علی عزیز دل ماعلی عزیز دل ما، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره
زندگی شیرین مازندگی شیرین ما، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

♥`*•.¸علی کوچولو پسر پاییزی من ¸.•*´♥

ღ♥مسافرت+خرید کتاب♥ღ

1391/3/2 20:40
1,062 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به قاصدک نازم.....

خوبی مامانی؟!میدونی دلم چقدر برات تنگ شده؟!!

چند روزی نبودم مامان جونم.به یادت بودم گل نازم...قلب

 

با بابایی و دوستش و خانومش رفتیم مسافرت...خیلی خوش گذشت خیلی....

سفر خیلی پرباری بود...همسفرای خوبی داشتیم...

شد بهترین یادگاری واسه من در اولین مناسبت روز زنِ زندگی مشترکمون...قلب

 

از مسافرت که برگشتیم مامانی مریض شد . گلوم حسابی عفونت کردناراحت

که با کلی آمپول و دارو خدا رو شکر برطرف شد...

توی مطب چند تا نی نی کوچولو هم بودن که سرماخورده بودن و گریه میکردن...

یهو یاد تو افتادم....اگه یه زمانی خدایی نکرده مریض بشی و بخوای بی قراری کنی

اگه یه وقت احتیاج به آمپول داشته باشی........!وااااای مامانی من اصلااااااا طاقت نداااااارم.......!!!گریه

 

             

 

راستی قاصدکم واسه آمادگی برای اومدنت  یک سری کتاب خریدیم...اینم عکسش :

 

 

این هم یه روز شمار کودک :


 

این هم کتاباییه که قبلا من و بابایی خریدیم :

 

 ...............................................................................................................

 ...............................................................................................................

 

و .............

 

این هم کتاب شعر  دوست عزیزم عارفه جون که خیلی لذت بردم از خوندنش قلب :

 

 

کلی کتاب خریدیم که نمیشه عکس همشو بذارم.....مژه

من و بابایی علاقه ی زیادی به مطالعه داریم ؛ انشالله تو گل ِ نازمون هم مثل ما 

کتاب خوندن و داشتن ِ یه کتابخونه ی بزرگ و قشنگ رو دوست داشته باشی....ماچ

 

 

خوب مامانی من برم به دوستا و خاله ها سر بزنم که چند وقته ازشون بی خبرم.....

مواظب خودت باش گل نازم و حسابی برای من و بابایی دعا کن...قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

بهـــــــــــــار
2 خرداد 91 23:29
سلام گلمممممممممممممممم افرین عالیه ایشاله به خوبی ازشون استفاده کنی برو خصوصی عزیزم


♥ مامان آینده♥ : سلام بهارم....!ممنونم عزیزم...! انشالله
بهـــــــــــــار
3 خرداد 91 14:36
میسیییییییییییییی عجیجم شما لطف دارید نسبت به من ایشاله شما هم 3نفره بشید گلممممممممم
خوب گفتم که دعا کنیددددددد تا برسه


♥ مامان آینده♥ : خواهش میکنم گلم!! انشااااالله!!
مامان شاهزاده ها
3 خرداد 91 15:09
سلام به دوست مهربونم.
خوب خدا رو شکر که سفر خوش گذشتهافرین به شما مامان و بابای کتابخون.به به چقدر کتاب باید بیام پیشت یه دوره کودکیاری ببینم
همیشه شاد باشید و به گردش.


♥ مامان آینده♥ : سلام به مامانی مهربون...!!
آره خدا رو شکر جای شما خالی بود!
اختیار داری خانومی..!ما باید بیایم خدمت شما مادر با تجربه و نکات بچه داری رو یاد بگیریم..!
تارا
3 خرداد 91 15:33
سلام
منم خیلی وقته دلم مسافرت میخواد
عکس ژله ام الان تو پست جدید میذارم!


♥ مامان آینده♥ : سلام تارا جون...!به به ژله.......!!!
مامان نفس طلایی
3 خرداد 91 15:48
سلام عزیزم خوشحالم که دوباره امدی و سفر خوبی داشتی ...
به به چه کتابای خوبی خریدی منم اهل مطالعه هستم اما راستش از نمایشگاه کلی کتابایی که دوست داشتم و خریدم نمی دونم با نشر نیستان اشنا هستی یا نه کتابای سید مهدی شجاعی، رضا امیرخانی ، مصطفی مستور و مجموعه کتابای فاخرش که واقعا عالین ... اصلا وقت نکردم واسه امدگی برا نی نی کتاب جدید بخرم البته از قبل یه سری دارمااا ... اگه زحمتت نبود هر کدوم از کتابا که خوب بودن رو با اسم انتشارات برام می فرستی تا بخرم و بخونم ؟ ممنونم البته اگه کاری نداشتی و حوصله داشتی هاااا

♥ مامان آینده♥ : سلام به مامان نفس طلایی مهربونم...!

خوبی؟!بعضی از آثار نویسنده هایی رو که اسم بردی رو خوندم.
چشم عزیزم...حتما وقتی مطالعه کردم این کارو برات انجام میدم...کمترین کاریه که میتونم برای دوست گلم انجام بدم
مامانی فری
3 خرداد 91 17:42
همیشه به سفر خانوم گل......

