علی عزیز دل ماعلی عزیز دل ما، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره
زندگی شیرین مازندگی شیرین ما، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

♥`*•.¸علی کوچولو پسر پاییزی من ¸.•*´♥

ღ♥ روز مرد مبارک

1391/3/15 3:15
837 بازدید
اشتراک گذاری

                             روز پدر مبارک!

 

سلام به نی نی ناز و دوست داشتنی خودم....قلب

میلاد امیرالمومنین علی (ع) و روز مرد رو تبریک میگم....!

انشالله به حق حضرت علی سایه ی پدران و همسران مهربون سالیان سال 

بالا سر همه ی ما باشه و خدا کمکمون کنه که قدرشونو بدونیم و

پاسخگوی محبتهاشون باشیم...قلب

 

 

توی این روز عزیز ، توی این لحظه های قشنگ


زیباترین کلمه ای که میشه گفت یک ” دوستت دارم “


به همراه یک آسمان عشق و تمنا


تقدیم به همسر مهربانم ، روزت مبارک

 

                   

 

خانما روز آقاهاتون مبارک....نیشخند

خدا رو شکر امسال روز مرد مصادف شد با قیام خونین و  به پاس خون شهدا 

از هدیه دادن و جشن خبری نیست....نیشخندهمون یه تبریک و یه بوس کوچولو کافیه...نیشخند

همسر مهربونم این روز رو بهت تبریک میگم و

از خـــدا می خوام ســایه ات صــــــد سال بالا سرم باشه

 و سال دیگه این موقع نی نیتو توی بغل بگیری...قلب

 

امسال اولین سالیه که میتونم روز مرد رو توی خونه ی خودمون بهت تبریک بگم...!

اولین روزِ مردِ زندگیِ مشترک...! از خود راضی

 

و به خاطر این موضوع خدا رو شاکرم....

این که بعد از  این همه سال بالاخره روزی رسید که من و تو باهم زیر یه سقف باشیم

 

و خاطرات خوب و خوشمون رو توی ذهنمون حک کنیم......

و امروز یکی از اون روزهای خاطره انگیزه....لبخند 

راستی شوخی کردم همسری کادوت سر جاشه..........چشمک

 

               روز پدر مبارک

قاصدکم انشالله یه روزی برسه که

با اون زبونِ شیرینت روز بابایی رو بهش تبریک بگی

و بغـــلش کنی و خستگی ها رو از تنـــش در کنی......قلب

با اومدنت کلّی طراوت و نشاط و انرژی به من و بابایی می دی.......ماچ

یادت باشه قدر بابایی تو همیشه بدونی و احترامش رو همیشه نگه داری...مژه

پدر تکیه گاه آدمه...همیشه هواشو داشته باش....

از اینـــجا روز پدر رو به پدر نازنیــــنم تبریک می گم...

همیشه سالم و سلامت باشی بابای نازنینم......قلبماچ

 

 

 

همسر عزیزم یک شاخه گل ، یک دنیا مهربانی ،


به تو که هم گلی و هم مهربانی ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

مامان شاهزاده ها
15 خرداد 91 11:32
این روز فرخند رو تبریک میگم.
راستی گلم من تو بلاکفا هستم .اون یکی هم برای روز مباداست


♥ مامان آینده ♥ :من هم همینطور عزیزم
بهـــــــــــــار
15 خرداد 91 12:26
*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***_____________________***
_***_______ـــــــــــ_________***
__***___________________***
___***_________________***
____***______________ ***
______***___________***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***
______________*
عزیزم عیدتون مبارک

*********



♥ مامان آینده ♥ : منم این عید رو به شما دوست خوبم تبریک میگم
نسترن(یک عاشقانه آرام)
15 خرداد 91 14:10
روز مرد مبارک..
ایشالا همونطور که خودتون گفتید سال دیگه با نینی دوتایی به بابایی تبریک بگید..


