علی عزیز دل ماعلی عزیز دل ما، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره
زندگی شیرین مازندگی شیرین ما، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

♥`*•.¸علی کوچولو پسر پاییزی من ¸.•*´♥

ღ♥ نی نی تنبل من

1393/8/6 22:02
1,600 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به نی نی تنبل خودم....!!!

عزیز مامان مثل اینکه جات خیلی راحته و دوست نداری از جای گرم و نرمت دل بکنی؟؟!!

یه روز از تاریخ زایمانم گذشته و هنوز خبری از اومدنت نیست...!!!

دکتر یه هفته دیگه بهم مهلت داده 

اگر بعد از این یه هفته بازم نیومدی باید برم بستری شم و امپول فشار بزنم......

تو رو خدا زودتر بیا......

حالا که بعد از مدت ها فرصت پیدا کردم و به وبلاگت سر زدم 

عکسای سیسمونی رو هم میذارم 

چون ممکنه دیگه از این فرصتا پیدا نشه...!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نفس طلایی
26 آبان 93 23:36
سلام دوست خوبم .. ای جان دلم ... پس حتما الان امده بغلت ... ای کاش زودتر پستت و میدیدم تا بهت التماس دعا می گفتم ... ما رو یادت نره ها ... قدمش هم مبارک باشه ... انشاالله که سالم و صالح و یار باشه