علی عزیز دل ماعلی عزیز دل ما، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه سن داره
زندگی شیرین مازندگی شیرین ما، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

♥`*•.¸علی کوچولو پسر پاییزی من ¸.•*´♥

ღ♥ اولین پست ♥ღ

1391/1/28 20:35
1,073 بازدید
اشتراک گذاری

    

                  

 

بسم الله الرحمن الرحیم....

 

با یاد و نام خدا اولین پست رو در وبلاگ نی نی ِ ناز ِ ما مینگاریم...

 

سلام مهربونا...قلب

 

ما " مامان و بابای آینده " علاقه ی زیادی به نی نی داریم

 

ولی چون خیلی از ازدواجمون نگذشته و اول راهیم باید هنوز صبر کنیم تا شرایط برای

 

اومدن یه نی نی ِ ناز به جمع گرممون فراهم بشه...مژه

 

برنامه های زیادی داریم برای آینده ی نی نی ِ نیومده...

 

که انشالله با یاری خداوند اونها رو اینجا ثبت میکنیم تا همیشه یادمون بمونه...لبخند

 

خداوندا به ما لیاقت داشتن فرزندی صالح و سالم عنایت بفرما

 

و لیاقتِ  بودن ِ یک بابا و مامان مهربون رو به ما بده تا فرزندمون رو همونطور 

 

 

که مورد رضایتت باشه تربیت کنیم و به ثمر برسونیم...

 

الهی آمین...قلب

 

 

سلام ما به تو نی نی ِ ناز و قشنگمون...قلب

 

ما "مامانی و بابایی" تصمیم گرفتیم این کلبه ی قشنگ رو برای تو عزیز بسازیم

 

تا از حالا حرفا و برنامه هامون برای ساختن یه آینده ی قشنگ برای تو رو اینجا حک کنیمقلب

 

نی نی ِ ما...!تو هنوز وجود خارجی نداری و پیش خدایی...!

 

ما برای اون لحظه ای که وجود تو توی بدن مامانی شکل بگیره

 

و بشی پاره ای از وجودمون ، لحظه شماری میکنیمفرشته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

تارا
28 فروردین 91 20:39
سلام خوش اومدین!انشاالله خیلی زود شرایطش جور بشه!البته هرچی خدا بخواد



♥ مامان آینده ♥:

سلام تارای مهربونم...!ممنونم گلم..خوشحال شدم از حضورت
تارا
28 فروردین 91 21:17
خواهش میکنم!وظیفه بود!






♥ مامان آینده ♥:

ممنونم مهربونم....!
مامان نفس طلایی
28 فروردین 91 21:43
سلام عزیزم خوش امدی ما هم جزء مادران بی نی نی وبلاگ نویسیم




♥ مامان آینده ♥:

سلام مهربون...!ممنونم خیلی خوشحالم کردی با اومدنت خانومی!

مامان نفس طلایی
28 فروردین 91 21:50
من از پارسال سالگرد ازدواجم ساختمش خیلی وبم و دوست دارم واقعا انگار ادم و اماده میکنه برای ورود نی نی نازامون




♥ مامان آینده ♥:

چه خوب...!

واقعا همینطوره...!آدم میتونه برنامه های آینده واسه تربیت بچشو اینجا بنویسه تا یادش نره

Aghbanoo
28 فروردین 91 22:52
نی نی ای ما هم تو راهن...خیلی خوشحال میشم که به وبلاگ آموزشی ما سر بزنید



♥ مامان آینده ♥:

حتما سر میزنم عزیزم
مامان نفس طلایی
28 فروردین 91 23:34
عزیزم من شما رو لینک می کنم که انشااله بیشتر با هم اشنا بشیم و دوست .


♥ مامان آینده ♥:

ممنونم مهربون منم شما رو لینک میکنم
مامان نفس طلایی
29 فروردین 91 12:38



♥ مامان آینده ♥:



خاله جون احمد
30 فروردین 91 8:42
سلام عزیزم خوش آمدی
به امید روزی که عکس نی نی نازت را توی وبلاگت بذاری


♥ مامان آینده ♥:

سلام خاله ی مهربون...!ممنونم عزیزم...!انشاله
ریحانه
4 بهمن 91 1:21
خیلی جالب بود برام وقتی اسمتون دیدم تو یه وبلاگ دیگه فکر کردم نی نی تون تو راهه! نگو هنوز تو راه هم نیوردیدش
موفق باشید مامان دوست داشتنی آینده خوش به حال نینی تونه حسابی


♥ مامان آینده ♥ : ممنونم...
مامان تنها
17 مرداد 92 11:41
سلام عزيزم خيلي مطالبتون جالب و دوست داشتنيه منم باهاتون همدردم دلم يه فسقلي ميخواد ولي خدا دريغ ميكنه خيلي افسرده شدم خيلي دلتنگم زندگي برام معنايي نداره . توي كار خدا موندم كه چرا بعضيا بچه نميخوان ولي بهشون بچه ميده و ما كه چند سال انتظار يه لحظه داشتنشا مي كشيم يه فسقلي نمي ده.از همه كساني كه وبلاگ منو مي خونند مي خوام كه برا ي كساني كه بچه دار نمي شوند دعا كنند.
مامان یاسین
27 مرداد 92 23:05
سلام منم میگم ایشالا ایشالا که صاحب بچه های سالم صالحی شوی به وبلاگ پسرم بیاین خوشحال میشم
فاطمه زهرا
3 شهریور 92 18:09
دوس دارم شما زودتر بچه دار شیناااا و عکسای خوشگل نی نی رو بذارین آرزوی خشوبختی دارم براتون