علی عزیز دل ماعلی عزیز دل ما، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره
زندگی شیرین مازندگی شیرین ما، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

♥`*•.¸علی کوچولو پسر پاییزی من ¸.•*´♥

ღ♥ خبرای خوب...!!!

1391/10/2 15:11
1,305 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام به دوستای گلم و ســــــــــلام به قاصدک نازم....!!حالتون خوبه؟!قلب

 

 

قاصدکم دختر عمه ام همونی که پستای قبلی بهش اشاره کردم

که میخواد نی نی شو دعوت کنه....الان بارداره خیلی خوشحالم.............!!!!

اولین آزمایشش مثبت ضعیف نشون داد

ولی با آزمایش های بعدی از وجود نی نی اش مطمئن شد

و علی رغم میلش که نمیخواست تا سه ماهگی کسی متوجه بشه،

همه فهمیدن و کلی خوشحال شدن...!

با شوهرش پسر عمو دخترعمو هستن و قبل از اقدامشون کلی آزمایش دادن

و حالا هفته دوازدهم هم باید بره پیش دکتر تا مطمئن بشه نی نی هیچ مشکلی نداره....قلب

 

چند روز بعد از شنیدن این خبر و فردای روزی که مامان جون از کربلا اومد

خبر حاملگی زن داییم رو شنیدیم که اونم بی نهایت خوشحالم کرد.....!!

چون چند مدتی بود که اقدام میکردن و نتیجه نمیگرفتن و مدتی دارو مصرف کردن...

 این بچه دومشونه و خوشحالم از اینکه دختر دایی نازم وقتی میره کلاس اول

یه خواهر یا برادر کوچولو داره!ماچ

 

توی همین ایام خبر بارداری یکی دو نفر دیگه از اقوام دور رو هم شنیدم...

پشت سرش هم خبر نی نی دار شدن چند نفر از دوستای عزیز وبلاگیم!!!

خدا رو شکر که خبرای خوب شنیدم توی این مدت....!خیلی خوشحال شدم...!

 

وقتی آشناها و اقوام خبر حاملگی دختر عمه و زندایی

رو شنیدن هرجا منو میدیدن میگفتن انشالله بعدی تو باشی

و کلی تشویقم میکردن که منم نی نی مو دعوت کنم...!!

تا چند روز منم تو فکرت بودم و خیلی دلم میخواست تو هم بیای

اما هنوز زوده و وقت مناسب برای دعوت کردنت نرسیده نازگلم...ماچ

 

راستی عمو کوچیکه ات اومده ایران و چند روزی دور هم بودیم 

الان هم واسه یکی دو هفته  رفته مسافرت و دوباره برمیگرده و بعد دو سه روز از ایران میره....

زحمت کشیده بودن  و واسمون سوغاتی آورده بودن

عکسشو با عکسای سوغاتی مامانجون گذاشتم ادامه مطلب..مژه

 

جمعه هفته پیش با اینکه حتی یک کلمه هم نخونده بودم رفتم کنکور فراگیر دادم

رشته مترجمی زبان....نمیدونم قبول می شم یا نه و نمیدونم اگه قبول شدم برم یا نه........!

بابایی هم با من امتحان داد البته رشته تاریخ.......عینک

 

دیشب دو تا از دوستای بابایی و خانوماشون اومدن خونمون...

خوب بود خوش گذشت و جای شما فرشته ها خالی بود....!!!

هیچ کدوم از دوستای نزدیکمون نی نی ندارن...!!!

دیشب  به دوستام مهلت دادم تا قبل عید نوروز خبر خاله شدنم رو بهم بدن...!!!

دیگه بهانه ای ندارن همین روزاست که درسشون تموم شه هم سنشون مناسبه

هم مدت زیادی از ازدواجشون گذشته...!!

هروقت میبینمشون بهشون اولتیماتوم میدم ولی کو گوش شنوا.......!!!قهر

 

خوب عزیزم حالا بیا ادامه مطلب...............چشمک

 

 

 

اینها سوغاتی های مامان جون هستن که زحمت کشیدن از کربلا واسمون آوردن :

 

ساعت و انگشتر نقره ( درّ نجف )

 

یه بلوز قلاب بافی واسه مامانی

 

این هم واسه بابایی به اضافه یه جوراب گرم و نرم حوله ای

که تو زمستون پاهای بابایی که همیشه یخه گرم شه که البته عکسشو دیگه نگرفتم...

