علی عزیز دل ماعلی عزیز دل ما، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره
زندگی شیرین مازندگی شیرین ما، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

♥`*•.¸علی کوچولو پسر پاییزی من ¸.•*´♥

ღ♥ نه ماه و نه روز...!

1391/3/31 13:13
694 بازدید
اشتراک گذاری

 

چه جالب...!!الان چشمم افتاد به روز شمار بالای وبلاگم...!!مژه


در حال حاضر " نُه ماه  و نُه روز و نُه ساعت " از ازدواج من و بابایی میگذره....!! niniweblog.com


به امید روزی که تو نی نی ِ نازم نُه ماه و نُه روز تو دل مامانت لونه کنی...!!  niniweblog.com

 

انــــشــــالله...!!!قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان جون نی نی
31 خرداد 91 12:19
انشاا... میاد عزیزم



♥ مامان آینده♥ : انشالله..!به امید خدا

فاطمه سادات
31 خرداد 91 12:32
سلام عزیزم مرسی که میای جملت هم خیلی قشنگ بود
راستی مبارکه دوستت ایشالا بزودی خودت


♥ مامان آینده♥ : سلام فاطمه سادات عزیزم...!!
خواهش میکنم عزیزم...!ممنونم که اومدی انشالله
محقق زایمان طبیعی
31 خرداد 91 20:00
به به
مبارک باشه
خیلی ممنون برای جمله های قشنگی که میذاری
ببخشید من این مدلی نیستم حوصله ی این کارا ندارم



♥ مامان آینده♥ : مرسی عزیزم خواهش میکنم عزیزم قابلی نداره!
بله عزیزم عذر شما موجهه...!

محقق زایمان طبیعی
31 خرداد 91 22:32
مگه خودت نگفتی نظراتو تایید نکنم


♥ مامان آینده♥ : از این به بعد تایید کن مشکلی نیست عزیزم
نسترن(یک عاشقانه آرام)
31 خرداد 91 23:45
ای جااااان ایشالااااااااااا


♥ مامان آینده♥ :
محقق زایمان طبیعی
1 تیر 91 0:24
خدا چرا آدرسمو اینقد مسخره میذاره
خوب اینجوری که کسی حوصلش نمیشه بیاد وبلاگم
اعصابم خرد می کنه
اه


♥ مامان آینده♥ :
الهه مامان روشا جون
1 تیر 91 0:55
وای ایشاله ما هم منتظریم .البته هر چی خدا صلاح بدونه.


♥ مامان آینده♥ : مرسی عزیز دلم...!!!راضییم به رضای خدا
محقق زایمان طبیعی
1 تیر 91 11:05
تو با چی میای؟ با اینترنت اکسپلورر؟
مشخصات حفظ شود رو زدم.



♥ مامان آینده♥ :Google Chrome
مامان پریسا
1 تیر 91 11:15
برای خدا دور نیست.
ایشالله به وقتش نی نی هم میاد تو بغلت.


♥ مامان آینده♥ : انشالله عزیز دلم...به امید خدا
فاطمه سادات
1 تیر 91 12:35
فدات بشم یه چند وقتی بود حوصله اپ کردن نداشتم
واسه شعر


♥ مامان آینده♥ : آخه چرا حوصله نداشتی عزیز دلم؟!
نایسل
1 تیر 91 18:51
مرسی مهربونم ایشالا خوشبخت عاقبت به خیر بشین


♥ مامان آینده♥ : قربونت برم عزیزم
نایسل
1 تیر 91 20:25
خمیرش رو ما خودمون درست میکنیم عزیزم


♥ مامان آینده♥ : با خمیر آماده که راحت تری!
البته خمیری که آدم خودش درست کنه خوشمزه تره