علی عزیز دل ماعلی عزیز دل ما، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره
زندگی شیرین مازندگی شیرین ما، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

♥`*•.¸علی کوچولو پسر پاییزی من ¸.•*´♥

ღ♥ رویایی شیرین

1391/10/13 19:21
1,205 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام به دوستای دوست داشتنی و مهربونم و سلام به قاصدک نازم...!!! 

اربعین حسینی رو تسلیت میگم و التماس دعا دارم....

 

 

همین الان فهمیدم دوست خوبم وبلاگ کاکل زری یا نازپری مامان شده............!!!!!هورا

خدا رو شکر دوستامون یکی یکی دارن مامان میشن و منم خاله...!!قلب

 

 

 

نی نی خوشگلم با اینکه فعلا هیچ تصمیمی برای دعوت کردنت نداریم و 

فعلا قصد نداریم اقدام کنیم اما با این حال نمیدونم چرا هرماه منتظر اومدنت هستم....!!!خیال باطل

این بار دلم میگفت اومدی تو دلم نمیدونم چرا همچین حسی داشتم...!!

شاید چون یکی دو نفر از اقوام خواب دیده بودن که نی نی دارم !چشمک

 

بی حوصلگی و خواب الویی هم منو تو داشتن این حس قوی تر میکرد...!!

اتفاقا یکی دوبار که رفته بودم سر یخچال دلم هوس ترشی کرده بود!

اون لحظه کلی به خودم خندیدم شده بودم مثل این زنای حامله که ویار دارن

تو فیلما نشون میده با ولع ظرف ترشی و دست میگیرن میخورن!!! خوشمزه

و همینطور که گفتم برخلاف اینکه میدونستم تصمیمی برای اومدنت نداشتیم

اما با خودم میگفتم شاید خدا موقعیت رو مناسب دیده و خواسته ما رو غافلگیر کنه!!نیشخند

البته میدونستم احتمالش خیلی ضعیفه اما هر ماه از اینکه حس کنم شاید اومده باشی

توی دلم لذت میبرم و دوست دارم  منتظرت باشم...!!قلب

 

 

خلاصه هی خودمونو گول میزدیم که مامان آینده تو هم مامان شدی !!!

ولی زهی خیال باطل!!! اینا همش یه رویا و خیال شیرین بود که البته کلی لذت بردم!

یکی دو روز پیش محل کار ِ بابایی من تنها بودم و مشتری اومد

برای برداشتن چیزی رفتم رو چارپایه و چارپایه از زیر پام در رفت و محکم خوردم زمین

همون لحظه با خودم گفتم اگه نی نی ای هم در کار بود الان ناکار شده بود!! ناراحت

 

قبلا ها همیشه از خدا میخواستم که ما رو عفو کنه از بارداری ناخواسته

چون قبل از دعوت کردنت کلی برنامه داریم از کتاب خوندن بگیر تا نماز و روزه و دعا و....

و دوست نداشتم بارداری غافلگیرانه ای داشته باشم ...

اما این اواخر نظرم تغییر کرده....عینک

البته هنوزم میخوام بارداریم با برنامه ریزی باشه

اما خودم رو اماده کردم که اگر روزی غافلگیر شدم و در کمال ناباوری و 

بدون انتظار مامان شده باشم خوشحال باشم

حس شیرینیه که خدا بی خبر یه هدیه کوچولوی ناز تو دلت بذاره و غافلگیرت کنه...!!قلب

به هر حال راضیم به رضای خدا و از خودش میخوام هرزمانی رو که مناسب دید

و ما رو لایق پدر و مادر شدن دید فرشته مونو بذاره تو دامنمون...فرشته

فرشته ای که انشاله سرباز آقا امام زمان(عج) باشه و مایه افتخار پدر و مادرش...قلب

 

سرباز کوچولو یه سری وسایل خریدم برات بیا ادامه مطلب تا

عکس اونا و مابقی عکسارو ببینی عزیز دلمچشمک


 

 

 ظرف غذاخوریه که روی میز فیکس میشه تا شما خوشگلم ظرف غذاتو واژگون نکنینیشخند

و یه جغجغه گردون که میشه باهاش تن نازتو ماساژ بدم...قلب

 

 

 

این هم دو مدل دیگه قاشق چنگال.....

 

 

 

پستونک غذاخوری و دندونگیر و آویز موزیکال

 

 

چند تا حوله کوچولو و دماسنج حمام...

 

 

دو سایز لیوان آبخوری ضد چکه و شیشه شیر

 

 

این هم مسواک عروسکی...

استندش رو آورده بودیم واسه فروش دوسش دارم یکی واسه شما برداشتم....

 

 

عادت کردیم هرروز عصر سر کار چایی بخوریم  یه روز من چای رو حاضر میکنم یه روز بابایی

اما نمیدونم چرا چایی که بابایی حاضر میکنه خوشمزه تر میشه!!!نیشخند

خلاصه گاهی اوقات یه فنجون چای هم میبریم واسه همسایه بابایی..

دوست بابایی کنار فروشگاه ما  مغازه تزییناتی و کادویی داره...

یه روز وقتی فنجون چای  رو واسمون آورد این دو تا مجسمه بامزه رو هم بهمون هدیه داد واسه تشکر..

 

 

راستی عزیزم از شب یلدا بگم برات...

پارسال اولین سالی بود که من و بابایی کنار هم بودیم...

همه فامیل اومدن خونه ما و شب خوبی بود...

امسال خاله ام همه رو دعوت کرد خونشون...

بابایی خسته بود و گفت من نمیام....منم دلم نیومد بابایی رو تنها بذارم و باهاش اومدم خونه...

