علی عزیز دل ماعلی عزیز دل ما، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره
زندگی شیرین مازندگی شیرین ما، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

♥`*•.¸علی کوچولو پسر پاییزی من ¸.•*´♥

ღ♥ اینارو خریدم واسه نی نی جونم

1391/3/14 2:08
1,621 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قاصدک مامان....!!!

خوبی مامانی؟!

برای تنوع قالب رو عوض کردم...!خوشت میاد عروسکم؟!مژهانتخاب من و باباییه...قلب 

فردا مامان جون و آقاجون و خاله مریم رو دعوت کردم واسه ناهار.....لبخند 

جای دایی "م" خالیه......رفته مرقد امام......لبخندخدا پشت و پناهش...

کاشکی ما هم واسه سالگرد رحلت امام خمینی اونجا بودیم......

مامانی ببین واست چی خریدم...!!

دندون گیرای خوشکل و با مزه...!قلب

ببین از حالا به فکر موقعی هستم که دندونای نازت در حال دراومدن هستن..! خیال باطل

بابایی کلی خندیده میگه وسایل ضروری رو ول کردی یک راست رفتی سراغ دندون گیر؟!!نیشخند  


      واسه نی نی جونم

........................................................................................................................... 


حدیث (3) رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله :
 

مَن بَكى صَبىٌّ لَهُ فَأَرضاهُ حَتّى يُسَكِّنَهُ أَعطاهُ اللّه‏ُ عَزَّوَجَلَّ مِنَ الجَنَّةِ حَتّى يَرضى؛


هركس كودك گريان خودرا راضى كندتاآرام شود،
خداوندازبهشت آنقدربه او میدهد تاراضى شود


الفردوس، ج3، ص549، ح5715

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

نرگس
14 خرداد 91 9:37
سلام عزیزم ......چه وبلاگ قشنگی دارید....
مرسی که اومدی و نظر دادی. عزیزم من این لباسا رو به واسطه یکی از آشناهامون که لندن زندگی میکنن سفارش دادم. همینجو.ری نمیتونستم تهیشون کنم. چشمات خوشگل میبینه گلم. انشاالله که هر وقت صلاحه خدا نی نی های ناز و سالم و صالح بهتون هدیه میده. برای سلامتی نی نی منم دعا میکنی؟ ممنون

♥ مامان آینده ♥ : سلام نرگس جان ممنونم عزیزم
لباسای قشنگی بودن انشالله به سلامتی بپوشه
انشالله عزیزم.....حتما دعا میکنم دوست خوبم
مامان نفس طلایی
14 خرداد 91 10:43
سلام عزیزم چه حدیث زیبایی ...
وای چه دندون گیرای قشنگی .... چند تا خریدی براش ... مبارک باشه


♥ مامان آینده ♥ : سلام گلم....ممنون
قابل نداره خانومی.......!!!
محقق زایمان طبیعی
14 خرداد 91 11:06
مبارک باشه
پس تصمیمتون جدی هست.
دعا کن منم زود ازدواج کنم نی نی بیارم. خیلی دلم می خواد ولی از ازدواج می ترسم.


♥ مامان آینده ♥ : مرسی عزیزم..!!
خیلی دوست داریم زودتر نی نی دار شیم اما هنوز قصد اقدام نداریم...!
اما میخوام از حالا هرجا چیز قشگی دیدم بخرم واسه نی نی..
محقق زایمان طبیعی
14 خرداد 91 14:27
من از مسئولیت هاش نمی ترسم
از عاشق نشدن می ترسم
از این که همه ی اون فداکاری هایی که باعشق می خواستی برای همسرت انجام بدی، ببینی اونقد عاشقش نیستی که بتونی انجام بدی.
حتی یه غذا پختن ساده هم باید عشق باشه. وگرنه حوصلت نمیشه خوب بپزیش. می بینی مایه ی همش عشق هست. چیزی که من از دست دادم. خیلی وحشت دارم ولی به خاطر ترس هم نمیشه همیشه راکد موند.
دعام کن تصمیم درستی بگیرم


♥ مامان آینده ♥ : این که ترس نداره عزیزم...!
موقع انتخاب همه معیار هاتو با طرف مقابل بسنج..
اگر دیدی همونجوریه که مخیوای مطمئن باش عشق و علاقه هم بوجود میاد
نگرانی نداره.کافیه خودت بخوای به طرف مقابلت عشق بورزی
و متقابلا طرفت هم به تو عشق بورزه...
به خدا توکل کن و از خودش بخواه که هرچی به صلاحته برات رقم بزنه..
مامان الهه
14 خرداد 91 23:59
5 تا دندونی.....!!!!
مطمئن باش همه چی میکنه دهنش جز دندونی



♥ مامان آینده ♥ : آره تازه دوست داشتم بیشتر بخرم
بهـــــــــــــار
15 خرداد 91 1:17
سلام عسیسمممممممممممم قالب نو اون دندون گیر خوشمزه مبافلککککککک نی نی باشه
اصل حالت چطوره جیگرم؟


♥ مامان آینده ♥ : سلام مهربونم...!ممنونم عزیزم
خدا رو شکر خوبم خانومی
مامان کورش
16 خرداد 91 4:08
سلام عزیزم وبلاگت خیلی زیبا هستش دندون گیرهای زیبایی گرفتی ولی فکر نکنم استفاده کن امیدوارم زود زود یک نی نی خوشمل وناز بیاری خوشحال میشم بهمون سر بزنید


♥ مامان آینده ♥ : سلام گلم...ممنونم عزیزم
آره شاید استفاده نکنه اما خوشگل بودن خریدم
ممنونم عزیز دلم انشالله...!
عسل
18 خرداد 91 9:07
سلام گلم . قالب جديد مبارك . خيلي خوشگله . ايشاللله كه وبلاگت با عكسهاي ني ني خوشگل تر هم مي شه


♥ مامان آینده ♥ : سلام عسل خانوم...!
ممنونم عزیزم ...!انشـــــالله!!!