♥ مامان آینده ♥ : مرسی عزیز دلم...!! انشالله ...!
نسترن(یک عاشقانه آرام)
15 خرداد 91 16:26
بووووووووووووس برای بهترین مامان دنیا...


♥ مامان آینده ♥ : مرررررررسی عزیز دلم!
نایسل
15 خرداد 91 17:05
منم این روز رو به همسرت تبریک میگم عزیزم


♥ مامان آینده ♥ : ممنونم مهربون
نایسل
15 خرداد 91 17:06
عزیز دلم علیرضا به حرفم نمیکنه اصلا
هر چی خودمو زدم به این در و اون در هر راهی
نمیتونم قانعش کنم کاری رو که بخواد میکنه
گوش نمیده


♥ مامان آینده ♥ : آخه چرا عزیزم؟!
حالا غصه نخور انشالله درست میشه
نایسل
15 خرداد 91 17:06
چون باباش مرد تو سری خوری بوده این فکر میکنه اگه به حرفم کنه
دیگه مرد نیست لج میکنه


♥ مامان آینده ♥ : آهان...پس یه جورایی میخواد اشتباهات باباش رو تکرار نکنه...!
اما باید این رو در نظر بگیره که تو مثل مادرش نیستی!
نایسل
15 خرداد 91 17:07
دیگه من ایینقدررر دعوا راه انداختم باهش همه کار کردم خسته شدم میگم بزار خودش سرشبخوره به سنگ ولی منم ضرر میبینم


♥ مامان آینده ♥ : غصه نخور عزیزم درست میشه
محقق زایمان طبیعی
15 خرداد 91 17:10
منم دارم سعی می کنم ترس به خودم راه ندم ولی واقعا سخته. هر چی هم بگی ترس به دلت راه نده باز هم نمیشه.
آخه دیگه شاید هیچ وقت نتونی اونجور که عاشق بودی دوباره عاشق بشی. کمتر از اینم باشه ها من خودم فکر می کنم حوصله ی دردسر ندارم. و کارهای خونه و اینا رو ممکنه فقط برای دل خودم انجام بدم. سر کار رفتن هم بد نیست. حداقل تا وقتی که عاشق همسرم بشم.


♥ مامان آینده ♥ : انشالله که زود زود زود یه مورد مناسب پیدا بشه
که وقتی دیدیش یه دل نه صد دل عاشقش بشی!
محقق زایمان طبیعی
15 خرداد 91 17:21
راستی عزیز اگه میشه این دعاهای پست اولت رو پررنگ کن. من تصمیم دارم هر وقت میام وبلاگت بخونمشون ولی اعراب آخر بعضی کلمه ها رو درست نمی بینم.


♥ مامان آینده ♥ : باشه عزیزم
نایسل
15 خرداد 91 17:22
خوبم خوشملم بد نیستم


♥ مامان آینده ♥ : خدا رو شکر عزیزم
بهـــــــــــــار
15 خرداد 91 19:43
سلام عسیسممممممممممممممم کاری نمیشه کرد جز تحمل


♥ مامان آینده ♥ : و توکل بر خدا
مامان نفس طلایی
16 خرداد 91 12:57
مبارکه


♥ مامان آینده ♥ : قربونت عزیزم
تارا
16 خرداد 91 13:45
ممنون به شما هم مبارک و همچنین همسرتون


♥ مامان آینده ♥ :
فاطمه
16 خرداد 91 14:07
سلام
عزیزم منم مثل شما مامان آینده هستم برا پیام گذاشته بودی که خیلی خوشحال شدم از دعای قشنگی که گذاشتی برای خودم یادداشت برداشتم که همش تکرار کنم تا ان شاء الله دعام مستجاب بشه از خدا می خوام که حاجت دلتو بده

