علی عزیز دل ماعلی عزیز دل ما، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره
زندگی شیرین مازندگی شیرین ما، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

♥`*•.¸علی کوچولو پسر پاییزی من ¸.•*´♥

ღ♥ امیر محمد

1391/8/3 11:20
1,829 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلک.....!خوبی؟

فدات بشم فرشته نازم.....بغل

 

 

دیشب با دو تا از دوستام رفتیم خونه دوست بابایی که نی نی دار شدن.....

وااااای  نی نی شون خیلی کوچولو  و ظریف بود اینقدر که میترسیدی بغلش کنی!

 

با بابایی رفتیم فروشگاه سیسمونی و یه کادو واسه نی نی خریدیم...

چقدر دلم میخواست همون موقع کل مغازه رو بار  بزنم و واسه شما خرید کنم...!!!خیال باطل

واااااااااااای چه شیرین و لذت بخشه خرید واسه نی نی!!! 

 

هروقت که نی نی می بینم دلم هوایی میشه و

در همون لحظه تصمیم میگیرم  کاش نی نی دار شیمنیشخند

اما به خودم نهیب میزنم میگم هــــــی دختر...!! هنوز زوده...!!هنوز آمادگیشو ندارینیشخند

 

همیشه  خوابتو میبینم....! اکثر مواقع هم داری توی خواب شیر میخوری....!

کی میشه من این روز ببینم....!!

 

راستی...اسم نی نی شون امیر محمده....

میخواستم موقع خداحافظی یه عکس بگیرم ازش

که از شانس من اون موقع گریه میکرد و  آروم نمیگرفت...!

این هم عکس کادویی که واسش خریدیم به اضافه یه بسته پیش بند مسافرتی

مثل همونی که واسه شما هم خریدم..قلب

 

 

انشالله زود زمان بگذره و روزی برسه که داریم واسه شما  خرید میکنیم قاصدکمماچماچماچ 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان حسناسادات
4 آبان 91 0:05
خیلی نازه عزیزم.
ایشالا برای نی نی خودت خرید کنی.
بووووس


♥ مامان آینده ♥ : مرسی گلم...!!!انشالله!
مامان آینده ( آرزو )
4 آبان 91 17:07
سلام عزیزم
ممنونم که میای و بهم سر میزنی

دستت درد نکنه خیلی خوشمله ....انشاا... یه روز لباس رو تن نی نی خودت بکنی ...انشااو... هر وقت خواستی زودی بیاد تو دلت



♥ مامان آینده ♥ :سلام گلم...خواهش میکنم عزیزم
قربونت برم عزیزم..........!انشالله...ممنونم
مامان پریسا
5 آبان 91 0:41
عزیزم عید بزرگ قربان مبارک باشه



♥ مامان آینده ♥ : مرسی...!!عید شما هم مبارک عزیزم!
کاکل زری یا ناز پری
5 آبان 91 12:59
اووووووووووووووووووووهههههههههههه چه خوشکلللللللللللللللللل راستی عیدت مبارککککککککک


♥ مامان آینده ♥ : مرسیعید تو هم مبارک مهربونم
مامان بردیا
9 آبان 91 9:13
مطمئن باش زمان میگذره و انشالا با شادی و سلامتی برای نی نی نازت خرید میکنی.


♥ مامان آینده ♥ : انشالله....!!ممنونم دوست گلم
مائده(ني ني بوس)
15 آبان 91 12:49
ايشالا عيد سال ديگه ني نيت بغلت باشه


♥ مامان آینده ♥ :مرسی گلم....!!!