دختره یا پسر...
محقق زایمان طبیعی
2 تیر 91 11:00
نه
مثکه واقعا نفهمه
ای خدا
چقد این نی نی وبلاگ خوشحاله. یه آیکن عصبانی یا مو کشیدن هم نذاشته.


♥ مامان آینده♥ : بیا از همون گوگل کروم
نرگس
2 تیر 91 16:58
سلام عزیزم ممنون که به من و ترانه سر میزنی . وبلاگ خیلی قشنگی داری انشالله که هر وقت صلاحه و دوست داری نی نی ناز و دوست داشتنی گیرت بیاد.
بوس


♥ مامان آینده♥ : سلام نرگس جان...!خواهش مکینم عزیزم
منم ممنونم که اومدی انشالله ممنونم مهربونم...
مامان کورش
4 تیر 91 4:29
سلام عزیزم منم این خوابهارو میدیدم امیدوارم به زودی زود نی نی بیاد تو دلت سالم وصالح باشه
فدای نی نیت


♥ مامان آینده♥ : سلام منای مهربون...!!مرسی قربونت برم...!!انشالله!
ممنون از محبتت عزیز دلم...!
خدا نکنه عزیز دلم!!
فاطمه زهرا
3 شهریور 92 18:07
ایشالله همیشه اینطوری خوشبخت باشین آجی مهربون