 

این هم کفش مامانی و یه شال عربی نگین کاری شده

 

یه لیوان بزرگ و قندون قشنگ کربلا که خیلی دوسش دارم و یه ست کفگیر تفلون که

ازشون استفاده کردم و نشد عکسشو بگیرم

 

پرچم یا حسین که بابایی ایام محرم بزنه سردر مغازه...و مهر کربلا....

 

و یه مقدار خورد و ریز دیگه که نشد ازشون عکس بگیرم...

یه لباس علی اصغر هم آورده بودن برای شما نی نی نازم که هروقت اومدی ازشون استفاده کنی...

تربت کربلا رو هم برات گذاشتم کنار که وقتی به دنیا اومدی کامتو با تربت امام حسین باز کنم...

 

این هم سوغاتی عمو کوچیکه :

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

مامان بشری
2 دی 91 23:20
سلام عزیزم
زیارت مامانت بازم قبول باشه و ان شالله قسمت خودت

برای من و نینیمم دعا کن


♥ مامان آینده ♥ : سلام مهربونم...ممنونم...!
انشالله قسمت شما هم بشه
چشم عزیزم حتما
مامانی فری
2 دی 91 23:22
به به چه سوغاتیهای قشنگی دستشون درد نکنه اینشالله بزودی زود نی نی بیاد و از لباسش استفاده کنه رمزو برات خصوصی گذاشتم


♥ مامان آینده ♥ : ممنونم مامانی فری مهربون
انشالله.....
بابت رمز ممنون
مهسا
2 دی 91 23:50
آخی عزیزم مبارکه سوغاتیا. قشنگ بود


♥ مامان آینده ♥ : مرسی گلم....!!
مائده(ني ني بوس)
3 دی 91 10:27
به به خوشبحالتون با اين سوغاتي هاي خوب خوب.ايشالا هميشه به گردش و زيارت


♥ مامان آینده ♥ : مرسی عزیز دلم...!انشالله قسمت شما هم بشه
کاکل زری یا ناز پری
3 دی 91 10:27
سلام عسیسمممممممم به به چه خبر های خوبی برامون اوردی چه هدیه های قشنگی گرفتی مبارکت باشه عسیسم انشاالله هروقت که صلاح بود نی نی بیاد تو دلت موفق باشی


♥ مامان آینده ♥ : سلام خانومی....!!!مرسی گلم......!!
انشالله.. خوشحالم کردی اومدی
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
3 دی 91 10:30
سلام عزیزم چقدر خبرهای خوب خوبی بود
امیدوارم خبر بارداری خودت رو بهمون بدی گلم...
خوش و سلامت باشیــــــــــــــــــــــــــــــــــن
بووووووووووووووووووس


♥ مامان آینده ♥ : سلاااااام عزیزم.......!!!
مرسی گلم.....!انشالله........!!!!
قربونت برم خوشحالم کردی
سمی مامان امیرین
3 دی 91 12:21
خوشحالم عزیزم که همش خبرهای خوب شنیدی...
سوغاتیاتم همه مبارکت باشه خیلی قشنگن.با دل خوش ازشون استفاده کنی.


♥ مامان آینده ♥ : ممنونم عزیز دلم نظر لطفته خوشحلم کردی...
مهسا
3 دی 91 20:24
نه عزیزم. ما هنوز بچه ایم. ایشالا خدا بخواد 3، 4 سال دیگه


♥ مامان آینده ♥ : بگو انشالله هر وقت صلاحه
مامان نفس طلایی
3 دی 91 21:42
سلام عزیزم انشالله بزودی با شنیدن خبر مامان شدن شما ما خوشحال شیم ....
سوغاتی هات مبارک


♥ مامان آینده ♥ : سلام گلم...!! مرسی عزیز دلم...انشالله!
مامان مریم
4 دی 91 8:46
چشمت روشن ...سوغاتی ها هم مبارک باشه

ما هم منتظریم خاله بشیم هههههههههههاااااااااااااا


♥ مامان آینده ♥ : مرسی خانومی انشاله به وقتش هروقت خدا صلاح دونست
فاطمه سادات
4 دی 91 11:01
سلام خوبی؟ایشالا نوبت خودت بزودی...نوبت ما که شد


♥ مامان آینده ♥ : سلام عزیزم.......!!!!انشالله...!!

