علی عزیز دل ماعلی عزیز دل ما، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره
زندگی شیرین مازندگی شیرین ما، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

♥`*•.¸علی کوچولو پسر پاییزی من ¸.•*´♥

ღ♥ قاصدک مامان و بابا ♥ღ

1391/3/7 20:46
1,057 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی های خوشگل

سلام به قاصدک مامان و بابا....

قاصدکی که حامل پیام خیر و برکت  و محبت خداست برای ما...قلب

مامانی تصمیم گرفتم به جز حرفایی که اینجا با تو میزنم ،

مطالبی هم در مورد مراقبتهای پیش از بارداری

و دوران بارداری و حتی پس از زایمان سرچ کنم و بذارم تو وبلاگ...

هم آرشیوی میشه برای خودم و هم دوستای گلم میتونن استفاده کنن...مژه

 

قاصدک نمیدونی چه اشتیاقی دارم برای اینکه بالاخره یه روزی برسه که من و بابایی تصمیم بگیریم

دعوتت کنیم و از ماهها قبلش خودمونو آماده کنیم و طبق یه برنامه ریزی حسابی پیش بریم...!

امیدوارم خدای مهربون در این راه کمکمون کنه و هروقت خودش صلاح دید به دل من و بابایی هم یه ندا بده و بگه :

 

مامان و بابای آینده...!حالا موقع دعوت یه فرشته کوچولو به زندگیتونه...!!

زود باشید خودتونو جمع و جور کنید و به زندگیتون سر و سامون بدید که یه مسافر خوش قدم در راهه...!

حسابی دلاتونو خونه تکونی کنید و بدی ها رو از اون پاک کنید...!


جای فرشته کوچولو که تو دل مامانشه باید حسابی تمیز و پاک باشه...!عاری از هرگونه بدی و زشتی!

وجود پدر هم باید پاک و بری باشه از بدی ها...!چون فرشته میخواد از وجود بابایی قدم بذاره به دنیای آدمها!

 

وااااااااااااای عزیز ماماااااااااااان..............!!!

دلم میخواد زودتر بیای پیشمون.........................!!!!!!

اما هنوز باید صبر کنیم..........................!!!!!!

 

مامانی دو تا دعا گذاشتم برای پست ثابت وبلاگ.....

که همیشه جلوی چشمم باشه....

که یادمون بمونه موقع دعوت کردنت به سفارش امام محمد باقر (ع) عمل کنیم...

 

این پست طولانی شد...انشالله توی پست بعدی یه سری از مراقبتهای قبل از بارداری رو مینویسم..عینک

 ...

+اومدم  پستهای قبلی رو ببرم تو موضوع "حرفمون با نی نی " حالا همه ی آرشیوم شد خردادگریه

فروردین و اردیبهشت رو نشون نمیده...ناراحت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

بهـــــــــــــار
8 خرداد 91 0:18
سلام عزیزممممممممممممممم چه خوب نوشتی گلمممممممممم ایشاله به زودی شرایط جور بشه و نی نی نازتونو دعوت کنید دوست خوبم میبوسمت


♥ مامان آینده♥ : سلام بهارم.ممنونم عزیزم از لطفت...
♥●•٠·˙ღ✿عارفه♥●•٠·˙ღ✿
8 خرداد 91 1:08
عزیزم به خاطر اینه که هر تغییری تو پست قبلی بدی به همون تاریخ تغییرت ثبت میشه
مال منم اینجوری شد


♥ مامان آینده♥ : اینجوری که خیلی بده من دوست داشتم ارشیوم از فروردین باشه
مامان شاهزاده ها
8 خرداد 91 9:50
سلام افرین به این مامان زرنگ.
عزیزم اون دعاهای پست ثابتت خیلی قشنگه ومن همیشه با خودم تکرار میکردم تا بالاخره مامان شدم.
امیدوارم هر موقع خواستی نینیت بیاد پیشت.


♥ مامان آینده♥ : سلام مامان مهربون
به به چه خوب.....!!!انشالله که منم یادم بمونه
حسناسادات
8 خرداد 91 10:28
مال منم اینجوری شد مطالبم رو که رمز دار کردم همه تاریخاشون پرید


♥ مامان آینده♥ : وااای چه بد...
نایسل
8 خرداد 91 15:41
هی خواهرررررررررررررررررررررر

عزیزززز دلممممم


♥ مامان آینده♥ : ناراحت نباش گلم ...
نایسل
8 خرداد 91 15:41
ابروم رفته دیگه


♥ مامان آینده♥ : بی خیال بابا....!!!
بهـــــــــــــار
8 خرداد 91 17:53
سلام کجایی جیگر؟


♥ مامان آینده♥ :همینجاهام عزیزم
مهسا مامان مرسانا
8 خرداد 91 17:58



♥ مامان آینده♥
نسترن
9 خرداد 91 1:16
سلام.مرسی که به وبم سر زدین...
امیدوارم دوستای خوبی واسه هم بشیم
من لینکتون میکنم.رمزو هم...خصوصی براتون گذاشتم.بوس


♥ مامان آینده ♥ : سلام مهربون...!!منم ممنونم که اومدی
انشالله که دوستای خوبی میشیم منم لینکت کردم گلم
مامان جون نی نی
9 خرداد 91 9:38
ممنونم عزیزم که به من سر زدید چقدر منو خوشحال کردید با حضورتون ممنونم از کامنتتون


♥ مامان آینده ♥ :خواهش میکنم عزیز دلم...! منم ممنونم که اومدی..
مامان الهه
9 خرداد 91 11:39
زیباترین منحنی دنیا لبخند یه دوسته که بی صدا بهت میگه به یادت هستم



♥ مامان آینده ♥ :

مائده
9 خرداد 91 15:52
ايشالا كه به زودي زود خداي مهربون يه ني ني خوشدل بذاره توي دلت


♥ مامان آینده ♥ :ممنونم مائده جان... انشااااالله!
مامان آینده(آرزو)
9 خرداد 91 18:16
سلام عزیزم ....خوبی ؟؟؟ خیلی زیبا نوشتی عزیزمممممممم ......انشاا... زوده زود میاد تو دلت ...بووووووس .......بیا پیشم ......


♥ مامان آینده ♥ : سلام آرزو جون ممنونم گلم....انشالله............

مامان نفس طلایی
14 خرداد 91 23:30
عزیزم ممنونم از دعاهای زیبایی که نوشتی



♥ مامان آینده ♥ :