و با همون میوه ها و تنقلاتی که تو خونه داشتیم یه سفره کوچولو انداختم و به مادرجون هم 

گفتیم اومد بالا پیشمون و سه تایی یلدا رو جشن گرفتیم...

اینم عکس سفره یلدای ما که خیلی ساده بود و سریع چیدمش...

 شمعی  هم که اون وسطه همون جوجه ایه که آخر پاییز میشمارن...نیشخند

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

زینب ( مامان فرشته آسمونی امیرعباس)
13 دی 91 22:10
سلام عزیز دلم ...
انشالله نی نی نازت به خواست خدا زودی بیاد تو دلت و سالم و صالح بزرگ بشه و انشالله یه سرباز واقعی برای امام زمان به دنیا بیاری


♥ مامان آینده ♥ :سلام مهربون...!!
از اینکه به وبلاگم اومدی ممنونم...انشالله......
مامان بشری
13 دی 91 23:34
سلام
ان شاالله هر چی خیر براتون پیش بیاد


♥ مامان آینده ♥ : سلام گلم...ممنونم...انشالله
مامی سمی
16 دی 91 12:46
سلام عزیزم.
ایشالا هر وقت خدا صلاح دونست نینیت و به سلامتی بزاره تو شکمت...
وسایلشم مبارک باشه خیلی قشنگن...
شب یلداتون با تاخیر مبارک.


♥ مامان آینده ♥ : سلام مهربون...!!انشالله...!
ممنونم که اومدی عزیزم خوشحالم کردی
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
16 دی 91 19:05
سلام خانمی چگده وسایل های ناز نازی میخری برای نی نی ...
امیدوارم هرچی که به صلاحه همون بشه ...

...ღ♥ღ
..ღ♥ღ
..ღღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ
...ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღღ
.......................ღ♥ღ
...........ღ♥ღ...ღ♥ღ
...........ღ♥ღ
...........ღ♥ღ.........ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ..ღ♥ღ.......ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ......ღ♥ღ.....ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ ......ღ♥ღ
...........ღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥........ღ♥ღ
....................................................ღ♥ღ
..........................@@..@@.............ღ♥ღ
..........................@@..@@.............ღ♥ღ
..............................@@................ღ♥ღ
..............................@@...............


♥ مامان آینده ♥ : سلام خانومی...!ممنون گلم
مامان کورش
18 دی 91 17:36
سلام عزیزم خوش به حال نی نی نازتون که انقدر مامانش با سلیقه هستش چه وسایل زیبا وخوشملی راستی سفره یلدات هم خیلی زیبا بود . خاله کورش تو مسابقه نی نی مد شرکت کرده با کد 0010 خیلی خوشحال میشه بهش رای بدید رای گیری فقط چهارشنبه و پنچ شنبه هستش ممنون اینم ادرسش
ninimod.niniweblog.com


♥ مامان آینده ♥: سلام مامانی مهربون...!ممنونم عزیزم
چشم حتما به کورش جون رای میدم...
مامان بردیا
19 دی 91 10:44
اومدن نینی مون مهمه مامانی حالا با خبر بیاد یا نه اصلا مهم نیست بهش فکر نکن. هروقت خدا بخواد وقت خوبیه. مبارک باشه وسایل خوشکلش.نوش جونتون اون چایی خوشمزه... جمعتون جمع باشه به شادی در همه یلداها...


♥ مامان آینده ♥ : آره عزیزم دقیقا همینطوره....
سپردمش دست خدا
ممنونم خانومی.......!!!
مامان نفس طلایی
21 دی 91 18:43
سلام عزیزم انشالله هر وقت صلاحه بیاد تو دلت


♥ مامان آینده ♥: سلام عزیزم...مرسی...انشالله
بهار
21 دی 91 19:08



♥ مامان آینده ♥:
مائده(ني ني بوس)
21 دی 91 23:49
ايشالا كه هر موقع آمادگي كاملشو داشتين خدا بهتون يه ني ني خوشگل بده


♥ مامان آینده ♥: ممنونم عزیزم...!انشالله....!!
کاکل زری یا نازپری
23 دی 91 18:38
فدات بشممممممممممم عسیسممممممممم ممنون که بهم تو وبت تبریک گفتی انشاالله هر وقت که صلاحه شما هم مامان بشیییییییی. ماشاالله خانوم با سلیقه چه سفره یلدایی چیدی کلا من عاشق چیز های ساده ام هرچی ساده تر خوشکل ترررررررررررر راستی گلممممممم مغازتون کجاست ما بیاییم خریدای نی نی رو از اونجا بکنبم؟؟؟


♥ مامان آینده ♥: خواهش میکنم گلم...!
ممنونم عزیزم شما لطف داری....!!!
شهر ما از ما خیلی دوره...!!
مهسا
24 دی 91 12:42
ای جونم وسایلی که واسه نی نی ات گرفتی خیلی خوشمل بودن.
منم دوست دارم بارداریم با برنامه باشه ولی ناخواسته باشه هم اشکالی نداره. باز اونم یه حس خاصی داره واسه خودش


♥ مامان آینده ♥ : مرسی خانومی...!!
انشالله که هروقت خدا خودش صلاح دید هدیه مونو بهمون بده
مامان دونفرونصفی
24 دی 91 19:26
سلام گلم خوبی؟
وای چه خوب میشه
بچه هامون هم سن میشن ان شا الله به زودی
چقدر خریدات قشنگ هستن من که یه جفت جوراب هم نخریدم هنوز


♥ مامان آینده ♥ : سلام خانومی....!!
انشاله...
مرسی عزیزم...!!کم کم باید بجنبی...!!بعد برات سخت میشه خرید کردن...