علی عزیز دل ماعلی عزیز دل ما، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره
زندگی شیرین مازندگی شیرین ما، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

♥`*•.¸علی کوچولو پسر پاییزی من ¸.•*´♥

ღ♥ تولد خاله جون ♥ღ

1391/2/16 20:39
1,426 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به نی نی ِ نازم...!

 


 

جات خالی مامانی...!دیروز رفتیم خونه مامان جون...

دیروز جمعه بود اما بابایی کار داشت و صبح زود بیدار شد و ساعت 12 ظهر برگشت خونه..

یه کم پای نت نشست و چون خسته اش بود رفت تو اتاق دراز بکشه...

که کم کم چشاش گرم شد و خوابش برد...!خواب

ناهار هم خونه ی مامان جون دعوت بودیم و کم کم داشت دیر میشد

که بابایی گفت خودت برو من یه کم استراحت میکنم و بعدش با دوستم میریم نمازجمعه

و از اونطرف میام اونجا...چشمک

منم ماشینو برداشتم و خودم رفتم خونه ی مامان جون.....

ساعت 3 شد و از بابایی خبری نشد...!!!

زنگ زدم گوشیشو جواب نداد...!!نگران

حدسم درست بود مامانی...!!بابایی هنوز خواب بود و با صدای زنگ تلفن خونه بیدار شد!!خنده

چون بابایی وسیله نداشت من و خاله جون رفتیم دنبالش و آوردیمش...!

تا شب هم اونجا بودیم..کاش تو هم بودی کنارمون جوجوی من......قلب


 

دیروز ، 15 اردیبهشت ، تولد خاله مریم بود...

انگار همین دیروز بود که خواهر خوشگلم به دنیا اومد...

کلاس پنجم بودم ...از مدرسه اومده بودم خونه که بهم خبر دادن

مامانت یه آبجی کوچولوی ناز آورده واست!مژه

به این زودی ده سال گشت و مریم گلی وارد یازدهمین بهار زندگیش شد...

قربونت برم خواهر عزیزم خیلی دوستت دارم...ماچ

انشالله توی تمام مراحل زندگیت موفق باشی گل ناز ِ مریمم...قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

مامان نفس طلایی
16 اردیبهشت 91 16:43
تولد خواهر گلی مبارک
امان ازین خواب اقایون


♥ مامان آینده♥ :مرسی فدات شم.........!!!!

آه واقعا...!اماااااااااان......!!!
حسناسادات
16 اردیبهشت 91 19:04
ان شاالله به همین زودی نی نی نازتون بیاد
راستی تولد آبجی کوچولو مبارک.
این گلا تقدیم به شما:


♥ مامان آینده♥ : مرسی مهربونم...!!

یه دنیا ممنونم عزیزم.......!!!
نایسل
16 اردیبهشت 91 19:19
اخی تولد مبارکککک

بوسسس جیگرم


♥ مامان آینده♥ : مرسی گل نازم ...
مامان فاطمه حسنا
17 اردیبهشت 91 19:14
سلام. آفرین به انگیزه شما...


♥ مامان آینده♥ : سلام عزیز دلم...! ممنونم
خاله جون
17 اردیبهشت 91 22:54
سلام
تولد خواهر گلت مبارک انشاالله تولد دوازدهمین بهار خواهر گلت را همراه با نینی خشملت باشی

♥ مامان آینده♥ : سلام به خاله مهربون...! ممنونم عزیز دلم انشالله...!
نایسل
17 اردیبهشت 91 23:42
مرسی مهربونم


♥ مامان آینده♥ : فدات گلم
نایسل
17 اردیبهشت 91 23:42
ایشالا عزیز دلم


♥ مامان آینده♥ : ایشاله
بهـــــــــــــار
18 اردیبهشت 91 0:09
میسییییییییییی عزیزم من خوبم امیدوارم تو هم خوب باشی عجیجم
تولد خواهری مبارک


♥ مامان آینده♥ : خواهش میکنم گلم ممنونم
مامان نفس طلایی
18 اردیبهشت 91 15:43



♥ مامان آینده♥ :
مامان الهه
18 اردیبهشت 91 17:40
سلام ممنون که به ما سر زدی عزیزم
دخترم هم با شما هم اسمه هم توی همون سال و ماهی که شما ازدواج کردین به دنیا اومده
انشااله به زودی عکس نی نی خودت رو ببینم
با افتخار شما رو لینک میکنم

♥ مامان آینده♥ : سلام مهربونم...! منم ممنونم که اومدی...!

وای چه خوب....!پس هم تولدی هم هستیم آخه خودمم شهریوری ام!!
مامانی فری
18 اردیبهشت 91 17:49
تولد خواخر جونیمبارک اینشالله به زودی تولد نی نی خودتو جشن بگیری

خصوصی داری


♥ مامان آینده♥ : مرسی مامانی مهربون..! انشالله...!

مرسی....!
سارا
18 اردیبهشت 91 18:07
سلام مامان آینده
تولد آبجی مبارک، انشالا تولد سال بعدش یا هروقت که بخواینو با نی نی جشن بگیرید


♥ مامان آینده♥ : سلام به تو مهربونم...!

ممنونم گلم...انشالله...
مهسا مامان مرسانا
18 اردیبهشت 91 18:55
سلاممممممم خانوم گل.....تولد خواهر گلت مبارک......الهی همیشه شاد باشی.....


♥ مامان آینده♥ : سلام به مامان مهسای مهربون...! ممنونم عزیز دلم...خوشحال شدم اومدی
مامان فرزانه
18 اردیبهشت 91 22:05



♥ مامان آینده♥ :
♥●•٠·˙ღ✿عارفه♥●•٠·˙ღ✿
18 اردیبهشت 91 23:23
عززززززززززززززززززززززززززززززززززززززیزم
جشن تولد نی نی رو بگیری ایشالله


♥ مامان آینده♥ : مررررررررررررررسی عارفه جوووونم
تارا
19 اردیبهشت 91 11:13
سلام!
نمایشگاه که شلوغ وحشتناک!
جای شما خالی!
چشماتون قشنگ میبینه!قابل شما رو نداره!


♥ مامان آینده♥ : سلام به رو ماهت گلم...! مرسی عزیزم...
بهـــــــــــــار
19 اردیبهشت 91 18:31
سلام خوبی عزیزم؟؟؟؟؟؟


♥ مامان آینده♥ : سلام بهار مهربونم...!ممنونم گلم
مهسا مامان مرسانا
19 اردیبهشت 91 20:19
آره عزیزم.....من مشهد شما کجایی؟؟؟؟


♥ مامان آینده♥ : به به پس یه دوست مشهدی پیدا کردم...!
بهـــــــــــــار
19 اردیبهشت 91 20:20
چشمممممممممممممم حتما پس قالبو دوس دارید خوشحال شدم



♥ مامان آینده♥ : فدات گلم...! آره خیلی ناز بود!

مامان سمیرا
19 اردیبهشت 91 20:40
لینک شدی دوست عزیزم.


♥ مامان آینده♥ : شما هم لینک شدی مهربون
مهسا مامان مرسانا
19 اردیبهشت 91 20:59
خانوم گلم با کمال میل لینک شدی....


♥ مامان آینده♥ : شما هم لینک شدی با افتخار دست خوبم
بهـــــــــــــار
19 اردیبهشت 91 22:19
حتما من لینکتون کردم


♥ مامان آینده♥ : ممنونم عزیزم...شما هم لینک شدی...!