علی عزیز دل ماعلی عزیز دل ما، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره
زندگی شیرین مازندگی شیرین ما، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

♥`*•.¸علی کوچولو پسر پاییزی من ¸.•*´♥

ღ♥ حدیثی از پیامبر درمورد بارداری

1391/3/23 23:19
1,564 بازدید
اشتراک گذاری

            

 

 

در حدیثی از رسول اکرم (ص) نقل شده که فرموده اند :

 

ای حولاء..قسم به کسی که مرا به حق پیامبر و فرستاده و بشارت دهنده و بیم دهنده برانگیخته

 

هیچ زنی نیست که از همسرش باردار گردد مگر اینکه در سایه ی خداوند عزّ و جل باشد

 

تا اینکه درد زایمان به او برسد که به ازاء هر دردی

 

خداوند به او صواب آزاد کردن بنده مومنی را می دهد. پس وقتی وضع حمل کرد

 

و شروع به شیر دادن نمود ، پس نمی مکد فرزند از شیر مادرش مکیدنی ،

 

مگر آن که نور درخشنده ای باشد جلوی رویش در روز قیامت که

 

همه از اولین و آخرین از آن تعجب میکنند...

 

و برای او ثواب زن روزه داری که شب ها عبادت خداوند را میکند نوشته  می شود

 

و اگر چه روزه دار نباشد برای او ثواب کل روزه ی روزگار نوشته می شود و عبادت شب های آن.

 

پس زمانی که فرزندش را از شیر بگیرد خداوند به او می فرماید :

 

"ای زن،به تحقیق گناهان گذشته تو را بخشیدم پس عمل را از نو شروع کن"

 

  

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

فاطمه سادات
24 خرداد 91 11:31
خیلی قشنگ بود ممنون


♥ مامان آینده ♥ : خواهش میکنم عزیزم...
مامان الهه
24 خرداد 91 22:44
وای خدای من چه حدیث امیدوارکننده ای
دلمون به همین حرفها خوشه.......
اگرنه که من سراپا تقصیر عملی برای عرضه ندارم....
من درد زایمان نکشیدم ولی سزارین هم کم درد نداره
حالا شانس آوردم زهرا شیر خشکی نشد و من از نعمت شیر دادن بی نصیب نموندم....


♥ مامان آینده ♥ : هیچوقت نباید از درگاه خداوند ناامید شد..
باید خدا رو شاکر بود به خاطر این همه مهربانی...
درد سزارین هم کمتر از طبیعی نیست...!
شیر دادن به بچه هم سختی های خودش رو داره...
باید قدر خدای مهربونمون رو بدونیم که به ما زن ها نعمت مادر شدن رو داده و برای اون پاداش به این بزرگی در نظر گرفته
ثمین
25 خرداد 91 12:25
سلام عزیزم
لینک شدین! به جمع دوستان دنیای نفیس خوش اومدی


♥ مامان آینده ♥ : ممنون عزیزم
مامان امیرحسین و امیر علی
25 خرداد 91 19:18
سلام دوستم خوبی؟؟
چه قشنگ.واقعا از نوشته هات لذت میبرم.


♥ مامان آینده ♥ : سلام مهربونم ممنونم
مرسی گلم شما لطف داری
مامان نفس طلایی
25 خرداد 91 22:06
سلام عزیزم وای خیلی روایت جالبی بود منم تازه خونده بودمش


♥ مامان آینده ♥ : سلام گلم آره خیلی جالبه
مامان مریم
26 خرداد 91 11:27
سلام مامان آینده جونم ممنون بابت مطالب قشنگت


♥ مامان آینده ♥ : سلام مهربونم خواهش میکنم عزیزم
مامان فرزانه
26 خرداد 91 20:23
سلام خوبی عزیز چه خبر کم پیدایی


♥ مامان آینده ♥ : سلام مهربونم خوبی؟ ممنونم که اومدی خیلی خوشحالم کردی!!منم همین دور و برام
مامان پریسا
27 خرداد 91 12:07
سلام خانمی.
مرسی عزیزم.
خوشحالم کردی.
با اجازه لینکت میکنم.
البته نمیدونم اون سری که اومدم لینک کردم یا نه؟
به هر حال اومدم ادرست رو ببرم


♥ مامان آینده ♥ : سلام به مامان مهربون پریسا!
من هم لینکت کردم خانومی...ممنونم از لطفت
نایسل
27 خرداد 91 12:58



♥ مامان آینده ♥ :
نایسل
27 خرداد 91 18:09
چه جالب عزیزم


♥ مامان آینده ♥ :
محقق زایمان طبیعی
28 خرداد 91 20:13
آدم ترغیب میشه زایمان طبیعی کنه
ولی...
خدا توفیق بده


♥ مامان آینده ♥ : اوهوم...!باید توکل به خدا کرد...