♥ مامان آینده ♥ : سلام به شما مامان آینده ی مهربون!
منم خوشحا شدم از حضورت عزیزم.......
خواهش میکنم انشالله هروقت به صلاحتونه و خواست خداست
یه نی نی ناز به دنیا بیاری
♥●•٠·˙ღ✿عارفه♥●•٠·˙ღ✿
16 خرداد 91 14:08
مبارک باشه


♥ مامان آینده ♥ : مرسی گلم
فاطمه سادات
16 خرداد 91 14:31
ممنون مهربوووووونم ایشالا سالهای سال کنار همسرت خوشبخت باشی


♥ مامان آینده ♥ : قربونت برم مرسی عزیز دلم همین طور شما
مامان فرزانه
16 خرداد 91 15:14
سلام خوبی عزیزم ممنون که زوز زود بهمون سر میزنی خیلی خیلی دوست دارم روز خوش.


♥ مامان آینده ♥ : سلام فرزانه جون خواهش میکنم گلم وظیفه اس منم همینطور
نایسل
16 خرداد 91 17:27
عزیز دلم ممنون آره تو راست میگی فعلا که آروممن دو طرف


♥ مامان آینده ♥ : خدا رو شکر
مامان پریسا
16 خرداد 91 22:49
سلام عزیزم بهتون تبریک میگم.
وبلاگ خیلی خوشکلی دارید.
پیوند مقدستون هم که خیلی جوونه تبریک میگم


♥ مامان آینده ♥ : سلام مهربون...! ممنونم عزیزم...!
شما لطف داری گلم ممنون از محبتت
الهه مامان روشا جون
19 خرداد 91 12:36
سلام خوشحال میشم با هم تبادل لینک داشته باشیم.


♥ مامان آینده ♥ : سلام مهربون...چشم حتما...
نایسل
20 خرداد 91 20:17



♥ مامان آینده ♥ :
الهه مامان روشا جون
21 خرداد 91 4:44
سلام من با اجازه لینکتون کردم.شما هم به ما سر بزنید.


♥ مامان آینده ♥ : سلام گلم..منم شما رو لینک میکنم با افتخار
مهسا مامان مرسانا
22 خرداد 91 21:31
سلاممممممممممممم__________#__##__#
________________#########_#____#_#
________########____________##_#_#
_____##__##___ حالت چطوره؟؟؟؟ ____#_#
____##_#___#_____________________#
____#_#___#_________________##___#
____#_#__##___________#######_____#
____#__#_#_________###________##__#
_____##_______###_#_____##_____#________#######
_______###_______#_____###______##____##__###__#
_________#______#________#___#__#____##_##خوفی##_#
_________#______#_______#####___#___##_##____#__#
__________#_____##____##_______#____#__#_____#__#
___________##____##__________#######___#___##__#
_____________##____##_____###_____#_____###____#
__________#############_####______#_________#
_______##_______#______#____#_____#___________#
_____##_________#______#____#_____##_________#
___##___________#_______#___###__###________#
__#____________###_______###___##___#______#
_##__________##___#____##____________#___##
_#__________#______####______________#_##
##_________#____ ____من آپم___ _ ______#
#__________#____________بدو بیا___ا ___ #
_#_________#_________________ا_____#
_##________#_____________________ ###
___##____##________-----------____#__ ##
_____#########_____^_^________####___#
___##_________###________#####_________#
__#_____#________##_#####__________#########
_#___###__##_______#_____________##__________##
_#__#_______##______#__________##______________##
_#__#_________##____#___##____#____########__##
__#_#__زود بیا_#____#_#_#___##___##________##__ _#
__##_#__________#___###___####___#_ باباااااای ___#_#
___##__#________#___#________#__#_____________###
____##__##____##__#___________#__##_________##
______##__####__##______________#__##_____##
________########___________________#######



♥ مامان آینده ♥ : سلام عزیزم.اوووووووووووومدم........!!
محقق زایمان طبیعی
23 خرداد 91 13:26
آپ کن دیگه
تنبل


♥ مامان آینده ♥ : چشم...