خوشحالم که الان بهتر شدی....مواظب مامان آینده باش....

به به چه کتاب هایی...خوس به حال نی نی که از الان مامان وبابا به فکرشن

♥ مامان آینده♥ : ممنونم مامان مهربون خوشحالم کردید اومدید
مامان الهه
3 خرداد 91 17:44
همیشه به سفر باشی عزیزم
آفرین به شما .... امیدوارم همه مثل شما اینقدر به ترتبت کودکشون اهمیت بدن



♥ مامان آینده♥ : ممنونم الهه ی مهربونم
مامان نفس طلایی
3 خرداد 91 19:50
ممنونم مهربونم


♥ مامان آینده♥ :
تارا
3 خرداد 91 20:05
طالبی رو دو نصف میکنی توش رو خالی میکنی یه کم با یه دستمال توش رو خشک میکنی بعد ژله رو با آب کم درست میکنی میریزی توش میذاری تو یخچال بعد که ژله بست قاچش میکنی
به همین راحتی


♥ مامان آینده♥ : مرسی تارا جون حتما درست میکنم...!
مامان فرزانه
3 خرداد 91 20:13
سلام خوبی عزیزم ممنون که بهمون سر زدی راستش این روزا زیاد حالم خوب نیست کمتر پای نت میشینم خیلی خیلی دوستون دارم روز خوش


♥ مامان آینده♥ : سلام مهربونم...! خواهش میکنم!
خودت رو خسته نکن پای نت عزیزم...بیشتر استراحت کن
♥●•٠·˙ღ✿عارفه♥●•٠·˙ღ✿
3 خرداد 91 21:59
واییییییییییییییییییییییی خیلی سورپرایز شدم که کتابمو خریدی و ارزش قائل شدی واقعا خوشحالم کردی
روی منو هم که سفید کردی حدودا16تا کتاب تربیت نی نی ماشالله کاش زودی بیاد تصمیماتی ندارید؟

♥ مامان آینده♥ : خوشحال شدی عارفه جونم؟!
اولین کتابی که خریدم کتاب تو بود عزیزم
کتابها رو بخونیم و خوب مطالبشو یاد بگیریم انشالله اقدام هم میکنیم به موقعش

مامان آینده(آرزو)
4 خرداد 91 0:09
وااااااااااااای سلام عزیزم ..خوبی ؟
به سلامتی ..خسته نباشی و رسیدن بخیر ....منم چند تا کتاب خریدم ....ولی نه به زیادی تو راستش هنوز گیر نیاوردم ....قصد دارم برم بخرم منم خیلی راجع بهش مطالعه میکنم .....خیلی خوبه که به فکری مث من هههههههه خیلی خوشحال شدم..دوست خوبم ....بوووووووووس...منم شاید برم کتاب عارفه رو بخرم ......

♥ مامان آینده♥ : سلام به مامان آرزوی مهربون...!
ممنونم عزیز دلم... خوشحالم کردی با اومدنت...!مطالعات قبل از بارداری برای والدین خیلی ضروریه...
خوشحالم که شما هم به فکر هستی عزیزم....
حسناسادات
4 خرداد 91 8:03
عزیزم ژله رو طیق دستورش درست کردم .طالبی رو از وسط نصف کردم ژله رو ریختم داخل طالبی گذاشتم تو یخچا بست و بعد قاچ کردم.


♥ مامان آینده♥ : ممنونم از توضیحاتت عزیزم...حتما درست میکنم این دسر خوشمزه رو ...!
بهـــــــــــــار
4 خرداد 91 22:11
سلام جیگرم خوبی چه خبرا؟؟؟؟


♥ مامان آینده♥ : سلام مهربون...!سلامتی عزیزم
بهـــــــــــــار
5 خرداد 91 18:00
سلام گلم منم بدک نیستم عزیزم خبری نیست جز سلامتی شما


♥ مامان آینده♥ :
نایسل
6 خرداد 91 15:24
آخی عزییزززز دلم مرسی منم برات بهترین ارزو ها رو دارم


♥ مامان آینده♥ : ممنونم عزیزم...!
نایسل
6 خرداد 91 15:24
مرسی خوشگلم واسه کامنت خوشملت


♥ مامان آینده♥ :
نایسل
6 خرداد 91 20:36
عسیسممم اسم تو الهامه دیگه نه ؟


♥ مامان آینده♥ : نه عزیزم اسم من الهام نیست
نایسل
6 خرداد 91 21:29
مرسی خوشملم
واییییی پس چقدر مامان اینده داریم
یه ارزو یه تو یه الهام
من الهامرو گم کردم


♥ مامان آینده♥ : ایشالا پیداش میکنی...!!
ماماني
7 خرداد 91 13:40
سلام
مرسي اومدي وبم
عزيزم...
راستي عكساي ني ني ها خيلي نازن


♥ مامان آینده♥ : سلام مامانی مهربون...!
خواهش میکنم عزیزم...منم ممنونم که اومدی...
مامی رادین
11 خرداد 91 11:29
آورین به تو مامان عاقل . خوب کاری کردی . منم باید برم کلی کتاب بخرم خوب شد یادم آوردی . بوووووووووووووووس


♥ مامان آینده ♥ : مرسی عزیزم آره حتما بخر خیلی مفیده