وااااااای جدی میگی فاطمه جون؟؟!؟!!
مامان بردیا
4 دی 91 14:18
مبارکه عزیزم... دو تا فرشته داره به جمعتون اضافه میشه قدمشون مبارکه انشاا... خوشبحالت چه سوغاتی های خوشکلی داری


♥ مامان آینده ♥ : مرسی گلم.....!انشالله....
بازم ممنون عزیز دلم
♥ الهه مامان روشا جون♥
4 دی 91 23:09
سلام عزیزم .انشاالله خبر بچه دار شدن خودت رو واسمون بنویسی.
سوغاتی هاتونم مبارک باشه.


♥ مامان آینده ♥ : سلام خانومی...ممنونم گلم انشالله...!
مامان فرزانه
5 دی 91 0:10



♥ مامان آینده ♥ : از اینورا خانومی...!!!
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
5 دی 91 10:12
ســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام
جشن شب یلدا با حضور مادرشــــــــــوهر محشــــــــــــره ...
امیدوارم سال بعد با نفر سوم جشنتون نی نی خوشگلت باشه ...
گلم کاغذ کادو رو با برنامه فتوشاپ درست کردم . اگه بلدی با برنامه فتوشاپ کاری مراحلش و برات مینویسم تا خودت درست کنی ...
درمورد لباس امیرعلی جنسش که عالیه تمام مارک های آشــــور اگه اصلش باشه حرف نداره من که خیلی راضی ام ....
بـــــــــــــــــــــــــــوس


♥ مامان آینده ♥ : سلام خانومی......!!!
آره جشن سه نفره خوبی بود...مادرشوهرم خیلی مهربونه...
انشالله سال بعد 4 نفری...!!
مرسی عزیزم بابت توضیحت واقعا کار جالبی بود کاغذکادو...
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
5 دی 91 13:35
سلام گلم تو نی نی گپ آنلاینی قبول کن تا در ارتباط باشـــــــــیم ...


♥ مامان آینده ♥ : سلام عزیزم چشم
فاطمه سادات
5 دی 91 18:35
مرسی عزیزم که اینقد مهربونی
اره خودمم دوست دارم زودتر به مادرشوهرمینا بگم از بس هولم!ولی فرصتش نشده هنوز



♥ مامان آینده ♥ : فدات گلم
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
5 دی 91 20:20
سلام خانمی ... نه برگه گلاسه کلفت میشه رو برگه های معمولی یا یکم زخیم تر مثلا کُتد ...



♥ مامان آینده ♥ : سلام عزیزم...ممنونم از توضیحت
نرگس
6 دی 91 0:36
سلام عزیزم انشآلله مبارکشون باشه. منتظر مامان شدن شما هم هستیما.


♥ مامان آینده ♥ : سلام مهربون انشالله...
مامان کیان کوچولو
7 دی 91 12:58
عزیزم ایشالله خدا به شما هم یکی از این گوگولی ها میده.. تا حالشو ببری
پیش من و پسرم بیا .. خوشحال میشیم


♥ مامان آینده ♥ : مرسی عزیز دلم
حتما میام پیشتون دوست مهربونم
مامان الهه
8 دی 91 0:05
خبرهای خوبی بود و خوشحال شدم دیگه واقعا نوبت خودته هاااا
انشااله خودت به زودی بری زیارت
سوغاتی ها هم مبارک باشه همشون قشنگ بودن


♥ مامان آینده ♥ : ممنونم مامانی مهربون
انشالله...همچنین شما....
بازم ممنون
زهرا
10 دی 91 1:35
سلام عزیزم از وبلاگ من دیدن کنید خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم


♥ مامان آینده ♥ : سلام عزیزم..ممنونم که تشریف آوردید..چشم حتما میام دیدنتون