علی عزیز دل ماعلی عزیز دل ما، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره
زندگی شیرین مازندگی شیرین ما، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

♥`*•.¸علی کوچولو پسر پاییزی من ¸.•*´♥

ღ♥ بازی وبلاگی

1391/12/2 22:16
2,007 بازدید
اشتراک گذاری


سلام به قاصدکم و دوستای گل و نازم.....


بالاخره ما هم به این بازی وبلاگی دعوت شدیم...مامان کوروش عزیز از شما ممنونم که دعوتم کردید...

خوب....در جواب اینکه چرا ما نی نی وبلاگی شدیم؟!!

 


همیشه دوست داشتم خاطرات زندگی مشترکمون رو جایی ثبت کنم 
و همچنین از روزهای قبل از بارداری و برنامه هایی که در نظر گرفتیم بنویسم...خیال باطل

چون با نی نی وبلاگ آشنایی نداشتم تصمیم گرفتم تو بلاگفا وبلاگی راه اندازی کنم و
 اونجا برای نی نی بنویسم...

یه روز یکی از دوستام آدرس وبلاگش رو بهم داد...

وبلاگی که با شنیدن خبر مامان شدنش برای نی نی درست کرده بود...

وقتی به آدرس وب نگاهی انداختم برام تازگی داشت 
من چندین ساله توی دنیای مجازی وبلاگ دارم اما تا حالا با نی نی وبلاگ برخورد نکرده بودم....متفکر

با کنجکاوی سایت اصلی نی نی وبلاگ رو باز کردم و بعد از کلی زیر و رو کردن ،دیدم بــعله....!!!از خود راضی

بهترین جا برای نوشتن برنامه هام و ثبت خاطرات قبل از تولد نی نی همین جاست...!!

من و بابای قاصدک اینجا رو ساختیم تا بعد ها که فرزندمون اینجا رو میخونه

بفهمه که حتی قبل از به وجود اومدنش چقدر برامون ارزش داشته و چقدر مهم وعزیزه...

انشالله که تا سالیان سال نوشتنمون ادامه داشته باشه...قلب

اون دوستی که باعث شد من با نی نی وبلاگ آشنا بشم 
بعد از یکی دو پستی که نوشت دیگه هیچوقت به وبش سر نزد...!!خنثی

ازش ممنونم که منو با اینجا آشنا کرد ..
همین جا از مدیریت محترم هم تشکر میکنم من که واقعا از نی نی وبلاگ راضیم..
 
 
 خوب طبق قانون بازی باید 3 نفر دیگه رو انتخاب کنم...!
 
 رویای زنــدگــی مــامــان و بابا
 
 هــمــسفــر ما تا بهشــت
 
نی نی فسقلی نیومده ی ما


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مهسا مامان مرسانا
2 اسفند 91 10:13
سلام عزیز دلم

ممنونم از دعوتت

اما شرمندم من یک بارم از طرف یکی دیگه از دوست ها دعوت شدم اماشرکت نکردم

بوسسسسسسس

بازم ممنونم از دعوتت


♥ مامان آینده ♥ : سلام خانومی...!!
خواهش میکنم عزیزم....
پس اگه اجازه میدی یه دوست دیگه رو جایگزین شما کنم
مهسا مامان مرسانا
2 اسفند 91 10:27
حتما قربونت


♥ مامان آینده ♥ :
زهرا
2 اسفند 91 10:30
قریونت بشم
خیلی خوشحال شدم سایتتو تو لیست به روز شده ها دیدم
منم خیلی اتفاقی با این سایت آشنا شدم
اصلا نمیدونستم چی بود وچی شد
منم قبلا تو بلاگفا چند تا وبلاگ ساختم اما آدرس هیچکومشون یادم نیست جالبه نه!!؟؟
اما نی نی وبلاگ صفای دیگه ای داره


♥ مامان آینده ♥ : خدا نکنه گلم
عزیزم لطف داری
آره واقعا سایت خوب و کاملی هست...
بپا آدرس این وبلاگتو یه وقت گم نکنی!!
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
2 اسفند 91 11:36
ســـلام خانمی کم پیدایی ؛ کجــــــــــــــــایی؟؟؟



♥ مامان آینده ♥ : سلام دوستم...!!!همین جاهام...الان میام پیشت
زهرا
2 اسفند 91 16:07
باشه
ولی میشم نخودی دیگه


♥ مامان آینده ♥ : عزیزمی
مــآمــآنــے
2 اسفند 91 17:01
ممنون عزیزم
اگه وست داری برش دار


♥ مامان آینده ♥ :
♥●•٠·˙عارفه مامان فاطمه حلما جون♥●•٠·˙
2 اسفند 91 18:15
ما هم از اومدنت به نی نی وبلاگ خوشحالیم


♥ مامان آینده ♥ : ممنونم عزیز دلم!!
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
3 اسفند 91 7:53
منم خیلی دلم براتـــ تنگــ شده بود ...
آره تو بارداری خیلی تپل شده بودم ...
البته تو ماه آخـــر بیشتر باد بود تا وزن اضافی ...



♥ مامان آینده ♥ : دل به دل راه داره دیگه!!
آره ماههای آخر که همش باد و ورمه!!
♥●•٠·˙عارفه مامان فاطمه حلما جون♥●•٠·˙
3 اسفند 91 13:23
اگه آسونه منم بازی
فقط به فکر درسامم باشیا


♥ مامان آینده ♥ : آره عزیزم اسونه...!!
فقط باید یه پست بذاری و بنویسی که چرا و چطوری نی نی وبلاگی شدی همین!!
مامان امیر محمد
3 اسفند 91 19:57
خانمی این مطلبو شنیدی
مادرانی که در وبلاگ خود فقط برای همسرشون مینویسند وان پست را رمزدارمیکنن و حتی قسمت نظر بدهید را پاک میکنن ورمز انرا به دوستان خود نمیدهند بزودی از نی نی وبلاگ محو میشوند
پس تا محو نشدی رمزو بده بیاد


♥ مامان آینده ♥ : خیلی با حالی...!!! راه جالبیه برای اینکه رمزو از طرف بگیری...!!
هما
4 اسفند 91 2:40
عالی بود................


♥ مامان آینده ♥ : مرس گلم
مامان نفس طلایی
4 اسفند 91 22:39



♥ مامان آینده ♥ :
مادربانو
5 اسفند 91 18:53
سلام با ما همراه باشید مادربانو؛ پایگاهی برای تمام مادران ایران زمین www.madarbanoo.com به ما سر بزنید. همچنین می توانید مطالب عمیق و دقیق خود را برای ما ارسال کنید تا با نام خودتان در سایت منتشر شود. در صورت تمایل، لینک مادربانو را در وبلاگتان قرار دهید.